Millä ehdoilla uskaltaisit jättäytyä työelämästä pois miehen tulojen varaan?
Minulla on hyvä työ, mutta jos jätän sen nyt, paluuta ei enää ole. Olen 53v it-alalla.
Olen ollut miesystäväni kanssa yhdessä viitisen vuotta, ei olla naimisissa. Hänellä on bisnekset nyt siinä mallissa, että aikoo lopettaa työnteon, omaisuutta muutama miljoona. Minä en ole koko aikana joutunut maksamaan asumisesta tms, vaan omat tulot melkein kaikki säästöön, ja oma asuntoni on vuokrattuna.
Miehen rahoilla voimme hyvinkin elää mukavaa elämää, emme tuhlaile mitenkään erityisesti, mutta mietityttää, jos suhde jostain syystä loppuu, mikä on taloudellinen tilanteeni sitten, jos en ole enää töissä.
Mutta jos jatkan töissä, matkustelut pitkän kaavan mukaan ei sitten onnistu.
Kommentit (64)
Ei siinä kotona olossa ole mitään järkeä muuta kuin pikkulapsiajan. Teinejä vain haittaa kun on mutsi aina hengittämässä niskaan.
Sijoitat ne säästösi niin että sinulle tulee tarvittava kassavirta kuukaudessa, esim vähintään xxxx€ määrä jonka tarvitset elämiseen jos miestä eijoku päivä ole. Vuokratulothan sulla jo olikin.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitat ne säästösi niin että sinulle tulee tarvittava kassavirta kuukaudessa, esim vähintään xxxx€ määrä jonka tarvitset elämiseen jos miestä eijoku päivä ole. Vuokratulothan sulla jo olikin.
Vuokratuloja ei ole sitten enää, jos pitää itse asua siellä kämpässä
Jos joku minut haluaa elätiksi, täältä voi tulla hakemaan :)