Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä puolia rasvoittuvassa ihossa oikein on?

Vierailija
29.03.2022 |

Inhoan omaa rasvaista isoihohuokoista ihoa, joka ei oo parempi edes tällein neljänkympin kynnyksellä.

Mitä myönteistä tällaisessa ihossa oikein on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rypisty niin nopeasti kuin muut ihotyypit.

Vierailija
2/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi ihotautilääkäri että saat olla onnellinen vanhempana kun iho ei rypisty niin helposti. Mulla oli tuolloin paha akne ja rasvainen iho jota hoidettiin antibioottikuureilla ja kaikenlaisilla rasvoilla.Tämän voin todeta nyt 63 vuotiaana kun iho on vielä sileä eikä vielä ollenkaan ryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyy rypyttömänä liki 70-ikään asti, eikä tarvi rasvailla jatkuvasti.

Kokemusperäinen kannanotto

Vierailija
4/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva iho, en myös ole rypistynyt yhtään ikä lähes 60. Otsa on karhea, kuin karkea santapaperi, mikään voide/rasva ei ole auttanut mitä vuosien saatossa kokeillut.

Vierailija
5/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa itsestäni sanoa ihan suht rypytön olen, varsinkin silmänympärykset joillain minua nuoremmilla ihan ryppyset. Äitini joka 60v myös nuoruuden akne ollut, luullaan nuoremmaksi. Kyllähän se ikä näkyy mutta ei sillälailla silmiinpistävästi:D

Vierailija
6/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 60v. Vieläkin aamuisin iho kiiltää öljyisenä, varsinkin nenä, leuka ja otsa. Mustapäitä puristelen edelleen joskus. Mutta ryppyjä ei ole kuin silmänympäristössä. Että vasta nyt voi sitten jotenkin olla tyytyväinen aknesta.

Vierailija
7/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä tuo rasvaisen ihon rypyttömyys.Ystävällä nuoruudesta lähtien ollut rasvainen iho ja on edelleen kuusikymppisenä.Silmäpussit, isot ihohuokoset, juonteita, paksu ja turpea iho ja ryppyjä hänellä nyt vaikka omaa terveelliset elämäntavat ja syö vihannespainotteisesti

Vierailija
8/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ei kutise. Ei tartte ostaa kalliita voiteita ja valittaa jostain suihkussa käymisestä tai saunomisesta.

Eikä koskaan esim kiristä, ja hoitorutiinitkin voi olla retuperällä välillä.

Vierailija
9/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kuiva.

Vierailija
10/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä rypyttömästä vanhuudesta koska kärsin mustapäistä jatkuvasti nuorena. Ja muutenkin epämiellyttävää kun naama kiiltää kuin Naantalin aurinko.

Vierailija
11/11 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jo kolmekymppisenä, että ihoni on paljon rypyttömämpi kuin useimmilla ikäisilläni, ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin ero on vielä selvempi. Lisäksi ihon voi pestä suunnilleen millä tahansa aineella ja 25 euron kosteuttava geelipönikkä riittää pariksi vuodeksi. Miinuspuolena on se, että näyttää helposti suttuiselta, niin meikeillä kuin ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi