Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmeili meni väärään osoitteeseen - A P U A !

Vierailija
14.09.2015 |

Ei ketun vatun v*ttu! Tässä vielä ilmeisen maanantaiaamun kankeudessa vastailin työsähköpostiin ja nyt yhtäkkiä tuli viesti eräältä TODELLA tärkeältä asiakkaaltamme seuraavanlaisesti: "Miten minun tähän pitäisi reagoida? Tulikohan viesti oikealle vastaanottajalle? Täytynee palata asiaan."

V*TTU! Laitoin siis aika, noh, heh, kovasanaisen viestin tästä ko. asiakkaasta POMOLLENI (jolle viesti siis ei mennyt vaan juuri tuolle asiakkaalle) heidän hinnoittelustaan/muista käytännöistä. MITÄ MINÄ NYT TEEN? En ole vielä sanonut pomolleni mitään tästä suuremman luokan kämmistä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Kaikille sattuu mokia! Niillekin, jotka eivät myönnä. Minä kuulin, kun minua matkittiin työpaikalla. Eräs omainen oli vierailulla ja täytimme papereita kokoustilassa. Seinän takaa kuului joka sana, kun pari työntekijää panetteli ja matki sanomisiani ilkeään sävyyn. Ensin olin kuin en kuulisi, mutta kun asiakkaan omainen alkoi näyttää levottomalta, sanoin, että anteeksi ja kävin sanomassa, että olkaa hiljaa, tuonne kuuluu joka sana ja ennen töistä lähtöä tulkaa käymään toimistossa. Eivät saaneet potkuja, mutta kysyin, oliko asiallista. Jossain määrin on sallittua haukkua esimiestä/johtoa, jos ketuttaa jokin muutos, mutta ilkeilylläkin on rajansa, ja työpaikalla on oikeus odottaa asiallista käytöstä. Oma moka on tehty, mutta anteeksi pyytämällä saa jo paljon aikaan!!!!

Vierailija
62/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko oppia olemaan haukkumatta muita? :) Sen siitä saa, hahhaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt siltä kuulosta että tuosta kukaan potkuja antaa tai pitäisi irtisanoutua. Seiso nyt sitten sanojesi takana. Myönnä että tapa millä asian esitit oli turhan tiukka mutta että tuota mieltä olet. Ja voit perustella asiakkaalle sanojasi vähän paremmin. Sehän voi vaikka poikia että jatkossa tuon asiakkaan kanssa homma sujuu jouhevammin. Itse soittaisin ensin asiakkaalle, selvittäisin asian tämän kanssa niin hyvin kuin pystyn, pahoittelisin ja perustelisin asiaani ja jos tarvetta niin vasta sitten pomon puheille.

Vierailija
64/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten työajalla omia harrastuksiin hoitavien takia työajan ja verojen kiristyksiä juurikin tulee. Ja sitten kärsivät myös korkean työmoraali omaavat rehelliset työntekijät.

Vierailija
65/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vastuun asiasta. Kerrot asiasta esimiehelle ja ehdotat, että kirjoitat anteeksipyyntöviestin, jonka esimies tarkistaa ennen lähetystä. Sitten lähetät sen asiakkaalle.

Toimimalla näin osoitat esimiehellesi, että osaat kantaa vastuun, et pakoile sitä, ja osaat pyytää anteeksi.

Vierailija
66/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:46"]

Tällaisten työajalla omia harrastuksiin hoitavien takia työajan ja verojen kiristyksiä juurikin tulee. Ja sitten kärsivät myös korkean työmoraali omaavat rehelliset työntekijät.

[/quote]

Voi jestas aina tätä! 

Oletko kuullut vapaapäivistä, vuorotöistä tai sairaana olosta? Itse olen kotona tällä hetkellä päiväkoti-ikäisen kuumeen takia. 

Ehkä tämäkään ei kohta ole mahdollista. 

Mutta miten joku voi ajatella, että ollakseen kunnon työtä tekevä kansalainen, on oltava työpaikalla kahdeksasta neljään. Ilmeisesti joillain täysin syrjäytyneillä on tämä käsitys?

Vierailija
67/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tilanne voi tuntua vakavalta ja se on päässyt vain pääsi sisällä paisumaan. Nyt rauhoitut, menet juttelemaan pomon kanssa ja myönnät virheesi. Pomosi on myös vastuussa, jos on luonut työpaikallenne sen ilmapiirin, että asiakasta on ok haukkua työmeileissä. Pyydät kuitenkin anteeksi virhettäsi, kaikki tekee niitä.

Älä ota tätä niin vakavasti, en usko että saat potkuja tai joudut irtisanoutumaan. Tsemppiä, tule kertomaan tänne miten kävi!

Vierailija
68/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea helmi! Ensin teet virheen, sitten et muka tiedä mut pitäisi tehdä sen jälkeen. Ääh... Olet varmaan juuri aloittanut työelämän?

Vierailija
69/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kävi ap?

Vierailija
70/71 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up