Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imaisin kaverin kullia kolmen kimpan aikana

Vierailija
14.09.2015 |

Panin avokkiani takaapäin pilluun, kun kaverini pani häntä samaan aikaan suuhun. Jossakin vaiheessa mietin, että hmmm, enpä ole ikinä ottanut kullia suuhuni. Kysäisin kaveriltani, että voinko vähän imaista, johon hän sanoi, että jos se on avokilleni ok, niin se sopii hänellekin. Avokkini vain naurahti kaverini kulli suussaan, että antaa mennä jos tekee mieli. No, nappasin kaverini kullista tiukan otteen ja imeskelin sitä ehkä noin 10 sekunnin ajan. En "tuntenut" mitään eli en kiihottunut siitä, mutta halusin vain kokeilla. Toisen kerran maistoin kaverini kullista hieman hänen spermaansa, kun hän oli roiskinut mällinsä avokkini pakaroiden ja alaselän päälle.

Tapaus ei kiihottanut minua millään tavalla, mutta halusin vain tehdä sen. Nyt tiedän, minkälaista on imeä kullia. :D Onko muita vastaavia kokemuksia, että on "huvikseen" imaista kaverilta kukkoa huuleen? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoksi tee!

Vierailija
2/4 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hinttari ja avovaimosi lutka onnea vaan ansaitsette toisenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! Kyrvän lutkuttaminen on ihanaa.

- Lilith

Vierailija
4/4 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:00"]

Olet hinttari ja avovaimosi lutka onnea vaan ansaitsette toisenne.

[/quote]

No onhan se joo lutka. Liitossa on mun puolelta sellainen EVVK-vaihe, koska olen tiennyt jo koko kesän ajan, että ero on tulossa. Siispä olen ottanut näistä viimeisistä viikoista ilon irti ja nussinut häntä mahdollisimman monen tuttavani kanssa.