Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmeili meni väärään osoitteeseen - A P U A !

Vierailija
14.09.2015 |

Ei ketun vatun v*ttu! Tässä vielä ilmeisen maanantaiaamun kankeudessa vastailin työsähköpostiin ja nyt yhtäkkiä tuli viesti eräältä TODELLA tärkeältä asiakkaaltamme seuraavanlaisesti: "Miten minun tähän pitäisi reagoida? Tulikohan viesti oikealle vastaanottajalle? Täytynee palata asiaan."

V*TTU! Laitoin siis aika, noh, heh, kovasanaisen viestin tästä ko. asiakkaasta POMOLLENI (jolle viesti siis ei mennyt vaan juuri tuolle asiakkaalle) heidän hinnoittelustaan/muista käytännöistä. MITÄ MINÄ NYT TEEN? En ole vielä sanonut pomolleni mitään tästä suuremman luokan kämmistä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI SA*TANA! no ei auta ko mennä sanomaan pomolle, että tämmönen moka kävi. ja sitte paikkailleen. Vai uskotko että voit asiakkaan kans jutella? 

Vierailija
22/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN EI OLE KUOLLUT _VIELÄ_. Mennään esimieheni kanssa tänään toiseen 4h kestävään kokoustilaisuuteen, josta lähden suoraan kotiin. On pakko keksiä joku strategia tämän päivän aikana, huomenna aikasintaan kerron. EI VOI OLLA NIIN ETTÄ KAIKKI KAATUU YHTEEN INHIMILLISEEN EREHDYKSEEN? Eiii, mitä mitä mitä mä teeenn.....!! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaiskohan nyt vaan mennä sen pomon kanssa juttelemaan asiasta?

Vierailija
24/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ensimmäiseksi varmasti kannattaisi kertoa esimiehelle? Sen jälkeen mietitte yhdessä vastauksen asiakkaalle

Vierailija
25/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei nyt ovi heilahtais. Pomo on ihan mukava, mutta osaa olla myös todella tiukka tiukan paikan tullen. Ja tässä nyt on ilmeisesti se tiukka paikka. Jepsjoo, ei muuta kun oman haudan kaivuuseen kun kotiin pääsen... en kehtaa enää töihin tulla i k i n ä. ap

Vierailija
26/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG miten noloa! :D Mitenhän tota voi enää paikkailla? :D

Vierailija
27/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:19"]

KUKAAN EI OLE KUOLLUT _VIELÄ_. Mennään esimieheni kanssa tänään toiseen 4h kestävään kokoustilaisuuteen, josta lähden suoraan kotiin. On pakko keksiä joku strategia tämän päivän aikana, huomenna aikasintaan kerron. EI VOI OLLA NIIN ETTÄ KAIKKI KAATUU YHTEEN INHIMILLISEEN EREHDYKSEEN? Eiii, mitä mitä mitä mä teeenn.....!! ap

[/quote]

Eiköhän kannattaisi heti kertoa asiasta esimiehelle? Asiakashan voi olla suoraan yhteydessä esimieheesi, jolloin tilanne on sinun kannaltasi pahempi.

Vierailija
28/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekee virheitä. Ei voi mitään. Ole kovana ja pyydä anteeksi ja puhu ittes veke ongelmasta.

Vierailija
29/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:23"]

[/quote]

Eiköhän kannattaisi heti kertoa asiasta esimiehelle? Asiakashan voi olla suoraan yhteydessä esimieheesi, jolloin tilanne on sinun kannaltasi pahempi.

[/quote]

Etenkin tässä tilanteessa, kun asiakas esittää viestissään kysymyksen.. Ellet vastaa siihen, voi asiakas ottaa yhteyttä esimieheen tämän päivän aikana. Miksi et kertoisi siis heti asiasta esimiehelle?

Vierailija
30/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on yhteydessä asiakkaaseen ja kertoo, että olet epävakaa, epäpätevä tms. Ja sinut siirretään sivuun ko. asiakkaasta. 

Vierailija
31/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele positiivisesti: ehkä se asiakas itsekin jäi miettimään hinnoitteluaan ja toimintatapojaan

Vierailija
32/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin Kinsellan kirjoista. Kehitä vähän kehyskertomusta ja kirjoita romaani työttömyysajallasi. 

Vierailija
33/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:23"]

[/quote]

[/quote]

No laitanko hänelle eteenpäin nyt vaan sen saman viestin, joka vahingossa meni asiakkaalle? Eli tämän "kyllähän sen tietää, mitkä marginaalit he väliin laittavat ja vastaan eivät näissä asioissa tule ihan periaatteestakaan - -  aina ongelmia laskutuksen suhteen - - sopimus tehtiin valitettavasti Anssin kanssa, vaikka toki toivoin, että Henri olisi ollut paikalla. En tiedä käsittikö Anssi kokonaisuutta (ja ANSSILLE nimenomaan tämä perse meni, koska oli jotenkin välitetty minulle ja sitten kun laitoin suoraan "Vastaa", niin ottikin automaattisesti tuon Anssin vastaanottajaksi)". Ja tähän saatesanat "Tämän lähetin vahingossa asiakkaalle." JA MITÄ MUUTA? ap

Vierailija
34/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tulevaisuudessa sääntö että työmeileissä ei koskaan puhuta kenestäkään pahaa.

Vierailija
35/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asetelma, että ylipäänsä haukut tärkeätä asiakasta esimiehelle. 

Täysin anteeksiantamatonta tietysti tämä, että lähetät vielä haukkusi itse asiaakkalle. Potkut antaisin ja tässä tapauksessa työsuhteen voi purkaa välittömästi. Ellei sinulla ole sitten näyttöä, että olette yksissä tuumin haukkuneet tätä asiakasta. 

Siitä sitten tämä esimies vastaa omalle esimiehelleen, jos sellainen on. 

Vierailija
36/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menet pomolle juttelemaan. Ja sen jälkeen säädät siihen sähköpostiin viiveen, että vastaus lähtee automaattisesti vasta 20 minuutin kuluttua, ellet paina päivitys-nappia.

Minulla on käytössä. Just sen takia, että välillä on aika pitkät piuhat.

Vierailija
37/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen spostin pomollesi ja p.s lähetin tämän vahingossa asiakkaallemme. Katso miten pomo reagoi.

Vierailija
38/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin mieleen mun kaveri, joka oli hattuuntunu anoppiinsa ja kirjotti mulle tekstarin, missä haukkui anopin maan rakoon. Paitsi että tietty lähetti sen sille anopille eikä mulle :-) On kuulemma ollu aika viileetä sen jälkeen...

Toi on toki astetta pahempi, kun tosta voi seurata isojakin taloudellisia tappioita firmalle...

Vierailija
39/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:30"]

Muista tulevaisuudessa sääntö että työmeileissä ei koskaan puhuta kenestäkään pahaa.

[/quote]

Mene pomolle naamatusten kertomaan ennen kuin asiakas kerkeää. Antaa johdolle huonon kuvan jos päivän piilottelet mokaasi.

Vierailija
40/71 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et meilaile pomolle mitään, vaan menet ovelle heti, jos on vapaana. Ja sitten näytät meilin tai forwardoit kun olette jutelleet. Ja pomo soittaa asiakkaalle. Ja jatkossa jurputukset livenä, ei meileillä. Koskaan.