Työmeili meni väärään osoitteeseen - A P U A !
Ei ketun vatun v*ttu! Tässä vielä ilmeisen maanantaiaamun kankeudessa vastailin työsähköpostiin ja nyt yhtäkkiä tuli viesti eräältä TODELLA tärkeältä asiakkaaltamme seuraavanlaisesti: "Miten minun tähän pitäisi reagoida? Tulikohan viesti oikealle vastaanottajalle? Täytynee palata asiaan."
V*TTU! Laitoin siis aika, noh, heh, kovasanaisen viestin tästä ko. asiakkaasta POMOLLENI (jolle viesti siis ei mennyt vaan juuri tuolle asiakkaalle) heidän hinnoittelustaan/muista käytännöistä. MITÄ MINÄ NYT TEEN? En ole vielä sanonut pomolleni mitään tästä suuremman luokan kämmistä.
Kommentit (71)
Ei hemmetti, mokaa töissä loukkaamalla asiakasta ja mitä tää tyyppi tekee? Tulee av:lle, mutta ei kerro asiasta esimiehelle, eikä hoida asiaan asiakkaan kanssa.
Ei näin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:51"]Vastaat vaan, että "pyydän poistamaan äskeisen viestin, se meni väärälle vastaanottajalle."
[/quote]
Ihana xD
Valitettavasti kyseessä on asiakassuhteen vaarantaminen. Vähemmästäkin on laillisia potkuja jaettu. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:59"]
Uppailen!
[/quote]
jes just ehdiN!!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:59"]
Uppailen!
[/quote]
jes just ehdiN!!
Nyt ehkä opit, että kirjallisesti ei ikinä haukuta ketään. Sähköpostit voi aina saaja lähettää eteenpäin. Tällaisista asioidta puhuraan, jos on tarpeen, henkkoht.
No aina voisi olla pahempi tilanne. Kukaan ei ole kuitenkaan kuollut tai loukkaantunut.
Oot kyllä pulassa, voi olla, että on entinen asiakas. Tunnusta virheesi ja miettikää pomon kanssa miten jatkatte asiakkaan kanssa viestimistä
haluun tietää miten tää selvitettiin :)