Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen alkaa kakkosnaiseksi?

Vierailija
14.09.2015 |

Sinkkuna mietin, etten ikimaailmassa alkaisi kenenkään toiseksi naiseksi. Inhottavaa ja likaista salailua. Lisäksi olen sen verran itsekäs, etten halua jakaa kumppania kenenkään kanssa. Ja nyt tarkoitan pitempää suhdetta, en satunnaispanoja. Eli millainen nainen haluaa olla salatussa suhteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei tiedä miehen olevan varattu.

Vierailija
2/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraaliton, itsekäs ja hyvin vähään tyytyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:06"]

sellanen jolla on muutakin elämää, eikä halua perhettä ja kaipaa jännitystä

[/quote]

Ne meidän perheen tapauksessa kyseessä oli yh, joka etsi lapselleen isää ja itselleen elintason ylläpitäjää. Vahinko vaan että haaviin osui jo korviaan myöten velkainen kolmen lapsen isä:)

Vierailija
4/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:14"]Elämässään kovia kokenut eronnut yh. Kun vihdoin löytää vierelleen rakkautta ja miehen, jollaista aina etsinyt, elämän arvot osuvat yksiin ja tulevaisuus näyttää lupaavalta. Ihanaa, kun ei enää tarvitse elää salasuhteessa kakkosnaisena , vaan voi jakaa loppuelämän tuon ihanan miehen kanssa.
[/quote]

Sinä olet miehelle varmaan aika ihanteellinen kumppani, koska hyväksyt sen, että mies on petturi ja myös sinua saa siis hyvällä omallatunnolla pettää :) Toivottavasti pääset oikein pian nauttimaan kaipaamastasi roolista peitettynä vaimona.

Vierailija
5/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka rakastuu jo johon mies rakastuu tulisesti myös. Salasuhteemme paljastuttua nainen muutti 3kk päästä pois ja nyt olemme salamieheni kanssa olleet yhdessä pian jo 3v.

Alusta asti tarkoitus oli molempien erota, minä erosin ennenkuin salasuhde eteni henkiseltä tasolta fyysiselle. Mies erosi muutaman kuukauden minun jälkeen, sen ajan olin toinen nainen.

Ja kyllä, voihan olla että mieheni joskus pettää minua ja ottaa toisen naisen. Me vaan tämän salamiehen kans ensin tutustuttiin työn kautta ja tunteet rupesi lämpiämään. Aika harkitusti siis aloitimme salasuhteemme..

Vierailija
6/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:35"]

Ei pidä kuvitella asioiden olevan mustavalkoisia. Useimmat tekevät joskus asioita, joista eivät jälkikäteen ole ylpeitä. Itse olen aina ollut sitä mieltä, etten voisi koskaan ryhtyä mihinkään varatun miehen kanssa. Noin kymmenen vuotta sitten kuitenkin kävi niin, että tapasin miehen, jonka olin työkuvioiden kautta aiemmin tuntenut ja johon olin tuolloin ollut syvästi ihastunut. En kuitenkaan ollut saanut aikaiseksi edettyä asiassa. Kohdatessamme sattumalta vuosien jälkeen uudestaan huomasin, että vanha tunne oli voimissaan ja sillä kerralla päätin puhua hänelle tunteistani. Kävi ilmi, että myös mies oli aina ollut ihastunut minuun, mutta ei ollut rohjennut aiemmin sanoa tai tehdä mitään mainitun yhteisen työkuvion vuoksi. Tällä kertaa hän kuitenkin oli suhteessa, onnellisestikin. Puhuimme asiasta, ja molemmat olimme sitä mieltä, että saattaisimme olla toistemme suuret rakkaudet, mutta mies ei halunnut hätiköidä, koska oli syvästi kiintynyt myös tyttöystäväänsä ja he olivat juuri muuttamassa toiselle paikkakunnalle, asuntokin oli jo hankittu. Seurasi kolmen kuukauden mittainen jakso, jolloin mies punnitsi eri vaihtoehtoja. Tyttöystävä tiesi asiasta ja tavallaan jopa hyväksyi miehen tunteet toista naista kohtaan. Tilanne oli outo ja sekava, enkä tosiaan olisi kuvitellut päätyväni sellaiseen. Tiedän, ettei minun olisi pitänyt harrastaa seksiä tuona aikana miehen kanssa, mutta myönnän itsehillintäni pettäneen, koska taustalla oli vuosien ihastus ja odotus ja olin aina tuntenut äärimmäisen voimakasta halua häntä kohtaan. Aika oli sekä ihanaa että piinallista. Loppujen lopuksi mies valitsi tyttöystävänsä ja muuton toiselle paikkakunnalle, ja meidän välisemme suhde muuttui ystävyydeksi. Jos joku nyt ajattelee, että mies oli vain seksin perässä, voin kertoa, että olemme läheisiä ystäviä vielä nyt kymmenen vuodenkin jälkeen. Vetovoima väliltämme on täysin hiipunut, mutta esimerkiksi huumorintajumme käyvät yksiin. En ole tämän jälkeen ollut missään vastaavassa tilanteessa, joten en oikein osaa määritellä itseäni miksikään "toiseksi naiseksi", vaikka kyllähän minä sellainen vähän aikaa olin.

[/quote]

Näinköhän tyttöystävä tiesi miehensä virityksistä. Saahan sitä puhua lämpimikseen vaikka mitä. ;) Edelleen olette yhtteydessä ja se on loukkaavaa miehen tyttöystävää kohtaan. Hän tuskin on ollut missään vaiheessa tietoinen että mies on pettänyt kolme kuukautta hänen selkänsä takana. :(  

Vierailija
7/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli suhde naimisissa olevaan mieheen ja olin silloin elämässäni todella yksinäinen ja epätoivoinen. Ihan helvetin tyhmää käytöstä. 

Vierailija
8/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:35"]

Ei pidä kuvitella asioiden olevan mustavalkoisia. Useimmat tekevät joskus asioita, joista eivät jälkikäteen ole ylpeitä. Itse olen aina ollut sitä mieltä, etten voisi koskaan ryhtyä mihinkään varatun miehen kanssa. Noin kymmenen vuotta sitten kuitenkin kävi niin, että tapasin miehen, jonka olin työkuvioiden kautta aiemmin tuntenut ja johon olin tuolloin ollut syvästi ihastunut. En kuitenkaan ollut saanut aikaiseksi edettyä asiassa. Kohdatessamme sattumalta vuosien jälkeen uudestaan huomasin, että vanha tunne oli voimissaan ja sillä kerralla päätin puhua hänelle tunteistani. Kävi ilmi, että myös mies oli aina ollut ihastunut minuun, mutta ei ollut rohjennut aiemmin sanoa tai tehdä mitään mainitun yhteisen työkuvion vuoksi. Tällä kertaa hän kuitenkin oli suhteessa, onnellisestikin. Puhuimme asiasta, ja molemmat olimme sitä mieltä, että saattaisimme olla toistemme suuret rakkaudet, mutta mies ei halunnut hätiköidä, koska oli syvästi kiintynyt myös tyttöystäväänsä ja he olivat juuri muuttamassa toiselle paikkakunnalle, asuntokin oli jo hankittu. Seurasi kolmen kuukauden mittainen jakso, jolloin mies punnitsi eri vaihtoehtoja. Tyttöystävä tiesi asiasta ja tavallaan jopa hyväksyi miehen tunteet toista naista kohtaan. Tilanne oli outo ja sekava, enkä tosiaan olisi kuvitellut päätyväni sellaiseen. Tiedän, ettei minun olisi pitänyt harrastaa seksiä tuona aikana miehen kanssa, mutta myönnän itsehillintäni pettäneen, koska taustalla oli vuosien ihastus ja odotus ja olin aina tuntenut äärimmäisen voimakasta halua häntä kohtaan. Aika oli sekä ihanaa että piinallista. Loppujen lopuksi mies valitsi tyttöystävänsä ja muuton toiselle paikkakunnalle, ja meidän välisemme suhde muuttui ystävyydeksi. Jos joku nyt ajattelee, että mies oli vain seksin perässä, voin kertoa, että olemme läheisiä ystäviä vielä nyt kymmenen vuodenkin jälkeen. Vetovoima väliltämme on täysin hiipunut, mutta esimerkiksi huumorintajumme käyvät yksiin. En ole tämän jälkeen ollut missään vastaavassa tilanteessa, joten en oikein osaa määritellä itseäni miksikään "toiseksi naiseksi", vaikka kyllähän minä sellainen vähän aikaa olin.

[/quote]

Näinköhän tyttöystävä tiesi miehensä virityksistä. Saahan sitä puhua lämpimikseen vaikka mitä. ;) Edelleen olette yhtteydessä ja se on loukkaavaa miehen tyttöystävää kohtaan. Hän tuskin on ollut missään vaiheessa tietoinen että mies on pettänyt kolme kuukautta hänen selkänsä takana. :(  
[/quote]

Minä kyllä tapasin kyseisen tyttöystävän tuona aikana ja keskustelimme asiasta. Tapaaminen oli totta kai ahdistava ja kiusallinen kaikille osapuolille, mutta jotenkin onnistuimme pysymään asialinjalla. Muuton jälkeen mies ja tyttöystävä jatkoivat suhdettaan parisen vuotta mutta ovat sittemmin eronneet. Muuton jälkeen etäännyimme kyllä miehen kanssa, koska pidin tiivistä yhteydenpitoa sopimattomana, mutta mainitun eron jäljeen olemme olleet enemmän tekemisissä. Tuossa vaiheessa molempien tunteet olivat kuitenkin jo väljähtyneet, eikä välillämme ole sittemmin tapahtunut mitään romanttista tai seksuaalista.

Vierailija
9/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen jolla on muutakin elämää, eikä halua perhettä ja kaipaa jännitystä

Vierailija
10/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on piittaamaton muiden elämästä. eikä sitä haittaa, että hänen nimensä ja kasvonsa tullaan näyttämään ja muistamaan (ja kertomaan muille jos kadulla törmätään) ihan elämän loppuun saakka.

"Tossa oli muuten se horo joka oli Riston kaa sillon".

Vierailija
11/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ymmärrä  tai välitä sanasta Huora.

Vierailija
12/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhämoraalinen, jolla ei ole kunnioitusta muita kohtaan, eikä myöskään arvosta rehellisyyttä.

Vierailija
13/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa hyvää seksiä joka kerta. Ja saada matkoja, lahjoja, kukkia ja muita huomionosoituksia. Sellainen, joka ei halua miehen jäämään kuorsaamaan yöksi viereensä, jos ei ole ihan pakko.

Esimerkiksi minä. Ja kyllä hänen vaimonsa on tiennyt meistä jo vuosia. Mies kertoo vaimolleen aina kun lähtee meille. Mutta ei se vaimo halua erota eikä häpäistä itseään kertomalla meistä.

Vierailija
14/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan omalta kohdaltani. Sellainen, joka ei hae mitään vakavaa, eikä ripustautujaa. Sellainen joka uskoo, että jokainen vastaa omista teoistaan. Jonkun mielestä teen väärin, mutta enpä koe ole vastuussa siitä, jos aikuinen mies ei saa pidettyä housuja jalassa. Omalta kohdaltani etsin sitä puuttuvaa jännitystä elämään. Miehen motiiveja en tiedä, eikä kiinnosta. Sinkku olen.

Vierailija
15/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla ei ole mitään merkitystä sille, miltä toisista tuntuu.

Vierailija
17/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan munlainen. Kokeilin pari viikkoa ja oli pakko lopettaa, kun tunsin itseni niin alhaiseksi.

Vierailija
18/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, yksinkertainen, itsekäs, jäänteisiin tyytyvä ja toisten suhteesta piittaamaton.

Vierailija
19/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kaveria on ryhtynyt:

- rakastui työtoveriinsa ja oli itsekin naimisissa. Tylsä avioliitto, tylsä elämä ja erittäin hyväpalkkainen aviomies. Työtoverilla oli perhe ja vaikka olisivat laittaneet hynttyyt yhteen, niin tämä kaveri olisi joutunut luopumaan isosta määrästä materiaa ja yleistä elintasoa lähtien hienoista autoista päättyen luksusmatkoihin, jotka aviomies pystyi rahoittamaan. Suhde kesti aikansa, vuosia, kunnes kuivui ja kaveri on edelleen naimisissa ja aika tyytyväisenä.

- hankki itselleen työetuja. Eli taas kerran kyseessä työkavereiden kanssa vehtaava. Siis pomojensa kanssa. Kolmas pomo jo kierroksissa ja ura ampuu taivaissa. Muutamassa vuodessa noussut rivisihteeristä johtajaksi. Varmaan tekee työnsä hyvin, mutta ei makaaminen isojen pomojen kanssa ainakaan hidasta uranousua.

Vierailija
20/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässään kovia kokenut eronnut yh. Kun vihdoin löytää vierelleen rakkautta ja miehen, jollaista aina etsinyt, elämän arvot osuvat yksiin ja tulevaisuus näyttää lupaavalta. Ihanaa, kun ei enää tarvitse elää salasuhteessa kakkosnaisena , vaan voi jakaa loppuelämän tuon ihanan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi