Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoitsetuntoiset naiset jatkaa hymyilyään ja miesten miellyttämistä

Vierailija
14.09.2015 |

vaikka ovat jo aikuisia? Miksi ihmeessä? Miksette kasvata itsetuntoa. Onko sillä jotain väliä jos joku mies osoittaa ettei pidä sinusta ja sanoo ylimieliseksi, koska et ole jatkuvasti hymy korvissa, vaan normaali perusilme kasvoilla. Ei voi ymmärtää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki jatka. Itse totesin jo aika nuorena, että koska olen ruma ja tylsä, niin en miehille kelpaa ilman että kompensoin p uutteitani mielistelemällä ja kynnysmatoksi ryhtymällä. Sitä parissa suhteessa kokeiltuani totesin, että nuoleskelu on epäaitoa ja vastenmielistä, ja että olen mieluummin ilman miestä kuin vain jonkun kanssa, joka huolii minut kunhan yhtään en tuo omaa aitoa persoonaani esiin vaan koko ajan vaan mietin mistä mies tykkää. Onnellisesti ilman miehiä jo 10 vuotta!

Vierailija
2/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:59"]

Ei kaikki jatka. Itse totesin jo aika nuorena, että koska olen ruma ja tylsä, niin en miehille kelpaa ilman että kompensoin p uutteitani mielistelemällä ja kynnysmatoksi ryhtymällä. Sitä parissa suhteessa kokeiltuani totesin, että nuoleskelu on epäaitoa ja vastenmielistä, ja että olen mieluummin ilman miestä kuin vain jonkun kanssa, joka huolii minut kunhan yhtään en tuo omaa aitoa persoonaani esiin vaan koko ajan vaan mietin mistä mies tykkää. Onnellisesti ilman miehiä jo 10 vuotta!

[/quote]Jep, ja nyt vielä tykitat kunnolla, eli alat oikeasti näyttämään kaiken miehille. Olet täysillä extremisti sitä mitä olet. Heitä kaikki estot pois. Ala totaalikusipääksi niitä kohtaan. Se on hauskaa muuten -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Itse olen päässyt hyvin sinuiksi itseni kanssa ja itsetuntoni on siis hyvä, hymyä irtoaa enemmän kuin koskaan koska olen vaan niin onnellinen :) saa kai sitä hymyillä jos hymyilyttää! Ja olla mukava jos siltä tuntuu. Kyllä senkin sitten naamasta näkee jos on huonolla tuulella, mutta vähemmän niitä päiviä on..

Vierailija
4/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette kasvata itsetuntoa

Miten? Laittamalla itsetunnon ruukkuun ja kastelemalla kahdesti päivässä :D Asiahan on niin että elämä opettaa ihmisiä tässäkin asiassa. Onnekkaimmilla on ollut hyvät vanhemmat auttamassa. Kaikki kehittyy eri tahtiin.

Vierailija
5/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaaja vauhdissa taas. Hanki apua.

Vierailija
6/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:10"]

Miten? Laittamalla itsetunnon ruukkuun ja kastelemalla kahdesti päivässä :D Asiahan on niin että elämä opettaa ihmisiä tässäkin asiassa. Onnekkaimmilla on ollut hyvät vanhemmat auttamassa. Kaikki kehittyy eri tahtiin.

[/quote]No ensinnä pitää olla oma persoona ja älyä, kyllä sen ns. itsesuggestiollakin saa aikaseksi aika kovaksi -ap

Vierailija
7/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:10"]

[/quote]No ensinnä pitää olla oma persoona ja älyä, kyllä sen ns. itsesuggestiollakin saa aikaseksi aika kovaksi -ap

[/quote]

Kyllä kyllä ja niin niin. Ihmiset ajatuvat erinäisiin tilanteisiin, koska eivät tiedosta alitajuntaisia motiivejaan, jotka puolestaan ovat kehittyneet vanhempien, ympäristön ja kokemusten pohjalta. Ei voi itsesuggestioida mitään, kun ei näe mitään itsesuggestioitavaa.

Vierailija
8/8 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:59"]

[/quote]

Vaikutat melko katkeralta. Ja kaikki syy oli miehissä.