Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla, keihin olen tutustunut, on kova kiire vain päästä lypsämään rahallisesti minusta hyötyä, tai hyötyä muulla tavalla

Vierailija
29.03.2022 |

Semmoiset 5 vuotta erosta, pitkäaikaisesta suhteesta, joka kaatui naisen epärehellisyyteen ja pettämiseen. Olin vuoden päivät yksikseni, kunnes aloin etsimään uutta parisuhdetta. Naisia kyllä löytyy tinderistä yms seuranhakupalstoilta, baarit ei ole minun juttu, eikä sieltä löydä kuin siiderinlipittäjiä.

Mutta tuntuu että kaikilla, keihin olen tutustunut, on kova kiire vain päästä lypsämään rahallisesti minusta hyötyä, tai hyötyä muulla tavalla. Eikä siinä, jos parisuhde olisi vakiintunut, niin voisin ostaa vaikka mitä toiselle. Mutta kun nämä menee aina niin, että muutaman viikon tuntemisen jälkeen aletaan vihjailla euron kuvat silmissä, että rahaa voisi antaa milloin mihinkin. Ja että heitä pitäisi koko ajan kuljettaa suunnilleen kultatuolissa ja syöttää viinirypäleitä ja antaa rahaa, saamatta itse mitään muuta kuin oikuttelua.

En enää jaksa edes yrittää. Joka ikinen nainen, mihin olen tutustunut, on ollut alkuhuuman jälkeen juuri samanlainen ylimielinen oikuttelija, joka haluaisi prinsessa-orja suhteen.

Mistä ihmeestä löytäisi sellaisen naisen, jonka kanssa voisi olla normaalisti? Ja ostaa lahjoja silloin jos siltä tuntuu, eikä niin että se olisi jokin jatkuva oletus, että koko ajan pitää olla kultaa ja mirhamia.

Ilman parisuhdettakin on toki toisinaan tylsää, mutta on alkanut tuntua siltä, että se on silti pienempi paha, kuin alkaa jonkin prinsessan orjaksi.

Kunpa löytäisi sellaisen naisen, joka ei vaadi mahdottomia, eikä tarvi hakea kuuta taivaalta. Vaan jonka kanssa voisi olla ja elää normaalisti. Taitaa olla kaikki sellaiset pysyvässä parisuhteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse tuoda alussa esiin rahasi ja omaisuutesi. Se on se väline, jolla etsit naisia, et omana itsenäsi. Kun naiset kiinnostuu tuosta välinearvostasi eli rahasta, uhriudut.

Vierailija
22/24 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissäni ei ole naista, joka olisi kuvatun kaltainen. Tunnen ainoastaan yhden "osta mulle lahjoja heti-nyt-kaikki" tyylisen naisen ja se on siskoni. Yllättäen hänellä on mies ja on aina joku pyörimässä ympärillä. Hänen asenteensa on outo eikä sovi Suomeen, koska täällä ei ole lahjomisen/tarjoamisen/tippaamisen kulttuuria. Minä puolestaan karsastan kaikenlaisia kaikenlaisia illallisen yms. "tarjoamisia", koska niihin liittyy liikaa oletus, että pitäisi harrastaa seksiä kiitollisuudenvelasta tarjoajan kanssa, joten tylsästi torjun kaikki ja maksan juttuni itse. 

Sanoisin kuitenkin, että sinulla ja naisilla, joihin olet tutustunut on yksi yhteinen nimittäjä - sinä. 

Kyllä Suomessakin on tosi paljon naisia jotka tahtoo olla Kuningattaria. Ap käyttää väärää sanaa eli "prinsessa", koska nuo naiset tahtoo olla Kuningattaria! Se tarkoittaa sitä että nainen käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara känkkäränkkä ja miehen on palveltava häntä. En tiedä mitä kuningatarmaista siinä oikein on, noilla naisilla on outo käsitys kuningattarista. Törkyisiä sikojahan nuo känkkäränkät on, eikä kuningattaria. Mutta erityisen väkivaltaisia sikoja. Törkyisiä pahkasikoja, villisikoja, joilla on isot torahampaat. Päästää suustaan pelkkää saastaa, solvauksia, todella likaisia juttuja.

Monilla ihmisillä on omituisia odotuksia muiden ihmisten suhteen. Noilla kuningattarilla on se odotus että kaikkien miesten pitää palvella niitä, aina, kaikissa asioissa, pitää tarjota niille kaikkea, kaikkialla, joka hetki.

Ostoskeskuksessa näin kun joku täti käveli korkokengillä. Ulko-oven äärellä oli sellaiset suuret reikäiset matot. Korkokenkä jäi mattoon jumiin. Nainen alkoi vaatia että minun pitäisi auttaa häntä irrottamaan se kenkä, ilmeisesti koska minä olen mies - ja miehenhän pitää aina auttaa naista hädässä! Noh... auttaisinhan minä ventovierasta hädässä, mutta ei sitä naista mitenkään voinut auttaa. Hän nimittäin vaati niin vihamielisesti, sätti ja uhkaili minua. Pelkäsin että jos saan sen korkokengän irti matosta niin hän alkaa lyödä sillä minua. Pelkäsin turvallisuuteni vuoksi joten pakenin äkkiä paikalta. Tarinan opetus: jos oikeasti tarvitset apua niin älä uhkaile auttajaa väkivallalla!

Jos joku auttaa sinua niin kiitä häntä. Kuningattaret tekevät niinpäin että apua saatuaan sylkevät auttajansa päälle. Tälläisiä ihmisiä on ihan älyttömän paljon, sekä naisissa että miehissä. Uskomattoman väkivaltaisia ihmisiä. Elämäntapamenkkaajia. Miten jollain voikin olla hormonit niin pahasti vinksallaan että on PMS joka hetki yli 50 vuoden ajan? Miksei ne mene hormonihoitoihin?

Miten nainen sätti ja uhkaili sinua?

Veikkaanpa, ettei mitenkään, hän vain käyttäytyi huonosti ja kiroili kenkäänsä, jolloin et ymmärtänyt, ettei kukaan sinulle ollut kiukkuinen, vaan tilanteelle ja epäkypsästi ahdistuit, etkä antanut apuasi. On siinä meillä todellinen herrasmies! Toivottavasti et koskaan saa esim. perhettä, niissä vasta kiperiä tilanteita tuleekin ja taas herkkyytesi olisi ongelma.

Eikö sinulle koskaan ole käynyt niin että joku tulee luoksesi, epätoivoisena itkien anelee ja nyyhkyttäen rukoilee sinulta apua, ja samalla raivoisasti karjuen uhkailee sinua puukolla, uhkailee tapppamisella, solvaa sinua ja sylkii kasvoillesi? Etkö kertaakaan ole joutunut tuollaisen tilanteen uhriksi? Missä tynnyrissä sinä oikein elät? Mitä sinä siinä tilanteessa tekisit? Vai tuollaisiako tilanteita sinun perhe-elämässäsi tulee vastaan? Sinulla on aikamoinen perhe. Jos sinun perhe-elämäsi ei ylitä sinun neurologista kestokykyäsi, niin onneksi olkoon: olet psykopaatti. Toivottavasti olet huomannut että maailmassa on paljonkin ihmisiä jotka eivät ole psykopaatteja, eli ihmisiä joiden "herkkyys on ongelma".

t. Yliherkkä ihminen

En ole tuo, jolta kysyit, mutta ei ole koskaan tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat suhteistaan jotain. Ensisijassa hyvää seuraa, kumppanuutta, seksiä, hauskanpitoa ja tukea arjessa. Rahaa, jos muuta ei ole. Ilmeiseti aapella ei ole.

Vierailija
24/24 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissäni ei ole naista, joka olisi kuvatun kaltainen. Tunnen ainoastaan yhden "osta mulle lahjoja heti-nyt-kaikki" tyylisen naisen ja se on siskoni. Yllättäen hänellä on mies ja on aina joku pyörimässä ympärillä. Hänen asenteensa on outo eikä sovi Suomeen, koska täällä ei ole lahjomisen/tarjoamisen/tippaamisen kulttuuria. Minä puolestaan karsastan kaikenlaisia kaikenlaisia illallisen yms. "tarjoamisia", koska niihin liittyy liikaa oletus, että pitäisi harrastaa seksiä kiitollisuudenvelasta tarjoajan kanssa, joten tylsästi torjun kaikki ja maksan juttuni itse. 

Sanoisin kuitenkin, että sinulla ja naisilla, joihin olet tutustunut on yksi yhteinen nimittäjä - sinä. 

Kyllä Suomessakin on tosi paljon naisia jotka tahtoo olla Kuningattaria. Ap käyttää väärää sanaa eli "prinsessa", koska nuo naiset tahtoo olla Kuningattaria! Se tarkoittaa sitä että nainen käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara känkkäränkkä ja miehen on palveltava häntä. En tiedä mitä kuningatarmaista siinä oikein on, noilla naisilla on outo käsitys kuningattarista. Törkyisiä sikojahan nuo känkkäränkät on, eikä kuningattaria. Mutta erityisen väkivaltaisia sikoja. Törkyisiä pahkasikoja, villisikoja, joilla on isot torahampaat. Päästää suustaan pelkkää saastaa, solvauksia, todella likaisia juttuja.

Monilla ihmisillä on omituisia odotuksia muiden ihmisten suhteen. Noilla kuningattarilla on se odotus että kaikkien miesten pitää palvella niitä, aina, kaikissa asioissa, pitää tarjota niille kaikkea, kaikkialla, joka hetki.

Ostoskeskuksessa näin kun joku täti käveli korkokengillä. Ulko-oven äärellä oli sellaiset suuret reikäiset matot. Korkokenkä jäi mattoon jumiin. Nainen alkoi vaatia että minun pitäisi auttaa häntä irrottamaan se kenkä, ilmeisesti koska minä olen mies - ja miehenhän pitää aina auttaa naista hädässä! Noh... auttaisinhan minä ventovierasta hädässä, mutta ei sitä naista mitenkään voinut auttaa. Hän nimittäin vaati niin vihamielisesti, sätti ja uhkaili minua. Pelkäsin että jos saan sen korkokengän irti matosta niin hän alkaa lyödä sillä minua. Pelkäsin turvallisuuteni vuoksi joten pakenin äkkiä paikalta. Tarinan opetus: jos oikeasti tarvitset apua niin älä uhkaile auttajaa väkivallalla!

Jos joku auttaa sinua niin kiitä häntä. Kuningattaret tekevät niinpäin että apua saatuaan sylkevät auttajansa päälle. Tälläisiä ihmisiä on ihan älyttömän paljon, sekä naisissa että miehissä. Uskomattoman väkivaltaisia ihmisiä. Elämäntapamenkkaajia. Miten jollain voikin olla hormonit niin pahasti vinksallaan että on PMS joka hetki yli 50 vuoden ajan? Miksei ne mene hormonihoitoihin?

Kuten jo aikaisemmin sanoin, ei Suomessa ole tarjoamisen ja lahjomisen kulttuuria. Katsot ihan vain itänaapuriin ja huomaat selkeän eron - lääkärille/miliisille sujautetaan ylimääräinen pullo, että saataisiin parempaa hoitoa tai päästäisiin pois pälkähästä, naisten päivä on iso juttu, jolloin annetaan lahjoja ja kukkia naisille, muutenkin lahjojen antaminen on siellä "arkipäiväisempää" vs. Suomi, jossa ehkä saat lahjan syntymäpäivänäsi. 

Ja mitä tulee tohon kuningatar juttuun luulen sen olevan enemmän sitä, että nainen haluaa olla erityinen, arvokas ja ainutlaatuinen miehen silmissä, eikä vaan "joku nainen", jonka voi tarpeen tullen kierrättää. En toki tiedä, joku asiasta enemmän tietävä varmaan voi kertoa enemmän, mitä sillä kuningatar/kuningas kohtelulla halutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi