Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko nutrausta -3kg.

Vierailija
14.09.2015 |

Ihan kivasti lähtenyt paino tippumaan. Olen muutoin ollut nutrilla, mutta päivälliseksi syön kasvissosekeiton. Nutrien lisäksi syön hieman kasviksia sekä hieman mehukeittoa. Olo on hyvä ja energinen :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä tuossa on lähtenyt...

Vierailija
2/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä? Paljonko sulla on lähtöpaino? Ajattelin tuollaista kuuria, koska en näköjään millään konstilla saa nesteitä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla viikolla lähtee paljon koska nestettä poistuu. Jatkossa painosta riippuen viikossa lähtenee 1-2 kg.

Vierailija
4/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:18"]Nestettä tuossa on lähtenyt...
[/quote]

Toki nestettäkin, mutta myös rasvaa ja lihasta.

Vierailija
5/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret mitat alkujaankin, eli sillä varmaan alussa helposti lähtee reilummin (105kg/164cm). Kiva olo ja  jaksaa paremmin :)

ap

Vierailija
6/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno alku! Katso vain, ettei mehukeitoista, kasvissosekeitosta ja vihanneksista tule yli 200kcal, koska helposti putoat silloin pois ketoosista ja näläntunne palaa. Vältä ihan kaikkea hiilihydraattia, ei hedelmiä eikä marjojakaan.

Kannattaa vatsan toiminnan kannalta tosiaan kasviksia syödä 500g päivässä. Kaloritonta juotavaa 2-3l, etei tule ummetusta.

Toimiva dieetti kyllä, olen nutrannut aikoinaan 10 viikkoa.

Vierailija
7/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tulos! 

Vierailija
8/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:18"]Nestettä tuossa on lähtenyt... [/quote] Toki nestettäkin, mutta myös rasvaa ja lihasta.

[/quote]

Viikossa ei läskiä lähde.

Vierailija
9/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:18"]Nestettä tuossa on lähtenyt... [/quote] Toki nestettäkin, mutta myös rasvaa ja lihasta.

[/quote]

Viikossa ei läskiä lähde.

[/quote]

Kyllä lähtee. Päivässäkin lähtee, jos vaan on miinuskaloreilla kulutukseen nähden. Sieltä rasvavarastoistahan sitä energiaa pääosin aina saadaan kalorivajetta paikkaamaan, ja kun rasvavarastoista käytetään, läskiä lähtee.

Vierailija
10/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:24"]

Hieno alku! Katso vain, ettei mehukeitoista, kasvissosekeitosta ja vihanneksista tule yli 200kcal, koska helposti putoat silloin pois ketoosista ja näläntunne palaa. Vältä ihan kaikkea hiilihydraattia, ei hedelmiä eikä marjojakaan.

Kannattaa vatsan toiminnan kannalta tosiaan kasviksia syödä 500g päivässä. Kaloritonta juotavaa 2-3l, etei tule ummetusta.

Toimiva dieetti kyllä, olen nutrannut aikoinaan 10 viikkoa.

[/quote]

Samaa mieltä tuosta, että ketoosista tippumista kannattaa kaikin keinoin välttää, koska juuri se ketoosi takaa nälättömyyden ja hyvän olon vaikka syö tosi vähän.

Mutta tuo kasvisten syönti ei kaikille kuurilla oikein sovi. Itselläni minkä tahansa pureskeleminen teki valtavan ruoanhimon ja nälän, joten jätin kaikki syömiset pois koko nutraamisen ajaksi. Mulla ei olllut mitään ummetusongelmia, päinvastoin, kakka tuli suunnilleen sen nutrilett-litkukn koostumuksisessa nestemuodossa eli ripulina koko ajan. 

Vierailija
11/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fyysinen 3-vuorotyö (hoitaja). Siksi otan aamulla ennen aamuvuoroon lähtöä mehukeittoa ja ehkä tomaatin. Jos otin pelkän nutrin, olin huonovointinen aamulla. En juo mehukeittoa yleensä kuin 2dl päivässä. Täytyy itseään kuunnella ja kokeilla mikä sopii kenellekin. Tää tuntuu sopivan minulle :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi