Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei haittaa yhtään vaikka kaikki ravintolat ja vaate/sisustus/hömppäkaupat menisi konkurssiin

Vierailija
28.03.2022 |

Olen aina ollut niin köyhä, että olen koko kulutusyhteiskunnasta ulkopuolella. Se näyttää niin vieraalta, kun katselee ihmisiä ravintoloissa, teattereissa, konserteissa, ostamassa uusia vaatteita, huonekaluja yms kun itsellä ei ole ikinä ollut tuollaisiin varaa. Kaikki on kierrätyskeskuksesta tai muilta saatuja. Ainoa kauppa mitä tarvitsen elämässä, on ruokakauppa. Jos kaikki ravintolat ja turhat muotikaupat menisi nurin, niin loppuispahan tämä hölmö kulutushysteria.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat on tärkeitä ettei ihmiset kuole nälkään ja multa menis työpaikka ilman ravintoloita.

Vierailija
2/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Alkoon ja tupakkaan varmaan on sinullakin varaa?

Vierailija
4/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet itse saavasi rahaa. Huomaa kyllä että olet tyhmä kuin seinä.

Vierailija
5/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinne kiertätyskeskuksiin ja kirppareille tulis tavaraa, jos kukaan ei vois ostaa uutta?

Vierailija
6/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat on tärkeitä ettei ihmiset kuole nälkään ja multa menis työpaikka ilman ravintoloita.

On muitakin työpaikkoja, ja ruokaa saa kaupasta.

Vierailija
7/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän ihmiset ovat töissä, sitä vähemmän sinä saat tukia. Kyllä sinäkin huomaisit, jos kaikki nuo työntekijät olisivatkin kaduilla köyhinä. 

Vierailija
8/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinne kiertätyskeskuksiin ja kirppareille tulis tavaraa, jos kukaan ei vois ostaa uutta?

Ihmiset valmistaisi itse. Tekisi ihan hyvää jokaiselle opetella vähän kädentaitoja.

Vierailija
9/9 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noi kun menisivät konkkaan, ja ihmiset jäisivät työttömiksi, niin köyhät köyhtyisivät lisää, koska tukia olisi pakko leikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä