Mies katseli netistä naisten vaatesivustoa :(
Huomasin että oli katsellut jotain tuollaista naisten vaatteita myyvää sivustoa. Hyvännäköisiä malleja tietenkin koko sivusto täynnä. Otin asian puheeksi, ja selitys oli että etsi kuulemma minulle lahjaksi jotain vaatetta. Siis täh? Ei se ole ikinä ostanut mulle mitään vaatteita (onneksi sinänsä), joten selitys kyllä ontuu.
Tuntuu tosi pahalta. Noille malleilleko se runkkii, vai mitä lie? Yök! Tuntuu ihan kuin olisi pettänyt minua. Miten päästä tästä yli? Ymmärrän ettei tämä ole maailmanloppu, mutta ei nyt hyvällekään tunnu.
Kommentit (19)
Ajatelee sinulle ostaa pääsiäislahjaksi jotain tai suhteleen. Vai onko sinulla kakkanen mieli ja luulet hän itselle ostaisi jotain?
Jollekin hoidolle vaatteiden osto tulee ekana Mieleen.
No, tää nyt onneks on vitsi. Huono kylläkin. Jo olis aikoihin eletty, jos mä kyttäisin, ett onko isäntä selannut jotain vaatekuvastoa. Huh!
Olet kyllä raskas ihminen. Mennä nyt tivaamaan toiselta miksi katsoo jotain. Jos minä olisin miehesi, olisin vastannut että silmä lepäsi
hetken kauniissa kuvissa. Jos siitä olisit vetänyt hernukan nenuun, niin omapa murheesi.
Voi kauheaa, onkos hän nyt sitten joku pervertikko, tai sellainen ?
Minä ostin juuri naisystävälleni vähän piristystä tulevalle työmatkallemme.
Vaimo ei noihin mahtuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaimosikin tietää sen.
Nuorena teininä odoteltiin innokkaasti Anttilan postimyyntiluetteloa.
Naisten alusvaateosastolta löytyi aina ihania naisia pukeutuneina rintsuihin, sukkanauhavöihin ja sukkiin sekä pikkareihin.
Piti selvittää, oliko neiti pukenut pikkarit viimeiseksi, eli ns. oikein.
Tästä sitten vedettiin ns. johtopäätökset.
Mies katseli ______________ :( Miten päästä tästä yli?
Lisää viivan päälle mitä vaan.
Muksuna kaikki pojat lukivat Anttilan kuvastoa. Runkättiin alusvaatemalleille.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki on aina teidän mielestä pelkkää trollausta. Mielestäni ihan aito aloitus.
Kerta se olisi ensimmäinenekin, että ap:n mies ostaisi vaimolleen pitsihepeneitä lahjaksi...kenties piristykseksi makuukamarin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Käykö anoppikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaimosikin tietää sen.
Jos on vaimo isompituloinen ja hänen sponssaamansa luottokortti, niin näkee kätevästi laskusta! :)
Ap, olet tollouden huippu. Kukaan ei voi olla noin mustasukkainen. Vapauta miehesi paremmin ymmärtäville naisille.
JSS