Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin juuri alapäästäni raskausarven...

Vierailija
13.09.2015 |

Löysin juuri jalkojeni välistä tuoreen punaisen raskausarven! Argghh!!! Ihan kun se ei riittäisi, että kroppa on jo muuten täysin niitten peitossa. Toivottavasti laihduttaminen ja kiinteyyminen vähän auttaisi. Rinnat, kyljet, jalat, vatsa ja nyt ilmeisesti jalkovälikin on viiruilla... No joo, taidan ruveta keräämään rahaa ja kävästä sitten jossain laser käsittelyssä, kun olen tavoite painossa. Olen huikeat 17 vuotta, ja kroppa jo pilalla. Itkettää :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on häpykarvojen alla tiheä rivi pystysuuntaisia raskausarpia. ne on.noloja. siksi pidän.majavaa pällä.

Vierailija
2/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pilalla. Mullakin on niitä, haalistuu melkein huomaamattomiksi. Ei ketään miestä tai naista kiinnosta.
T. 16v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:46"]

No ei ole pilalla. Mullakin on niitä, haalistuu melkein huomaamattomiksi. Ei ketään miestä tai naista kiinnosta. T. 16v

[/quote] 

mulla on ollut jo 3 vuotta, eikä ne minnekään ole hävinnyt. Niitä tulee koko ajan lisää, ja ainut paikka missä niitä ei ole on kädet:/

ap

Vierailija
4/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peppu täynnä raskausarpia ja oon hoikka 23v. Luulen että niitä tulee valtaosalle oli sitten muodokkaampi tai hoikempi, avopuolisollanikin on jaloissa ja selässä nopean pituuskasvun takia :) Kuuluu elämään.

Vierailija
5/5 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:46"]

No ei ole pilalla. Mullakin on niitä, haalistuu melkein huomaamattomiksi. Ei ketään miestä tai naista kiinnosta. T. 16v

[/quote] 

mulla on ollut jo 3 vuotta, eikä ne minnekään ole hävinnyt. Niitä tulee koko ajan lisää, ja ainut paikka missä niitä ei ole on kädet:/

ap
[/quote]
Joillain menee kauemmin haalistumiseen. Kyllä ne sullakin haalistuu :) Oo vaan ihan ok niiden kanssa, ei kukaan sua sängystään oo heittämässä niiden takia!
Tietenkin aina voi harrastaa urheilua ja syödä terveellisesti, ei tule arpia niin paljoa. :)
T. Nro 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan