Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äänekäs seksi kerrostalossa myöhään illalla/yöllä mielestäsi ok ?

Vierailija
28.03.2022 |

Kuuluuko mielestäsi tällainen naapurihuoneistoihin ja rappukäytävään kuuluva paneskelu iltaisin ja etenkin öiseen aikaan ns. normaaleihin elämisen ääniin, vai onko sittenkin kyseessä käytös, mitä voidaan pitää muiden asukkaiden tahallisena häiritsemisenä

Kommentit (234)

Vierailija
161/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevä meteli kerrostalossa ei ole ok mihinkään aikaan päivästä. Varsinkin jotkin seksiäänet, joita lapsetkin joutuu kuuntelemaan, yök. Itse kyllä häpeäisin syvästi jos oma seksin harrastaminen kuuluisi oman asunnon ulkopuolelle.

Katsos kun kaikilla ei ole lapsia ja tämä maailma ei pyöri teidän lapsellisten ihmisten ympärillä. Oli aihe mikä tahansa, se väistämättä kääntyy jossain kohtaa lapsellisen ihmisen vikinään siitä, että kun lapset sitä ja lapset tätä. Lisäksi nämä samat ihmiset olettavat heillä olevan etuoikeuksia, koska heillä sentään on jälkikasvua. Kumma kyllä naapureita häiritsevää meteliä ei olekaan enää se, kun oma lapsi huutaa, rääkyy ja kiljuu aamusta iltaan.

Vierailija
162/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä pelkkiä sinkkuja. Moni pariskunta harrastaa seksiä yöllä, kun lapset nukkuvat. Ei lasten nähden voi seksiä harrastaa eikä kaikki saa lapsia hoitoon.

Väkisinkin jos naapurit herää t""po kiljuntaan niin entäs ne lapset? Tarvitseeko ihmetellä vääristynyttä seksuaalisus kuvaa jos lapset osallisena kuuntelijoina vanhempien seksielämästä.

Meillä ala-asteella oleva lapsi sanoo illalla, että naapurissa pannaan eikä tuo nainen edes kilju vaan voihkii.

Sängyn natinakin kuuluu alapuolella olevaan asuntoon.

Ensimmäinen kerros on paras asua, kun alapuolella ei asu ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Taloyhtiöillä on sääntönsä.

Taloyhtiö ei voi kieltää rakkautta.

Syö pääsi!

Vierailija
164/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotus viimeistään klo. 22:59

Vierailija
165/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä pelkkiä sinkkuja. Moni pariskunta harrastaa seksiä yöllä, kun lapset nukkuvat. Ei lasten nähden voi seksiä harrastaa eikä kaikki saa lapsia hoitoon.

Väkisinkin jos naapurit herää t""po kiljuntaan niin entäs ne lapset? Tarvitseeko ihmetellä vääristynyttä seksuaalisus kuvaa jos lapset osallisena kuuntelijoina vanhempien seksielämästä.

Meillä ala-asteella oleva lapsi sanoo illalla, että naapurissa pannaan eikä tuo nainen edes kilju vaan voihkii.

Sängyn natinakin kuuluu alapuolella olevaan asuntoon.

Ensimmäinen kerros on paras asua, kun alapuolella ei asu ketään.

Mutta yläpuolelle kuuluu.

Vierailija
166/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos minä olen siinä osapuolena, on todellakin ok.

Jos se on se yksi kuuma kissa yläkerrasta, se on kans ok, kuvittelen itseni sinne ja tumputan.

Muuten ei ole OK.

Vierailija
167/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi masturboida sitä kuunnellen.

Vierailija
168/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevä meteli kerrostalossa ei ole ok mihinkään aikaan päivästä. Varsinkin jotkin seksiäänet, joita lapsetkin joutuu kuuntelemaan, yök. Itse kyllä häpeäisin syvästi jos oma seksin harrastaminen kuuluisi oman asunnon ulkopuolelle.

Niin, mutta sun kullannuppu saa kyllä kiljuen juosta ja tömistellä niin että talo tärisee. Ihan niin paljon kuin haluaa. :)

Vierailija
169/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän, kuinka äänekäs. Lähtökohtaisesti en haluaisi kuulla sitä lainkaan, tietenkään.

Sen verran pitää sanoa, että ihmisen on mahdotonta tietää, kuinka kovaa äänet kuuluvat toisten asuntoihin. Jotain voi päätellä siitä miten paljon omaan asuntoon kuuluu toisten ääniä, mutta ei silloinkaan tiedä kuinka kovalla naapurin musa tai telkkari on, kuinka kovaa lapset rääkyy, tai kuinka lujaa se nainen teeskentelee orgasmia.

Tuokaa siis äänekkään sekstailijan tietoon, että heidän äänensä kuuluvat. Vaikka sitten heippalapulla. Itse tykkään alkaa voihkimaan kuorossa mahdollisimman lujaa niiden mukana (tietysti ääniä matkien). Yleensä hiljenee kummasti kun huomaavat että osallistun heidän puuhiinsa etänä.

Vierailija
170/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa teeskentelin joskus huutaen suurta orgasmia, että sain jyystäjän vihdoin lopettamaan. Aikuistuttuani olen kokenut ihania suhteita, joissa ei tarvitse huutaa. Ihaninta on vaan kokea suurta ja kuiskata korvaan kuinka rakastaa, huokaista ja olla hiljaa.

Minustakin naisena on äärettömän kiihottavaa just se hiljainen nautinto.

Vierailija
171/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa teeskentelin joskus huutaen suurta orgasmia, että sain jyystäjän vihdoin lopettamaan. Aikuistuttuani olen kokenut ihania suhteita, joissa ei tarvitse huutaa. Ihaninta on vaan kokea suurta ja kuiskata korvaan kuinka rakastaa, huokaista ja olla hiljaa.

Sama täällä. Elämäni parhainta seksiä saadessani olin hipi hiljaa, koska suorastaan menin sanattomaksi siitä hyvänolon tunteesta.

Vierailija
172/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minä minä minä. Näin ne naiset on itsekkäitä sängyssä, eikö voisi vähän miehen mieleksi voihkia kun tietää että ne siitä tykkää?

Vierailija
173/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minä minä minä. Näin ne naiset on itsekkäitä sängyssä, eikö voisi vähän miehen mieleksi voihkia kun tietää että ne siitä tykkää?

Meillä menee toisinpäin. 😀 Minusta kyllä kuulee, että nautin, mutta en todellakaan huuda ja kilju. Miesystävä on hiljaisempaa sorttia ja olen hänelle kyllä sanonut, että minua kiihottaa se, jos kuulen hänen nauttivan. Jos toinen on ihan hipihiljaa, tulee mieleen, että tuntuuko edes missään?

Vierailija
174/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tykkääkö ne ? Mulle on tämä epäselvää ja ihan oikeasti nykyään mietin että pitäisikö pitää miesten mieliksi turpa kiinni sängyssä vai ei. Ne joko ei tykkää äänistä tai eivät sano niistä mitään.

Niin siis olen kaikkien kanssa n*ssiva, että en voi parisuhteessakaan tästä asiasta kysyä.

Kyllä vähän vitattas alkaa itseä sensuroimaan äänien osalta mutta toisaalta vois kai tuota hiljaista nautintoakin kokeilla. Kuulostaa kyllä joltain tukahdetulta pervoilulta

Vierailija
175/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu vähän, kuinka äänekäs. Lähtökohtaisesti en haluaisi kuulla sitä lainkaan, tietenkään.

Sen verran pitää sanoa, että ihmisen on mahdotonta tietää, kuinka kovaa äänet kuuluvat toisten asuntoihin. Jotain voi päätellä siitä miten paljon omaan asuntoon kuuluu toisten ääniä, mutta ei silloinkaan tiedä kuinka kovalla naapurin musa tai telkkari on, kuinka kovaa lapset rääkyy, tai kuinka lujaa se nainen teeskentelee orgasmia.

Tuokaa siis äänekkään sekstailijan tietoon, että heidän äänensä kuuluvat. Vaikka sitten heippalapulla. Itse tykkään alkaa voihkimaan kuorossa mahdollisimman lujaa niiden mukana (tietysti ääniä matkien). Yleensä hiljenee kummasti kun huomaavat että osallistun heidän puuhiinsa etänä.

Minua kieltämättä hävetti, kun tajusin, että seksiäänet ovat luultavasti kuuluneet naapuriin. Emme ole edes erityisen äänekkäitä; emme kilju ja karju. Sitten kun huomasin, että kun on muuten aivan täysin hiljaista, voin kuulla naapurin puhelimen värinän seinän takaa. Hienoa, ovat siis "päässeet" nauttimaan meidän lemmenhetkistä ja varmaan kuulevat kaikki meidän keskustelutkin. 😀 Seinät ovat tässä talossa ihan paperia.

Vierailija
176/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tykkääkö ne ? Mulle on tämä epäselvää ja ihan oikeasti nykyään mietin että pitäisikö pitää miesten mieliksi turpa kiinni sängyssä vai ei. Ne joko ei tykkää äänistä tai eivät sano niistä mitään.

Niin siis olen kaikkien kanssa n*ssiva, että en voi parisuhteessakaan tästä asiasta kysyä.

Kyllä vähän vitattas alkaa itseä sensuroimaan äänien osalta mutta toisaalta vois kai tuota hiljaista nautintoakin kokeilla. Kuulostaa kyllä joltain tukahdetulta pervoilulta

Eihän tuollaista voi yleistää sukupuolen perusteella, jestas sentään. Minä en ole kovin äänekäs. Joskus sanoin miehelle aktin aikana, että hän on ihana, tuntuu hyvältä tms. Hän sitten sanoi, että voisinko jatkossa olla vain sanomatta mitään, kun tuollainen haittaa keskittymistä ja vähentää haluja. Tuli kieltämättä vähän kurja olo, mutta eipä voi mitään. Itse taas toivoisin miehen ilmaisevan nautintonsa esim. sanomalla jotain kaunista.

Vierailija
177/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy mitä tahansa miehistä, niin vastaus on "jotkut joo, jotkut ei, toiset enemmän, toiset vähemmän".

Ihmiset tykkää eri asioista. Jos yleisellä tasolla pitäisi jotain veikata, niin sanoisin, että suurin osa miehistä varmaan pitäisi ideaalitilanteena sitä, että nainen ei varsinaisesti ole äänekäs tahallaan, muttei ikään kuin voi sille mitään. Ja liian äänekäs voi tietenkin olla, ja se voi olla ilmiselvästi liioiteltua.

Vierailija
178/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos on pakko HUUTAA pannessa niin muuttakoot omakotitaloon. En sitä metelöintiä tajua muutenkaan, ehtiikö siltä huudolta yhtään nauttimaan. Jos joku hihkaisu tai muutaman minuutin sängyn narina kuuluu niin onhan se kiusallista kuunnella mutta menee vielä elämän ääniin. Jos sessio kestää tuntikausia ja/tai kiljutaan ja karjutaan niin se on naapurien häiritsemistä.

Muuta itse omakotitaloon jos elämän äänet niin häiritsee! Saattttana kerrostalossa eläminen on kerrostalossa elämistä ja seksi on elämistä. Tämä palsta on täynnä frigidejä akkoja mutta se on kyllä myös miesten syy.

Vierailija
179/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asui taannoin nuori nainen, joka näytti ehkä pikkaisen alle 20-vuotiaalta. Hänen poikaystävänsä kävi kylässä yleensä iltapäivisin, ja kun tyyppi oli mennyt asuntoon, alkoi ennen pitkää kuulua mekaaninen kiljahtelu. Siis nimenomaan mekaaninen, sellainen kuin tyttö oli vissiin viihteestä omaksunut. Jokainen kuuli, ettei ulina ollut aitoa vaan näyteltyä, tosin volyymipuoli oli huikea. Ennen muuta tuo oli koomista, juuri teennäisyytensä takia, mutta usein kiusallista. Meteli kuului pitkälle rappuun. 

Poika oli aika hiljaisen ja hämmentyneen oloinen kun hänet joskus näki. Kerran sitten hän oli ulko-oven luona tupakalla kun tulin kotiin. Olin ilkeä ja tuijotin häntä merkitsevästi ja virnuilin (olin tuohon aikaan nelikymppinen täti-ihminen mutta riittävän "kypsymätön" tuollaiseen). Ei heidän suhteensa varmaan minun takiani päättynyt, mutta pojan käynnit jäivät sitten vähemmälle ja loppuivat. Tyttökin aika pian muutti pois, ja rapussa hiljeni.

Ehkä tytölle olisi voinut ehdottaa eloisampaa ulosantia. Ne kiljahdukset toistuivat monotonisesti aina samanlaisina.

Miksi sinä sitä poikaa kiusasit, tyttöhän se oli joka meteliä piti? Onneksi ainakin itse tiedostat olevasi epäkypsä.

Joo, eihän se reilulta tuntunut silloinkaan. Poika vain oli ainoa johon saattoi vaikuttaa. Tyttö oli kopean sorttinen pissis, joka ei edes vastannut tervehdykseen, ei katsonut päinkään. Ja jos olisin ottanut asian suoraan puheeksi, olisi taatusti ollut vain ylpeä siitä, että oli "rohkeudellaan" saanut huomiota. Ihmisistä näkee päälle aika paljon. 

Toivottavasti löysivät sopivammat kumppanit.

Vierailija
180/234 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli naapurin pennut saa huutaa kuin hyeenat sekä rapussa, että pihalla yötä myöten, niin en mäkään vaimenna ääniä sängyssä.  Jos joku pahastuu niin pahastukoot mun puolesta.

Ne lapset on vielä lapsia, keskenkasvuisia, sun kai pitäisi olla aikuinen. :D

Eikai kukaan täysijärkinen aikuinen pakota toisia (varsinkaan lapsia) kuuntelemaan seksiääniä, todella todella omituista. Pienet traumat jää lapsille noista.

Niin, ja niitä keskenkasvuisia eli lapsia tulee aikuisten kasvattaa, niin että niistä kasvaa joskus (toivottavasti) toisia kunnioittavia, fiksuja täysikasvuisia. Jos vanhempi opettaa jälkikasvulleen, että on ihan ok riehua rapussa ja kiljua aamusta iltaan, eihän se opi, ettei sellainen ole soveliasta.