Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen sairaaloissa ennätykselliset 1 068 koronapotilasta

Vierailija
28.03.2022 |

Sairaaloissa on yli tuhat koronapotilasta

Suomen sairaaloissa on tällä hetkellä ennätykselliset 1 068 potilasta koronaviruksen vuoksi. Heistä 42 on tehohoidossa.

Luku on noussut Suomessa nyt ensimmäistä kertaa yli tuhannen.

Tieto sairaalahoidossa olevien potilaiden määrästä päivittyi tänään vasta iltapäivällä.(yle)

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koronan jälkitauteina  keuhkokuumetta, muita infektioita ja aivoperäisiä sairauksia

Vierailija
102/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, missä se korona oikein luuraa. En ole onnistunut saamaan sitä, vaikken ole ottanut rokotetta, käyttänyt ikinä maskia, pessyt käsiä tavallista enempää. käyttänyt käsidesiä jne. Olen käynyt julkisilla paikoilla pyörimässä, ostoskeskuksissa, baareissa jne. Ei ole koronaa tullut tai mitään muutakaan flunssaa vuosiin.

Mulla on sama tilanne ku sulla, olen rokottamaton,en ole käsidesiä käyttäny kertaakaan ja maskia en ole käyttänyt kuin kerran kun kävin terveystalolla.

Olen pandemian aikana käynnyt baareissa ja yleisötapahtumissa, silloin kun kaikki oli kiinni niin en käynnyt.

Nyt tuntuu vain että lähinnä rokotetut on koronassa ja osalla heistä on pahoja oireita.

Epäilen että olen sairastanut koronan oireettomasti.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, missä se korona oikein luuraa. En ole onnistunut saamaan sitä, vaikken ole ottanut rokotetta, käyttänyt ikinä maskia, pessyt käsiä tavallista enempää. käyttänyt käsidesiä jne. Olen käynyt julkisilla paikoilla pyörimässä, ostoskeskuksissa, baareissa jne. Ei ole koronaa tullut tai mitään muutakaan flunssaa vuosiin.

Eiväthän kaikki altistuneet sairastu tai oireet ovat hyvin lieviä. Ei se Espanjantautikaan kaikkia sairastuttanut. Kaiken kaikkiaan on arvioitu, että Suomessa jotain parisataatuhatta ihmistä sai tuon influenssan.

Vierailija
104/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä vain mieti, kuinka monelle olet huolettomalla toiminnallasi voinut siirtää viruksen ja tartunnan.

Vierailija
105/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koronan jälkitauteina  keuhkokuumetta, muita infektioita ja aivoperäisiä sairauksia

https://tekniikanmaailma.fi/korona-tuhoaa-aivoja-vuosilla-tutkijat-hava…

Jo kevyenä tai kohtalaisena sairastettu COVID-19-tauti jättää jälkensä ihmisen aivoihin, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta.

Vierailija
106/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo. :D

Vierailija
107/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

There is more to Sars-CoV-2 than meets the eye

Coronavirus not only infects the human retina, but can also replicate in it

Our data give us reason to believe that so-called long-Covid symptoms may include degenerative retinal disease.

https://www.mpg.de/18453648/0322-vasb-there-is-more-to-sars-cov-2-than-…

Uusimmat saksalaisten tutkijoiden silmiin liittyvät löydökset antavat aiheen uskoa, että silmän verkkokalvojen soluja infektoiva ja niissä sujuvasti replikoitumaan pystyvä koronavirus voi aiheuttaa myös rappeuttavan verkkokalvosairauden.

Vierailija
108/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija tutkimus kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo. :D

En usko sun yhdyssanaosaamiseen enkä asiantuntijuuteen.

Vierailija
109/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa lääkäri maailmanlaajuinenseuranta kertoo rokotettujen olevan pääasiassa hoidossa ,jos on elossa.

et taida ymmärtää ollenkaan mitä luet.

Kysymyksessä kuuleminen ,hyvä kielen ja asian ymmärtäminen.

Lisäksi voin siteerata että USA hänen tiedonlähteensä lähipiiristä 9 oli kuollut piikki haittoihin.

Vierailija
110/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä vain mieti, kuinka monelle olet huolettomalla toiminnallasi voinut siirtää viruksen ja tartunnan.

Pidetäänkö terveitä ihmisiä nykyisin sairaina.Elämää on tarkoitus elää .

Vierailija
111/111 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö terveitä ihmisiä nykyisin sairaina.Elämää on tarkoitus elää .

Onko mieilipide hyväksyttävä vai poistetaanko sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi