Myin asuntoni ja valmistaudun muuttamaan ulkomaille
Suomen tulevaisuus näyttää oikeasti ihan helv synkältä, kun nykyiseen hallituksen kokoonpanoonkaan ei näytä olevan muutosta luvassa. Mielummin elämästä nauttiva kuin tämän maailman onnellisimman kansan jäsen.
Kommentit (53)
Hieman kateellinen, toivottavasti itsekin pääsisi lähtemään.
Unkariin sitten vissiin olet muuttamassa.
Rohkeaa.Itse suunnitellut muuttoa jo kauan mutta uskalanko syyttää, että korona tuli tielle. Olin juuri myynyt firmani ja nyt istun täällä panttina.
Kaikkea hyvää ja onnea :) kuulostaa järkevältä ratkaisulta. Mihin päin suuntaat ?
Vierailija kirjoitti:
Sinne mutti sukulainen.Mikä tulevaisuuden maa, mahdollisuudet kaikkeen!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta.
Jos on vaan mahdollista niin kannattaa Suomesta lähteä,minä asun Kreetalla Hanian lähellä,nyt vielä Suomesta myyn asuntoni pois ja vien omaisuuteni pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa.Itse suunnitellut muuttoa jo kauan mutta uskalanko syyttää, että korona tuli tielle. Olin juuri myynyt firmani ja nyt istun täällä panttina.
No muuta, elämä on liian lyhyt istua himassa miettimässä.
Venäjällä on paremmin, hyvää matkaa.
Minä taidan laittaa talon vuokralle ja lähteä myös etsimään sulia vesiä. Onneksi mökin olen rakentanut niin, ettei se joka vuosi huoltoa kaipaa.
Ihanaa! Ulkomailla on kauniita maisemia ja rantaa myös. Paitsi jos se on Ruotsi jossa on sama sää kuin täällä eli viileää.
Koko maailman tulevaisuus näyttää synkältä. Ruoasta tulee olemaan pulaa joka puolella ja se tulee kallistumaan. Pandemioita tulee olemaan yhä enemmän, biologisia aseita kehitellään pommien sijaan.
Turvallisempaa se täällä pohjolassa on pidemmän päälle asustella kuin väkirikkaassa etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulostaisi huonolta vaihtoehdolta. Kun muut suomalais-ugrilaiset ryhmät olisivat liuenneet kansojen mereen, niin unkarilaisten suunta on ainakin tällä hetkellä ylöspäin.
Onnea. Suomi on uppoava laiva korruptoituneen politiikan ja läpimädän virkamieskoneiston takia. Ehkä se aurinko joskus paistaisi tännekkin?
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on paremmin, hyvää matkaa.
Maailmassa on aika monta muutakin maata kuin Venäjä ja Suomi…
Onko maapallon tulevaisuus mielestäsi jotenkin aurinkoinen sitten? Ihan samaa mikromuovia hengität joka paikassa.