Mitä onnibussin ulkotakapömpelissä on?
Kommentit (49)
Se on Pandoran lipas. Sitä ei saa avata!
Paljon asiattomia vastauksia. Olis ollutn kiva tietää oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Kovin paljon sinne ei mahdu mitään. Olisiko vesi- ja likavesisäiliö, olisi ainakin helppo täyttää ja tyhjentää?
Ainakaan mun matkatavaroita ei laitettu mihinkään likavesisäiliöön vaan ihan sinne hyllylle, joita pömpelissä on kaksi kappaletta.
Antaako ne jonkun narikkanumeron vai antaako ne sieltä poistuessa sen laukun minkä matkustaja itse haluaa? Tuskin kuski kaikkia muistaa kenen laukku mikäkin.
Se on tosiaan kuljettajan asunto. Esimerkiksi jollakin Hellsinki - Joensuu linjalla kuljettaja yöpyy kummassakin päässä tuossa takakopissa on taas aamulla virkeä kuljettamaan matkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Paljon asiattomia vastauksia. Olis ollutn kiva tietää oikea.
Sekin on annettu moneen kertaan.
Se on tavaratila.
Löytyihän se. Se on suksiboksi. Taisi sen joku jo mainitakin.
Todiste:
etsi "bus ski box" kuvahaulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Kovin paljon sinne ei mahdu mitään. Olisiko vesi- ja likavesisäiliö, olisi ainakin helppo täyttää ja tyhjentää?
Ainakaan mun matkatavaroita ei laitettu mihinkään likavesisäiliöön vaan ihan sinne hyllylle, joita pömpelissä on kaksi kappaletta.
Antaako ne jonkun narikkanumeron vai antaako ne sieltä poistuessa sen laukun minkä matkustaja itse haluaa? Tuskin kuski kaikkia muistaa kenen laukku mikäkin.
Niinhän se on aina linja-autossa, että jokaisen tulisi itse huolehtia siitä että saa omat tavaransa. Minkäänlaista narikkajärjestelmää ei toistaiseksi mikään yhtiö ainakaan suomessa käytä.
Paras arvaus olisi että sinne voi laittaa palovaaralliset matkatavarat tms. Videosta näkyy että sähköt menee vilkkuja varten eikä muuta yhteyttä näyttäisi olevan.