Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiviha transihmisten keskuudessa

Vierailija
13.09.2015 |

Pahoittelen, jos tämä loukkaa jotakuta, mutta tabuistakin on voitava keskustella. Onko totta, että etenkin FTM-transsukupuolisten keskuudessa esiintyy tavallista enemmän vastenmielisyyttä lapsia kohtaan? Ei siis mitään väkivaltaista vihaa vaan inhoa, jonka syynä ovat esimerkiksi naisiin kohdistuvat odotukset äidillisyydestä ja lasten hankkimisesta? Tässä voisi olla yhteyksiä velojen lapsi-inhoon.

Onko jollakulla tietoa tai anekdootteja aiheesta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:42"]

Vihamielinen suhtautumiseni transihmisiin? Järkyttävä syytös. Ystäviini kuuluu useampikin transihminen, einkä tosiaankaan tunne heitä kohtaan mitään vihaa! -ap

[/quote]Äläs nyt sössötä. Et tunne ensimmäistäkään transihmistä.

Vierailija
22/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan/pelkään sen takia kun mua on koulukiusattu. Lasten lähellä oleskelu laukaisee paniikkikohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:24"]

Cis?

[/quote]Cis eli oikea ihminen. Tällä nimityksellä transupervot haukkuvat meitä, kuten jo aiemmin huomattiin.

Vierailija
24/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:08"]

Laittaisitko linkit niihin tieteellisiin tutkimuksiin, joihin perustat väitteesi transihmisten lapsikielteisyydestä?

[/quote]Vosiitko lakata trollaamasta? -ap

Vierailija
25/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:15"]

Omien kokemusteni mukaan juuri nimenomaan FtM-ihmiset ovat lapsikielteisempiä kuin MtF. Ymmärrän heitä ja heidän tuntemuksiaan täysin, mutta en pidä vihamielisestä asenteesta lapsiperheitä kohtaan. Väitän kuitenkin, että suurin osa negatiivisista tunteista kohdistuu lapsien vanhempiin eikä lapsiin (ja usein jopa ihan syystä). Tunnen kuitenkin yhden FtM-miehen jolla on biolapsi. Lähes kaikki tuntemani MtF-naiset haluavat lapsia, äkkiseltään muisteltuna tulee mieleen vain yksi lapsikielteinen MtF. En oikein tiedä miten (cissukupuoliset) velat liittyvät aiheeseen? Muuten kyllä mielenkiintoinen aihe.

[/quote]Kokemuksesi peilaavat omiani. Näköjään sinua kuitenkin palkittiin yläpeukuilla, kun minua rankaistiin alapeukuilla. No, AV:lla aloittaja on aina väärässä ja idiootti. :)

Vela-maininta jäi ehkä vähän ylimalkaiseksi. Tarkoitin sitä, että velojen lapsi-inho voi olla heijastumaa siitä paineesta, jota he joutuvat kokemaan. Kun ei itse halua lapsia ja tuputtaminen ärsyttää, lapsetkin voivat alkaa tuntua vastenmielisiltä. Ehkä FTM-transeilla on samanlainen kokemus? -ap

Vierailija
26/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transmies. Ja hirveän lapsirakas. Hyvin moni muukin on, mutta ongelma tulee siinä että olisi oltava äiti. Toisaalta kyse voi olla torjunnasta jossain määrin, sillä laki vaatii sterilisaatiota. En tosiaan halua tulla kohdatuksi sukupuolessa, jota en edusta (naisena), toisaalta haluan myös juridisen tunnustuksen sukupuolelleni, joten jään lapsettomaksi. Toisaalta FtM:llä on myös rakenteellisesti miehen aivot ja MtF:llä naisen.

Vierailija
27/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FTM transit on MIEHIÄ. Harva mies piittaa lapsista ilman sen kummempaa draamaa tai spekulointia.

Vierailija
28/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:53"]

FTM transit on MIEHIÄ. Harva mies piittaa lapsista ilman sen kummempaa draamaa tai spekulointia.

[/quote]Ihanaa miesvihaa ja yleistystä jälleen naisvaltaisella foorumilla.

Vierailija
29/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:53"]

[/quote]Ihanaa miesvihaa ja yleistystä jälleen naisvaltaisella foorumilla.

[/quote]

Mies olen enkä vihaa itseäni. Lapsista pitämättömyys on luonnollinen olotila.

Vierailija
30/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla vähän  sama kuin ihan tavallisilla yksinasuvilla miehillä: jos huomautat siitä kun naapurin vintiöt ovat ottaneet tavakseen käydä omenavarkaissa pihallasi ja rikkovat siinä ohessa muutenkin vähän paikkoja,hyppivät kukkapenkeissä ym. ja sitten kehotat heitä selväsanaisesti poistumaan ,niin olet lapsikielteinen ja -vihamielinen vanha paska.

Jos taas olet heille ystävällinen, sinua epäillään (ja ehkä jo sillä perustella suoraan tuomitaankin naapurien puheissa) pedofiiliksi,jos taas katselet vain kauhuissasi  ja avuttomana verhojen takaa kun pihaasi taas runnellaan ,omenapuiden oksia katkotaan jne. olet vain  naurettava hyypiö joka   on kaiken sen hyypiömäisyydellään ansainnutkin.

Eli ei hyvä niin, eikä näin...

Vierailija
31/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:17"]

Cis-saasta voisi painua vittuun puhumaan meidän transihmisten asioista kun eivät niistä mitään tiedä.

[/quote]

Olet mielenterveysongelmainen. Hae apua, saatanan degeneraatti.

Vierailija
32/40 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. En yleistäisi että transmiehet olisivat sen enempää lapsivastaisia kuin muutkaan ihmiset. Ehkä aloittajalle on vain jäänyt tälläinen käsitys. Sitä en tiedä olisiko niin etteivät ehkä niin kovasti halua lapsia muihin verrattuna - vaikea sanoa!

Vierailija
33/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 15:26"]

Njaa. En yleistäisi että transmiehet olisivat sen enempää lapsivastaisia kuin muutkaan ihmiset. Ehkä aloittajalle on vain jäänyt tälläinen käsitys. Sitä en tiedä olisiko niin etteivät ehkä niin kovasti halua lapsia muihin verrattuna - vaikea sanoa!

[/quote]Kyllä nämä tuntemani transmiehet ovat nimenomaan sanoneet "en pidä lapsista", "inhoan lapsia", "vihaan lapsia", "onneksi siellä ei ole lapsia", "töissä oli taas kiljuvia lapsia" jne. Olen myös netistä lukenut vastaavia kommentteja. -ap

Vierailija
34/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen LGBT piireissä pyörinyt ja aikaisemmin luullut olevanu trans, on pakko tulla sanomaan että usein MtF ihmisillä on ihan hiton vääristelty ja perverssi kuva naiseudesta. Dysphoria on toki todellinen juttu mutta ei naiseus ole mikään asu jonka voi ostaa.

Vierailija
35/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppanini on ftm ja hänelle lapset ovat ehdoton ei. Ymmärtääkseni hän ei halua lapsia, koska ne ei eivät tulisi olemaan biologisia.

Vierailija
36/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:37"]Mitä nyt olen LGBT piireissä pyörinyt ja aikaisemmin luullut olevanu trans, on pakko tulla sanomaan että usein MtF ihmisillä on ihan hiton vääristelty ja perverssi kuva naiseudesta. Dysphoria on toki todellinen juttu mutta ei naiseus ole mikään asu jonka voi ostaa.
[/quote]
Joo, samansuuntaisia kokemuksia täälläkin päin. Kaveri oli sanonut meidän yhteiselle MtF tutulle ostoksille lähdettäessä että eikös noi sun korkkarit ole vähän liian korkeet arkikäyttöön ja kaupingissa tunteja kävelemiseen, MtF veti hirveet kilarit siitä kuinka kaverini on epänaisellinen kun kehtaa ehdottaa tuollaista. Hm. Mutta eihän tällaisia saa sanoa LibFemme yhteisöissä, ne tukee sitäkin jos joku tuntee olevansa kaktus tai merenneito.

Vierailija
37/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:41"]
ne tukee sitäkin jos joku tuntee olevansa kaktus tai merenneito.
[/quote]
täh? :D

Vierailija
38/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tunne juurikaan ftm-henkilöitä, jotka vihaisivat lapsia. Voi heitä silti olla, en sitä kiellä. Itse en todellakaan vihaa lapsia, mutta olen aina tiennyt, etten voi saada sellaista, ftm kun olen. Tai teoriassa olisin ehkä voinut, mutta... Ei oikein ollut ihanne-elämäntilanne.

Elin vuosia kommuunissa ja oli mukavaa saada elää lasten kanssa.

Vierailija
39/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom.En hirveästi arvosta tuollaista haukkumista ja nimittelyä. Jos jotain kutsutaan cis-saastaksi, olisi hyvä olla kunnon perusteet.

Vierailija
40/40 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:41"]
ne tukee sitäkin jos joku tuntee olevansa kaktus tai merenneito.
[/quote]
täh? :D
[/quote]
En oo toi aikaisempi kirjoittaja mut luulenpa että hän tarkoitti otherkin:iä. Googlaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi