Chris Rock hoiti kyllä hienosti sen tilanteen.
Aika pahasti se vaimo on saanut itsetunnon alas Will Smithiltä.
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä siitä että hyvin hoisi vaikka mikroilmeistä ja silmäkulmasta näki että itku ei kaukana.
Itkupilli Will Smithillä? Kyllä se sekopää itseä vollotti ihan vuolaasti kun säikähti itsekin omaa hulluuttaan.
Jos näkyy vaikka jossain sukujuhlissa syöpähoitojen takia kalju niin sekin on ok vähän käydä kuittailemassa. Koska vitsi ja ihan läppää hei. Tai mistä tahansa sairaudesta tahansa. Jos pääsee soittamaan poskea suuremmassa tilaisuudessa niin aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris Rockin vitsi oli vähän siinä ja siinä tehtiinkö siinä pilaa kohteestaan vai kunnioitettiin häntä. Itse ymmärsin sen lähinnä niin, että Jada on Rockin mielestä kova mimmi. Will Smith sen sijaan todisti olevansa miljoonistaan huolimatta (tai ehkä niiden vuoksi) latvasta laho impulssikontrolliton luuseri.
En halua katsoa latvastaan lahon impulssikontrollittoman leffoja. Hyvästi Will Smith. Forever.
Jep, ei vaan enää pysty katsomaan mitään häneltä. Tunnen aivan liian suurta vastenmielisyyttä jotta roolituksen ja elokuvan ”illuusio” voisi säilyä. En näe roolihahamoa, vaan väkivaltaisen miljonääri-narsistin.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkyy vaikka jossain sukujuhlissa syöpähoitojen takia kalju niin sekin on ok vähän käydä kuittailemassa. Koska vitsi ja ihan läppää hei. Tai mistä tahansa sairaudesta tahansa. Jos pääsee soittamaan poskea suuremmassa tilaisuudessa niin aina parempi.
Joo, just näin, olet ymmärtänyt oikein. Kusiset sukujuhlanne ovat Oscar gaala ja sairastunut sukulaisesi on itsestään ja asioistaan julkisen tehnyt Hollywood-miljonääri. Sinä olet tuossa kuviossa eräs maailman menestyneimmistä ja suosituimmista stand-up koomikoista, joka on palkattu niihin juhliin nimenomaan herjoja heittämään. Ihan sama asia, hyvä kun oivalsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Will Smith menettämässä lastensa huoltajuuden väkivaltaisen käytöksensä takia?
Harrastaako Will Smith väkivaltaa kotonaan "rakkaudesta" perhettään kohtaan ja heihin väkivaltansa kohdistaen?
Ainoastaan mieleltään sairaat tekevät pilaa toisen sairauksista. Taidat olla samanlainen, olitko koulussa kiusaaja myös?
Sairastan samaa tautia kuin Will Smithin vaimo. Arvaa tuntuuko kiusaamisesi pahalta? Sen sijaan Rock ei sanonut mitään pahaa, vertasi toiseen kauniiseen naiseen. Eli koska olen valkoinen nainen, minua voi verrata toiseen valkoiseen?
Koska olen hoikka ja pitkä minua voi verrata toiseen hoikkaan ja pitkään?
Koska sairastan alopeciaa minua EI voi verrata toiseen kaljuun, koska sairauteni on HÄPEÄLLISTÄ?
Ei, en koe sairauttani häpeälliseksi, toisin kuin Will Smith vaimonsa sairauden. Tämä sairaus on osa minua enkä peittele sitä.
Hoikkuus tai pituus ei ole sairaus (jollei ole aäanorektikko tai selvästi normaalia pidempi/lyhyempi), eli mitä oikein selität?
Osalle sairaudet ovat arkoja asioita, olet sinut sairutesi kanssa, et voi omata oikeuksia haukkua muita sairauksista tuolla perusteella. Etkö oppinut lapsuudessa mitään käytöstapoja?
En haluaisi tehdä tästä taas rotukeskustelua. Mutta ei ihme jos monet pitävät tummia impulsiivisina ja väkivaltaisina jos ei heidän eliittiporukkansa edes osaa käyttäytyä OSCAR-gaalassa. Miten jos W. Smith olis vaan hengitellyt rauhallisesti ja säästänyt kiukkunsa lehdistön haastatteluun ja purkanut tunteensa sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on todella helppo ymmärtää, että miksi jotain ihmisiä kiusataan. Jos noin pieleen pystyy ymmärtämään asiat kuten sä, niin ei mikään ihme, että on tuubaa tullut niskaan ja kunnolla.
Tuollako oikeutat kiusaamisen? GI Jane, tuosta tulee mieleen vain viittaus tukkaan ja sairauteen. Toivottavasti sinulla ei ole jälkikasvua, jolle opetat asenteitasi muita ihmisiä kohtaan.
GI Janesta tulee mieleen upea ja kaunis Demi Moore, ja se ettei naisellisuuden "ulkoiset" vaatimukset merkitse edes sen vertaa kuin naisen oletettu fyysinen heikkous miehiin nähden, ja se että hän näytti elokuvassa kummankin "selviön" vääräksi. Minusta se oli lähinnä kohteliasuus.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tehdä tästä taas rotukeskustelua. Mutta ei ihme jos monet pitävät tummia impulsiivisina ja väkivaltaisina jos ei heidän eliittiporukkansa edes osaa käyttäytyä OSCAR-gaalassa. Miten jos W. Smith olis vaan hengitellyt rauhallisesti ja säästänyt kiukkunsa lehdistön haastatteluun ja purkanut tunteensa sinne?
Juuri näin. Voin vain kuvitella, kuinka moni ylemmän keskiluokan musta amerikkalainen totesi mielessään ”voivittusaatana” Will Smithin äpäröintiä katsoessaan ja miettiessään mitä se tekee mustiin liitetyille stereotypioille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Michelle Obama olisi tehnyt?
When they go low, we go high.
Olis voinut Will Smith toimia ton mukaan ja shame olis jäänyt vain Chris Rockille.
Vierailija kirjoitti:
GI Janesta tulee mieleen upea ja kaunis Demi Moore, ja se ettei naisellisuuden "ulkoiset" vaatimukset merkitse edes sen vertaa kuin naisen oletettu fyysinen heikkous miehiin nähden, ja se että hän näytti elokuvassa kummankin "selviön" vääräksi. Minusta se oli lähinnä kohteliasuus.
Mielestäni tuo oli idioottimainen kirjoitus,ja tämä oli mielestäni kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Will Smith menettämässä lastensa huoltajuuden väkivaltaisen käytöksensä takia?
Harrastaako Will Smith väkivaltaa kotonaan "rakkaudesta" perhettään kohtaan ja heihin väkivaltansa kohdistaen?
Ainoastaan mieleltään sairaat tekevät pilaa toisen sairauksista. Taidat olla samanlainen, olitko koulussa kiusaaja myös?
Sairastan samaa tautia kuin Will Smithin vaimo. Arvaa tuntuuko kiusaamisesi pahalta? Sen sijaan Rock ei sanonut mitään pahaa, vertasi toiseen kauniiseen naiseen. Eli koska olen valkoinen nainen, minua voi verrata toiseen valkoiseen?
Koska sairastan alopeciaa minua EI voi verrata toiseen kaljuun, koska sairauteni on HÄPEÄLLISTÄ?
Ei, en koe sairauttani häpeälliseksi, toisin kuin Will Smith vaimonsa sairauden. Tämä sairaus on osa minua enkä peittele sitä.
Hoikkuus tai pituus ei ole sairaus (jollei ole aäanorektikko tai selvästi normaalia pidempi/lyhyempi), eli mitä oikein selität?
Osalle sairaudet ovat arkoja asioita, olet sinut sairutesi kanssa, et voi omata oikeuksia haukkua muita sairauksista tuolla perusteella. Etkö oppinut lapsuudessa mitään käytöstapoja?
Ja sinä opit että on oikein vetää turpaan niitä jotka edes välillisesti ärsyttää? Eivätkä edes aggressiivisessa kontekstissa, vaan televisoidussa juhlissa? Se onkin mielenkiintoinen asia, kuinka moni haluaa lapsensa näkevän (mahdollisen idolinsa) käytöksen, ja oppivan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo oli idioottimainen kirjoitus,ja tämä oli mielestäni kohteliaisuus.
Kiva, että osasit perustella.
Will Smith ei taida olla, sorry kulunut ilmaisu, penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että osasit perustella.
Osalla jopa miehistä kaljuus on arka asia, mutta kuva, että sinulla riittää intoa loukata ihmisiä harvenevasta tukasta. Joten GI Janea eivät kaikki näe Demi Mooren tissien kautta kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisia....
Ai, että aikuisiin lapsiin saa kohdistaa väkivaltaa?
Onko sulla muuallakin vaikeuksia ymmärtää asioita?
Vierailija kirjoitti:
Kun järki loppuu niin voima alkaa.
Tosiaan se oli pikemminkin kehu että Jada voisi näytellä tehokasta ja kaunista huippusotilasta.
Palkinnon voisi ottaa pois Smithiltä ja antaa taas vaihteeksi Denzelille. Voin sanoa sen vaikka en ole nähnyt kyseistä roolisuoritusta.
Omituista että Smith on jo vitsaillut lyönnistä somessa, vaikka piti paljon harmittomampaa vitsiä sopivana syynä lyömiseen. Jotain että hänen kotikaupungistaan ei kannata kutsua vieraita juhliin. Hah hah.
Smithit oli bilettäneet jatkoilla, jonne myös Rockin oli ollut tarkoitus alunperin mennä, mutta Rock ei ilmaantunut paikalle. En pidä Rockin periamerikkalaisesta oudosta kestohymytyylistä, mutta hän oli tilanteessa viaton ja piti hyvin pokkansa sekä hermonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun järki loppuu niin voima alkaa.
Miksi henkistä väkivaltaa puolustellaan? Kun perustelusi loppuvat, vedotaan tuolla tavalla.
Verenmyrkytyksen takia kätensä menettänyttä voi verrata kapteeni koukkuun. Ok.