Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chris Rock hoiti kyllä hienosti sen tilanteen.

Vierailija
28.03.2022 |

Aika pahasti se vaimo on saanut itsetunnon alas Will Smithiltä.

Kommentit (483)

Vierailija
201/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jonkun kommentti miellytä, niin tokihan saa ja pitääkin mennä vetämään päin näköä.

Eikös niin?

Tähän on tultu pikkuhiljaa. Jos toisen puheet tosiaan loukkaavat, niin se voidaan ottaa suorastaan fyysisenä väkivaltana.

Ja siihenhän vastataan tottakai samalla mitalla, eli fyysisesti.

Eli kannattaa todellakin varoa mitä möläyttelee, voi tulla herkästi naama kipeäksi..

Vierailija
202/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo bileet on jo valmiiksi narsismin kehto: feikkiä, selkään puukotusta, sairauksilla vitsailua ja herkuttelua

VITSILLÄ, LÄPÄLLÄ, HUUMORILLA…🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Will Smith menettämässä lastensa huoltajuuden väkivaltaisen käytöksensä takia?

Harrastaako Will Smith väkivaltaa kotonaan "rakkaudesta" perhettään kohtaan ja heihin väkivaltansa kohdistaen?

Ainoastaan mieleltään sairaat tekevät pilaa toisen sairauksista. Taidat olla samanlainen, olitko koulussa kiusaaja myös?

Sairastan samaa tautia kuin Will Smithin vaimo. Arvaa tuntuuko kiusaamisesi pahalta? Sen sijaan Rock ei sanonut mitään pahaa, vertasi toiseen kauniiseen naiseen. Eli koska olen valkoinen nainen, minua voi verrata toiseen valkoiseen?  

Koska olen hoikka ja pitkä minua voi verrata toiseen hoikkaan ja pitkään?

Koska sairastan alopeciaa minua EI voi verrata toiseen kaljuun, koska sairauteni on HÄPEÄLLISTÄ?

Ei, en koe sairauttani häpeälliseksi, toisin kuin Will Smith vaimonsa sairauden. Tämä sairaus on osa minua enkä peittele sitä. 

Tämä taisi tosiaan osua Will Smithiin, mutta ei vaimonsa sairauden vuoksi, vaan siihen mitä vaimon sairaus aiheuttaa Willille itselleen ja mitä käytöstä tämä taas aiheuttaa vaimolleen; on haettava muualta sitä mitä kotoa ei saa.

Vierailija
204/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekkuun kirjoitti:

Jos ei jonkun kommentti miellytä, niin tokihan saa ja pitääkin mennä vetämään päin näköä.

Eikös niin?

Tähän on tultu pikkuhiljaa. Jos toisen puheet tosiaan loukkaavat, niin se voidaan ottaa suorastaan fyysisenä väkivaltana.

Eli kannattaa todellakin varoa mitä möläyttelee, voi tulla herkästi naama kipeäksi..

Cäncelöinti on vallassa.

Vierailija
205/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekkuun kirjoitti:

Eikös niin?

Juu, nöin toimitaan niin kauan että imbesillit julkkujuontajat ymmärtää lopettaa vihdoin omasta mielestään upean ”HUUMORIN”???

Turpaan vaan ja onnea uusille läpänheittokeikoille koko maailman bileissä👍

Vierailija
206/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisan kannattaminen rassaa henkisesti, aiheuttaa mm.itkupotkuraivoa !

Nimenomaan villakoiran ydin on tämä!

Vierailija
207/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nykyajan läpällä- kulttuuri!

Saat laukoa mitä tahansa, loukata henkisesti, tylyttää, alistaa, ja erityisesti:

sairauksilla saa vitsailla!

Siis helvetti, mitä paskaa!

Ja jossain maailmanlaajuisessa gaalassa, täysin holtitonta sairauksilla ym. henkistä kiusaamista pidetään huumorina.

Tämä on oikeasti sairaampaa, kuin ne ihmiset, joita kiusataan sairauksien vuoksi!

Elokuvasäätiön pitäisi tuomita juontaja julkisesta toisen ihmisen sairaudella mässäilystä koko maailman edessä!

Ei se millään sairaudella vitsaillut, vaan Jadan lyhyellä ja coolilla hiustyylillä, joka hänellä on ollut iät ja ajat. Liekö edes tiesi sairaudesta. Ihmettelen, että Smithit itseään joka paikassa esille tuovina ja "huumorintajuisina" vetivät herneet nenään. Will käyttäytyi todella omituisesti, olikohan vetänyt jotain vai oliko ongelma se, että kerrankin ei uskaltanut vetää "rentouttavia", kun tiesi että uran huippuhetki on käsillä...

Vierailija
208/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Will Smith näytti, että koomikot ovat vapaata riistaa. Sen kun käy vaan hakkaamaan, jos setti ei miellytä ja ihmiset hurraa, että onpas ritarillinen mies. Jos jonkun sanat loukkaa, niin se on kutsu fyysiseen väkivaltaan.

Työpaikkakiusaajan tyypillinen puolustus, minulla on oikeus, mutta jos joku sanoo vastaan tai tekee, olen uhri.

Vierailija
209/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Will Smith ei taida olla, sorry kulunut ilmaisu, penaalin terävin kynä.

Kun järki loppuu niin voima alkaa.

Miksi henkistä väkivaltaa puolustellaan? Kun perustelusi loppuvat, vedotaan tuolla tavalla.

Tämä! Nämä entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat juuri antavat oikeutuksen henkiselle kiusaamiselle!

Minä olen ollut koulukiusattu enkä todellakaan hyväksy väkivaltaa. Se, että joku heittää sinusta mauttoman vitsin tai loukkaa tunteitasi ei ole syy hyökätä kenenkään päälle. Sanoja vastaan argumentoidaan sanoilla eikä väkivallalla. Will Smith olisi pitänyt ohjata tilaisuudesta turvamiesten voimin ulos ja Chris Rockin olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus pahoinpitelystä. Jos pidät Will Smithin käytöstä sopivana ja oikeutettuna, et kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.

Vierailija
210/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sitä saa mitä tilaa! Jos ei osaa pitää naamaansa kiinni, edes maailmanluokan höttökekkuloissa, turpa muurataan umpeen. Loppuu se sairauksilla mässäily ja iskee nolotus julkkisjuontalle itselleen.

Hölöturvat ny on vaan niin tyhmiä,

varsinkin kun herkuttelevat toisten sairauksilla.

Vierailija
211/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekkuun kirjoitti:

Eikös niin?

Juu, nöin toimitaan niin kauan että imbesillit julkkujuontajat ymmärtää lopettaa vihdoin omasta mielestään upean ”HUUMORIN”???

Turpaan vaan ja onnea uusille läpänheittokeikoille koko maailman bileissä👍

En tiennytkään Will Smithin kannattavan intersektionaalista feminismiä, jonka kannattajat ovat oikeutettuja enempään kuin muut.

Vierailija
212/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama miten kaksi apinaa hoitavat tilanteen. 

Vierailija
213/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi henkistä väkivaltaa puolustellaan? Kun perustelusi loppuvat, vedotaan tuolla tavalla.

Tämä! Nämä entiset koulukiusaajat ja nykyiset työpaikkakiusaajat juuri antavat oikeutuksen henkiselle kiusaamiselle!

Minä olen ollut koulukiusattu enkä todellakaan hyväksy väkivaltaa. Se, että joku heittää sinusta mauttoman vitsin tai loukkaa tunteitasi ei ole syy hyökätä kenenkään päälle. Sanoja vastaan argumentoidaan sanoilla eikä väkivallalla. Will Smith olisi pitänyt ohjata tilaisuudesta turvamiesten voimin ulos ja Chris Rockin olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus pahoinpitelystä. Jos pidät Will Smithin käytöstä sopivana ja oikeutettuna, et kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.

Will Smith menettää pystinsä. Ja uransa menetti jo.

Vierailija
214/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup, sivistyneeseen yhteiskuntaan EI KUULU SAIRAUKSILLA LÄPPÄILY, yhtäön sen enempää kuin turpaanvetokaan.

Ymmärretty?

Vierailija
215/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Williä hävetti, kun ensin nauraa hohotti vitsille ja sitten näki Jadan ilmeen. Ja jotenkin kilahti totaalisesti. Ehkä itselleen tai ehkä kaikesta kuormituksesta, hehän ovat jatkuvasti olleet otsikoissa (omasta aloitteestaan) kertomassa Jadan mieskuvioista. Varmaan vähän rassannut Williä...

Tämä kuulosti siltä kuin puolustelisin häntä, mutta en missään nimessä puolusta. Mielestäni tästä jos mistä pitäisi tehdä oikeusjuttu, varsinkin Amerikassa missä joka asiasta mennään oikeuteen. Jos kaikkien todistama väkivallanteko painetaan villaisella, niin todella omituiseksi menee. Ymmärrän kyllä, että Chris Rock yrittää vaieta asian kuoliaaksi, niin nolo tilanne kaikille.

Vierailija
216/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Will Smith näytti, että koomikot ovat vapaata riistaa. Sen kun käy vaan hakkaamaan, jos setti ei miellytä ja ihmiset hurraa, että onpas ritarillinen mies. Jos jonkun sanat loukkaa, niin se on kutsu fyysiseen väkivaltaan.

Työpaikkakiusaajan tyypillinen puolustus, minulla on oikeus, mutta jos joku sanoo vastaan tai tekee, olen uhri.

Myös perheväkivallan tekijän tyypillinen selitys on, että rakkaudesta hakkaan. Will Smithillä on pahoja ongelmia.

Vierailija
217/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sairasta koko elokuvamaailman gaalasekoilut, mitä tällaisilla julkisilla paskanpyörityskulttuuribileillä On merkitystä tässä maailmantilanteessa?

Tyhjäpäisten sairauksilla ja muulla herkuttelua🤮

Vierailija
218/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Will Smith menettämässä lastensa huoltajuuden väkivaltaisen käytöksensä takia?

Harrastaako Will Smith väkivaltaa kotonaan "rakkaudesta" perhettään kohtaan ja heihin väkivaltansa kohdistaen?

Ainoastaan mieleltään sairaat tekevät pilaa toisen sairauksista. Taidat olla samanlainen, olitko koulussa kiusaaja myös?

Sairastan samaa tautia kuin Will Smithin vaimo. Arvaa tuntuuko kiusaamisesi pahalta? Sen sijaan Rock ei sanonut mitään pahaa, vertasi toiseen kauniiseen naiseen. Eli koska olen valkoinen nainen, minua voi verrata toiseen valkoiseen?  

Koska sairastan alopeciaa minua EI voi verrata toiseen kaljuun, koska sairauteni on HÄPEÄLLISTÄ?

Ei, en koe sairauttani häpeälliseksi, toisin kuin Will Smith vaimonsa sairauden. Tämä sairaus on osa minua enkä peittele sitä. 

Aivan, mutta SINUA EI HÄPÄISTY SAIRAUDESTASI KOKO MAAILMAN EDESSÄ, muka hienoissa bileissä🤮

Jos pääsisin noihin bileisiin ja jos juontaja vertaisi minua kyseiseen roolihahmoon, niin muistaisin sen tähtihetken vielä kiikkustuolissa.

Se olisi mulle Oscariin verrattava 🏆 ja hetki olisi täynnä iloa ja 😍

Vierailija
219/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta SINUA EI HÄPÄISTY SAIRAUDESTASI KOKO MAAILMAN EDESSÄ, muka hienoissa bileissä🤮

Jos pääsisin noihin bileisiin ja jos juontaja vertaisi minua kyseiseen roolihahmoon, niin muistaisin sen tähtihetken vielä kiikkustuolissa.

Se olisi mulle Oscariin verrattava 🏆 ja hetki olisi täynnä iloa ja 😍

Miehesi ei taida olla aisankannattaja, kuten Will. Ja siinähän se Willinkin ongelma on, ei vaimon sairaudessa.

Vierailija
220/483 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup, sivistyneeseen yhteiskuntaan EI KUULU SAIRAUKSILLA LÄPPÄILY, yhtäön sen enempää kuin turpaanvetokaan.

Ymmärretty?

Kuinkahan monta kertaa kaljuista miehistä on tehty vitsejä ja kukaan ei ole vetänyt sen takia muita turpaan? Kai tajuat, että tuo alopecia on yleisnimitys kaljuudelle. Se ei ole mikään vakava sairaus kuten syöpä eikä missään nimessä hengenvaarallinen. Aivan naurettavaa, että aletaan hakkaamaan ihmisiä, jos kaljusta naisesta heitetään kommentti. Mikä kaiken lisäksi oli imarteleva viittaus hyvin bad ass -naisroolihahmoon eikä mihinkään sälittävään tai kauhistuttavaan rumilukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi