Kehtaanko mennä klo 12 Hesburgeriin.
Himoitsen nyt rasvaa ja suolaa. Kahdeltatoista aukeaisi kyseinen pikaruokala, mutta kehtaako "lounasaikaan" mennä mässäilemään. Enemmän iltapäivisin on ihmisillä tapana mässäillä. Vaikutanko vain joltain bulimikolta? (Syömishäiriöitä yhtään väheksymättä)
Kommentit (23)
Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mut kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, menet ihan mihin aikaan tahansa. Ihmisillä on muutakin mietittävää kuin sinä ja sinun syömisesi.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:43"]Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mut kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, menet ihan mihin aikaan tahansa. Ihmisillä on muutakin mietittävää kuin sinä ja sinun syömisesi.
[/quote]
Kovasti olen kyllä nähnyt täällä toisten ihmisten arvostelua. Milloin mistäkin. En ihmettelisi hämmästelyketjua ihmisestä, joka pamahtaa pikaruokalaan heti ovien avauduttua. Monin arvostelevin sanakääntein kuvattuna. Painoon puututtaisi ensimmäisenä.
Et taida olla ainoa sunnuntaiaamun asiakas, kankkusessa taitaa monikin hakea ruokaa.
Kyllä Hesessä käydään paljon lounasaikaan! T. Hesetyöläinen
Jos se aukeaa 12 niin todellakin kehtaa. Vai luuletko että ne huvikseen pitää ovia auki ja luulee että väki tulee 4 aikaan.
Lounasaikahan on kaikista kiireisintä ja viikonloppuisin ihmiset hakee darraruokaa. Syömään vaan :) t: entinen heseläinen
Hesen työntekijöiden kommentit lohdutti eniten. Taidanpa muuten mennä! Ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:49"]
Jos se aukeaa 12 niin todellakin kehtaa. Vai luuletko että ne huvikseen pitää ovia auki ja luulee että väki tulee 4 aikaan.
[/quote]
Joo, henkilökunta ottaa paikalle eksyneistä asiakkaista kuvia ja laittavat niitä nettiin. Siellä arvaillaan ap:n BMI:tä ja mielenterveydentilaa kun syö klo 12.
Syömishäiriöiset usein välttävät julkisesti syömistä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:43"]Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mut kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, menet ihan mihin aikaan tahansa. Ihmisillä on muutakin mietittävää kuin sinä ja sinun syömisesi.
[/quote]
Kovasti olen kyllä nähnyt täällä toisten ihmisten arvostelua. Milloin mistäkin. En ihmettelisi hämmästelyketjua ihmisestä, joka pamahtaa pikaruokalaan heti ovien avauduttua. Monin arvostelevin sanakääntein kuvattuna. Painoon puututtaisi ensimmäisenä.
[/quote]
Siis ihanko oikeasti elätte elämänne miettien, et näkeekö nyt joku palstailija mitä MINÄ teen, ja kommentoi sitten MINUA täällä?!
Ne kerää listan kaikista, jotka tulee ennen yhtä ja laittaa nimet ja kuvat nettiin kaikkien naureskeltavaksi.
Otat safkat mukaan. Saa rauhassa mässätä kotona.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:02"]
Otat safkat mukaan. Saa rauhassa mässätä kotona.
[/quote]
Toisaalta siellä hesellä on vain henkilökuntaa, kun asiakkaita ei käy vielä kahdeltatoista. Tai jos käy, joku bulimikko jolla ei ole yhtään varaa arvostella. Livahda ap nopeasti ovesta sisään. Laita ihan erityyliset vaatteet kuin normaalisti. Nyt on aurinkoista, joten aurinkolasit eivät herätä huomiota. Hattu ja huivi ovat hyviä myös, ellet omista peruukkia.
Kardinaalivirhe on ottaa ruokaa mukaan, kun sitten kaikki näkevät sen hese-pussin. Kerrosaterian tunnistettava haju jää leijailemaan hissiin vaikka kätkisit pussin jotenkin, eikä juuri sillä hetkellä tulisi naapuri vastaan rapussa. Vaarallista peliä.
Mitä sitten. Mäkin kävin subwayssa puoli kymmeneltä aamulla. Ei siellä ketään ollut silloin. Hetken päästä tuli kyllä porukkaa.
Mä käytän hakijaa kun en kehtaa mennä heseen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:27"]Mä käytän hakijaa kun en kehtaa mennä heseen.
[/quote]
Mäkin!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:43"]Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mut kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, menet ihan mihin aikaan tahansa. Ihmisillä on muutakin mietittävää kuin sinä ja sinun syömisesi.
[/quote]
Mä oon ollu mäkissä töissä ja n.98% ihmisistä osti sen mäkin aamiaisen. Ne pari prosenttia jotka osti just jonkun bigmac aterian klo.8.00 ni ihmetytti. Mut sit taas itekki oon esim.jostain reissusta tullessa käyny ostaa heti aamusta kunnon mätöt om nom nom
vittu mitä kysymyksiä.