Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen neuvolakäynnillä varata ajan äitiysneuvolaan?

Vierailija
28.03.2022 |

Jos voi niin varaan samalla ettei tarvi erikseen soitella. En halua huvikseen kertoa raskaudesta lapsen neuvolatätille, jos ei voi varata aikaa, siksi kyselen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi varata? Ihmettelen kovasti jos ei voi.

Vierailija
2/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä yleensä onnittelevat ja ovat mukavia, puhelimessa jotenkin arkisen kuuloisia ja vastaavat vain aha tai okei ja antavat ajan. Se latistaa iloa ja siksi en tykkää soittamalla kertoa. Tiedän että kaikille se ei ole iloinen uutinen, mutta itse selvästi ilmaisen asian niin, että tämä on meille iloinen asia.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama terveydenhoitaja. Silloin voi. Muuten ei välttämättä voi.

Vierailija
4/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi varata? Ihmettelen kovasti jos ei voi.

Eiköhän voi. Itse olen varannut äitiysneuvolan puolelta lapselle ajan, joten miksei toimisi myös toisin päin.

Vierailija
5/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sama terveydenhoitaja. Silloin voi. Muuten ei välttämättä voi.

Tämä saattanut olla käytäntö joskus muinoin, mutta nykyään on sähköiset ajanvarauskirjat minne kuka tahansa työntekijä voi varata asiakkaalle aikoja sekä lasten- että äitiysneuvolan puolelle.

Vierailija
6/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä yleensä onnittelevat ja ovat mukavia, puhelimessa jotenkin arkisen kuuloisia ja vastaavat vain aha tai okei ja antavat ajan. Se latistaa iloa ja siksi en tykkää soittamalla kertoa. Tiedän että kaikille se ei ole iloinen uutinen, mutta itse selvästi ilmaisen asian niin, että tämä on meille iloinen asia.

-ap

Ne ovat siellä töissä. Ei niiden tarvitse olla kuin asiallisia. Juhlit sitten ystäviesi ja läheistesi kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi