Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen reaktio, kun totesin että ajattelin olla värjäämättä harmaita hiuksiani

Vierailija
28.03.2022 |

Kerroin että olen ajatellut antaa vain hiusteni harmaantua luonnollisesti, kun se aika koittaa ja mielestäni harmaat hiukset ovat kauniit...miehen reaktio tähän oli jotain todella omituisen ylireagoitua ja yllätti täysin. Hän melkein suuttui ja sanoi kaikkea halventavaa niihin liittyen ja että olisi tyyliin sama leikata sitten kaikki pois....mistäköhän moinen reaktio kumpuaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että mies kokee häpeää ajatuksesta, että hänen naisellaan on harmaita hiuksia. Se on ehkä hänen päänsä sisällä, ehkä hän on jutellut vaikka kavereidensa kanssa ja siellä on porukalla naurettu harmaahiuksisille naisille tai jotain sellaista.

Kannattaa miettiä, että jos miehesi päättäisi tehdä hiuksilleen tai parralleen jotain josta et tykkää, tai jos vaikka päättäisi ottaa tatuoinnin josta et tykkää, niin miten itse suhtautuisit. Vaikka et usko itsesi suuttuvan, voit ehkä samaistua miehen tunteisiin sinun hiustesi suhteen.

Yksi kysymys mitä voit kysyä itseltäsi: onko se hyvä vai huono, että mies välittää ulkonäöstäsi. 

Toinen kysymys: Onko hiustesi harmaantumisen näkyminen sinulle niin tärkeä asia, että olet sen takia valmis aiheuttamaan miehessäsi negatiivisia tunteita (häpeää, on arvaukseni) ja luomaan kitkaa suhteeseen? Jos on niin tärkeä sinulle, et värjää ja katsot mitä tapahtuu. Jos taas ei nyt ole niin isosta asiasta kyse, katsot miltä värjääminen tuntuu, ja tutustut värjäysvaihtoehtoihin. Värjäys on kuitenkin hyvin lyhytaikaista, aika todellakin poistaa värin kuin sitä ei olisi ikinä ollutkaan, mutta suhteen katkeroituminen taas todella vaikea korjata.

Hiusvärit ovat suurimmaksi osaksi myrkkyä. Itse en halua puolisoa, joka haluaa minun käyttävän itseeni haitallisia aineita. Kas kun tuo mies ei käske piikittämään suoneen huumeita.

Luojan kiitos vältit kommentissasi kornin liioittelun 🙄

Vierailija
22/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tuli todella upeissa harmaissa hiuksissa töihin koronan jälkeen. Sellaiset vaaleanharmaat hiukset. Ennen värjäsi aina tummanruskeaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin vaaleanharmaat hiukset. En jaksa enää värjätä ja taistella tuulimyllyjä vastaan ja allergisoiduinkin väreille hieman. Nyt on puolestaan pakko käyttää meikkiä, koska harmaat pitkät hiukset ja turvonnut taikinanaama= pulimummolook, jota en tavoittele. Mutta hyvin vähälläkin meikillä näytän jo ihan eriltä, huolitellummalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi