Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö 40v salassapidettävät asiat olla kertomatta?t.ammattivalittaja

Vierailija
13.09.2015 |

Jos oikeudenpäätökset on salassa pidettäviä 40v niin eikö niitä saa kertoa kenellekkään?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätisi on pyytänyt sinua hankkimaan hautakiven ex-miehesi haudalle vai?

Vierailija
22/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:20"]

[/quote]Ei vaan ne adoptiovanhemmat sen kakaran kanssa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisimmeko tienneet tästä?

Vierailija
24/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kakara... voi luoja.

Vierailija
25/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otahan pikku tauko taas, vaikka kuukauden mittainen. Juttusi alkavat taas olla niin törkeitä.

Vierailija
26/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei mun entinen mieheni mistään mun raiskauksestani lusinut kyllä nyt oli paljon pahemmista jutuista kyse.ap

[/quote]

Mielestäni raiskausus on aina siellä "pahemmassa päässä".

Vierailija
27/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:24"]

[/quote]Ei mun entinen mieheni mistään mun raiskauksestani lusinut kyllä nyt oli paljon pahemmista jutuista kyse.ap

[/quote]

[/quote]Joo mutta hän teki paljon pahempiakin juttuja että linnaan päätyi. Ja voi olla törkeitä mun juttuni mutta niin ajattelen.ap

Vierailija
28/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:19"]Eikös se ole niin, että ne asiakirjat ovat salaiset eikä oikeudenkäyntiin liittyvästä rikoksesta voi julkisesti kertoa.
[/quote]
Pöytäkirjat on salaiset, mutta jos joku joka ei pöytäkirjoja ole lukenut eikä nähnyt kertoo tapauksesta, ei mitenkään voi pelkällä kertomisellaan syyllistyä rikokseen. Mutta jos mainitsee henkilöitä niin kyseessä voi olla joku kunnianloukkauksen tapainen rikos.

Vierailija
29/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä enää koskaan tee yhtään avausta netin keskustelupalstoille. Sitten kukaan ei enää koskaan mainitse adoptioon antamastasi lapsesta eikä nimittele sua heikkolahjaiseksi, ja voit elää elämäsi onnellisena loppuun asti.

Vierailija
30/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]

No millä keinoin sitten kerrot asian pojalle, kun et ole missään yhteyksissä? Telepaattisesti?

Tämän hautakivipyynnönhän sait jo vuosia sitten ja kieltäydyit. Ei sun enää tarvitse siihen palata.

[/quote]onko tää valittaja ollu täällä jo vuosia? :o

Vierailija
31/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:24"][/quote]Ei mun entinen mieheni mistään mun raiskauksestani lusinut kyllä nyt oli paljon pahemmista jutuista kyse.ap

[/quote]

[/quote]
Varmaan sinun mielestäsi raiskauksesta pitäisi ensikertalainen kun laittaa vankilaan, niin minunkin mielestä mutta kovin montaa ehdotonta tuomiota ei vuodessa raiskaaja Suomessa saa.

Vierailija
32/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:28"]

Ap. Älä enää koskaan tee yhtään avausta netin keskustelupalstoille. Sitten kukaan ei enää koskaan mainitse adoptioon antamastasi lapsesta eikä nimittele sua heikkolahjaiseksi, ja voit elää elämäsi onnellisena loppuun asti.

[/quote]

ap on ihan itse kirjoittanut olevansa heikkolahjainen.

Vierailija
33/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:14"]

Mutta miksi ihmeessä täällä jauhetaan siitä pojasta??? Ap? Juurihan itse teit aloituksen ja pyysit, ettei sitä asiaa enää kaivella. Muistatkos?

[/quote]Koska se idiootti lähetti taas postia ja mun isäni plus tätini asuu samalla suunnalla ja heidänkin kirjeissään on sama leima joten en voinut tietää että se on siltä.ap
[/quote]

Mikä ongelma sulla on joka viikko jauhaa siitä poikarukasta, jonka äiti et tahdo olla?

Vierailija
34/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

Tätä juuri tarkoitan. Kukaan maailmassa (ap:n omaa pientä lähipiiriä lukuun ottamatta) ei olisi koskaan saanut tietää hänen olevan heikkolahjainen tai antaneen lapsensa adoptioon, ellei ap itse olisi (satoja kertoja) julistanut asiaa koko maailmalle.

Ap, olen tosissani. Minä hetkenä hyvänsä miehesi, adoptioon antamasi poika ja muutaman vuoden kuluttua myös nuorempi poikasi, anoppisi tai sisaresi löytää jonkun näistä palstoista ja tunnistaa sinut välittömästi. Ja sen jälkeen googlaa kaikki intiimit vuodatuksesti paitsi itsestäsi myös heistä.

Nämä "ammattivalittajan" avaukset säilyvät netissä IKUISESTI, myös jälkipolville. Sisäistä tämä asia.

Vierailija
35/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

Tätä juuri tarkoitan. Kukaan maailmassa (ap:n omaa pientä lähipiiriä lukuun ottamatta) ei olisi koskaan saanut tietää hänen olevan heikkolahjainen tai antaneen lapsensa adoptioon, ellei ap itse olisi (satoja kertoja) julistanut asiaa koko maailmalle.

Ap, olen tosissani. Minä hetkenä hyvänsä miehesi, adoptioon antamasi poika ja muutaman vuoden kuluttua myös nuorempi poikasi, anoppisi tai sisaresi löytää jonkun näistä palstoista ja tunnistaa sinut välittömästi. Ja sen jälkeen googlaa kaikki intiimit vuodatuksesti paitsi itsestäsi myös heistä.

Nämä "ammattivalittajan" avaukset säilyvät netissä IKUISESTI, myös jälkipolville. Sisäistä tämä asia.

[/quote]Saa löytää, ei haittaa. Mulla on pahat oppimisvaikeudet.ap

Vierailija
36/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:14"] Mutta miksi ihmeessä täällä jauhetaan siitä pojasta??? Ap? Juurihan itse teit aloituksen ja pyysit, ettei sitä asiaa enää kaivella. Muistatkos? [/quote]Koska se idiootti lähetti taas postia ja mun isäni plus tätini asuu samalla suunnalla ja heidänkin kirjeissään on sama leima joten en voinut tietää että se on siltä.ap [/quote] Mikä ongelma sulla on joka viikko jauhaa siitä poikarukasta, jonka äiti et tahdo olla?

[/quote]Se kun heille ei mene perille etten halua olla tekemisissä, seuraavaksi varmaan pilaavat mun jouluni.ap

Vierailija
37/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet TÖRKEÄ ämmä. Ensin hylkäät lapsesi pienenä nyt teit saman uudestaan ja vielä haluat tehdä lapsiparalle selväksi mikä paskasäkki sen isä oli.

Vierailija
38/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Saa löytää, ei haittaa. Mulla on pahat oppimisvaikeudet.ap
[/quote]
Moraalin puute sulla on.

Vierailija
39/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioisä? Kekkilän bioisä!

Vierailija
40/47 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:20"]

[/quote]Ei vaan ne adoptiovanhemmat sen kakaran kanssa. ap
[/quote]
Ilmoitat heille, että miehen taustojen takia tai miene sinuun kohdistuneiden rikosten takia sinä et hanki hänelle hautakiveä, eiköhän mene perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi