Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin auton varaosaliikkeessä. Siellä tilattiin autoon osia jotka tulee humenna. Onko mun pakko ottaa ne osat jotka on tilattu

Vierailija
10.07.2023 |

mulle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko.

Vierailija
2/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko.

Ok.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Että suututtaa ihmiset jotka tilailee kaikkea mahdollista ja sitten kyselee että onko pakko ostaa. No on pakko! Miksi sen yrittäjän pitäisi maksaa siitä sinun mokasta? Ei se sitä saa palautettua ja typerää joutua makuuttamaan rahaa hyllyllä jossain varaosassa joka ei käy mihin tahansa autoon. Osta ja myy pois netissä ja kärsi omasta tyhmyydestäsi.

Vierailija
4/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON! Että suututtaa ihmiset jotka tilailee kaikkea mahdollista ja sitten kyselee että onko pakko ostaa. No on pakko! Miksi sen yrittäjän pitäisi maksaa siitä sinun mokasta? Ei se sitä saa palautettua ja typerää joutua makuuttamaan rahaa hyllyllä jossain varaosassa joka ei käy mihin tahansa autoon. Osta ja myy pois netissä ja kärsi omasta tyhmyydestäsi.

Se on tilannu ihan sikakalliin osan jonka saa halvemmallakin, mutta kun aina pitäs sanoa että edullisempikin käy.ap

Vierailija
5/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit siis kaupat ja nyt haluaisit perua ne? Mitä olet sopinut peruutusehdoista?

Vierailija
6/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meen huomenna ja kysyn onko ne otettava. Siinä oli muukin osa jonka voin ottaa. ap

Vierailija
7/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tilannu ihan sikakalliin osan jonka saa halvemmallakin, mutta kun aina pitäs sanoa että edullisempikin käy.ap

Just tämän takia niitä sikakalliita osia ei pidetä hyllyssä. Tilataan jos joku tarvitsee, ei niitä huvikseen ostella. No hyvässä lykyssä se liike saa itsekkin sen palautettua.

Vierailija
8/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajoa vitutukseesi. Mutta, ei sitä osaa ole pakko ostaa.

Vierailija
9/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olet itse älynnyt kysyä osien hintoja ennen tilaamista? Onko ap nanen?

Vierailija
10/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tilaa niitä netistä? Ei se vaikeaa ole.

Vierailija
11/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meen huomenna ja kysyn onko ne otettava. Siinä oli muukin osa jonka voin ottaa. ap

Ei vaan sanot, että otat ainoastaan ne osat, jotka haluat. Ei se autokauppa joudu niitä pitämään vaan saa palauttaa turhat osat.

Vierailija
12/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, miehilläkin on peukalo keskellä kämmentä eivätkä tajua autonosista mitään.

Vierailija
13/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi suomessa on sikakalliit kivijalkakaupat. Asiakkaat tekee myymälälle laskua tilaamalla turhia osia.

Vierailija
14/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, miehilläkin on peukalo keskellä kämmentä eivätkä tajua autonosista mitään.

Miehet osaa purkaa ja koota auton. Sitten on "miehiä" jotka eivät osaa kuin laittaa lasinpesunestettä siihen sinisellä merkittyyn säiliöön.

Vierailija
15/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo myös se, että ennen auton ohjekirjassa kerrottiin miten venttiilinvälykset pitää säätää. Nykyajan ohjekirjoissa neuvotaan vaan, että älä juo nesteitä joita autossa on.

Vierailija
16/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olen persu ja mies.

Ap

Vierailija
17/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo myös se, että ennen auton ohjekirjassa kerrottiin miten venttiilinvälykset pitää säätää. Nykyajan ohjekirjoissa neuvotaan vaan, että älä juo nesteitä joita autossa on.

Mistäs tuon vitsin löysit? Et ainakaan omasta päästäsi sitä keksinyt.

Mutta sinänsä tuon tapainen ohje, on arkipäivää USA:ssa.

Siellä pitää ohjeissa ennakoida lähes kaikki mahdolliset tilanteet.

Muutoin yritykselle tulee turpaan käräjätuvassa.