Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka harrastavat LIIAN VÄHÄN liikuntaa? Syy?

Vierailija
03.10.2006 |

Minä harrastan kyllä aivan liian vähän liikuntaa nykyään. En vain jotenkin muka (?) ehdi! Kolme lasta meillä on ja liikkumista rajoittaa myös miehen erittäin epäsäännölliset työajat eli mun on vaikea aloittaa mitään säännöllistä jumppaa.

Kolmen lapsen kanssa on aika vaikea harrastaa yhtään mitään liikuntaa ulkona. Pienin on vielä vauva ja toinen vanhemmista lapsista on erityislapsi ja esim. ulkona omassakin pihassa tosi turvaton. Jos alan juosta täällä ympäriinsä niin tyttö hätääntyy kovin:/.

Sisällä yritän joskus polkea kuntopyörää, mutta aika tylsää sekin välillä on... Lisäksi sitäkin pitäisi tehdä aina kun vauva nukkuu, koska vauva ei hereillä ollessaan juuri suostu olemaan yksikseen lattialla:(.

Voi plääh! Mitenköhän tätä saisi vähän parannettua???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinkertaisesti liian laiska, eikä voisi kiinnostaa vähempää. Aikaa varmaan löytyisi jos vain haluaisi, mutta en koskaan ole ollut liikunnallinen ihminen. Onneksi sentään pihahommissa saa edes himpun verran liikuntaa.

Vierailija
2/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilyn säännöllisesti 3-4krt/vko. Eli ei tarkkoja aikoja miten käyn. Käyn heti jos mies voi jäädä lasten kanssa. Menee kuitenkin vaan tunti ja tulee hyvä mieli olla omissa aatoksissa se aika + kroppa pienenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: Olen laiska. löydän aina parempaa ja mukavampaa tekemistä.

Vierailija
4/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa 1 km/suunta, eli viikossa n. 6 km kävelyä, erittäin rauhalliseen tahtiin! Minullakin on kolme lasta, 3kk, 3v. ja 5 v. eli kävelytahti on kolme vuotiaan tahti.

Kuntopyörä olisi alakerrassa, mutta polkenut olen kuukauden sisällä yht. n. 3 min. Aikaa ei tunnu olevan kuntoiluun tai jos on, niin vasta joskus klo 21 ja silloin en enää mitään jaksa lähteä tekemään! Miehen tultua illalla alkaakin jo vauvan iltakähinät, viikonloput menevät jotenkin ohi suun nekin.

Ehkä tästä joku nätti päivä...

Vierailija
5/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi enkä halua ruveta kuntopyörällä ajelemaan. se on jo jotenkin liian myöhään illalla ja vaikuttaa mulla huonontavasti uniin. Mun pitäisi saada ajaa sillä joskus päivän aikaan mutta aika hankalaa on:(. (paitsi nyt ehtisin kun vauva nukkuu, mut nää tiistai on mun ainoita vapaita noista vanhemmista lapsista ja siksi en raaski...).

Iltaisin mies tulee kotiin vasta 20-21 ja silloin täällä lmaalla on jo pimeää:(.

Ap

Vierailija
6/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä pitänyt mistään liikunnasta. Tai paremminkin urheilusta. Eläinten kanssa puuhailu (metsälenkit, ratsastus, agility), pyöräily, kävely ja sellainen toiminta jossa on jotain muutakin ideaa kuin vain rääkätä itsensä hikeen on enemmän minun mieleeni. Sohvaperuna en siis ole, mutta ei riitä aika ja energia lapsiperheen rumban lisäksi ihan riittävään liikkumiseen.

Vierailija
7/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä! Kunpa jaksaisin taas illemmalla lisää...

Inhottaa kun aikaisemmin (n. 5v sitten) olin aika aktiivinen ja kävelinkin päivittäin. No tämä passiivisuus näkyykin sitten 10 lisäkilona:(.

Ap

Vierailija
8/8 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavely on periaatteessa kivaa mutta ei saa kovin usein lahdettya. Meilla on kuntopyora, ja se on ollut kayttamatta vuosikausia. Hiljattain hoksasin etta siihen sarvien paalle saa viritettya lehden, ja on kivempi polkea ja lukea lehtea samaan aikaan. Lisaksi lehti peittaa sen nayton josta nakee kuinka hitaasti aika kuluu ja kuinka hitaasti kaloreita kuluu... Joskus voi tulla iloinen yllatyskin kun huomaan etta olen polkenut melkein 15 minuuttia kuolematta ikavystymiseen tai sydankohtaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan