Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies piikittelee, tyhmä minä kun luotin

Vierailija
12.09.2015 |

Kerroin kipeitä ja jopa sairaita asioita persoonallisuushäiriöisestä isästäni, joka on yrittänyt pilata monta elämää, ja myös onnistunutkin.

Nyt mieheni koko ajan (omien sanojensa mukaan) "vitsailee" siitä kuinka hullu minä ja sukuni on. Alkaa jo vituttaa kuulla samaa virttä koko ajan, mutta olen huumorintajuton (hullu) kun suutun! Asia on aika tuore ja kipeä minulle, ja toinen suhtautuu noin. Keskustelua vai olisiko hullu ja lähtis vaan litomaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, ehkä ylireagoin, mutta uskokaa tai älkää; kaipaisin nyt ennemmin tukea kuin hauskoja "elä hullu tuu lähemmäs!"-vitsejä. Ap

Vierailija
2/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukan vastaava kokemus täällä.

Miespuolinen kaveri, joka ilmeisesti edelleen elättelee toivoa, että meillä joskus olisi jotain.

Yli 10 vuotta on tunnettu.

Tämä kaveri on sellainen, että tuota pettymystään purkaa kännissä niin, että vittuilee asioista, joita olen joskus herkkänä hetkenä kertonut.

Kerran oltiin isommalla porukalla festareilla ja yön pimeinä tunteina löysin seuraa, jonka kanssa päädyin pussailemaan ja tämä kaveri vittuili "löysitkö juopon katuojasta".

Muutenkin tyypin puheet on hiukan tahdittomia, kun lasten isä kuoli, tämä kaveri sanoi mulle: "Joko oot kertonut lapsille, että faija on kylmänä".

Tänä kesänä sitten tuli puheeksi, että mulla on murheita, ja kaveri sanoi, että aina voi soittaa.

En sitten viitsinyt sanoa, että arvaa vaan miksi en sulle soita ja kerro kaikkein henkilökohtaisimpia asioitani - kun en vaan halua sitä vittuilua kännissä kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että asia on kipeä enkä arvosta vitsailua. Jos ei ymmärrä niin kertonee miehestä ihan tarpeeksi.

Jaksamista sulle.

Vierailija
4/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:53"]

Sanoisin, että asia on kipeä enkä arvosta vitsailua. Jos ei ymmärrä niin kertonee miehestä ihan tarpeeksi.

Jaksamista sulle.

[/quote]

Jatkan vielä, että voihan olla ettei oikeasti osaa käsitellä asiaa, yrittää handlata sitä huumorin kautta, näyttää että on ok sen kanssa. Sun pitää sanoa että et arvosta vitsailua siitä ja sen jälkeen tehdä johtopäätöksesi.

Vierailija
5/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että 3, mikä "kaveri"! Etenkin tuo lasten isän kuolema :(

Kai joillakin ei riitä empatiaa tai jotain. En halua vatvoa asiaa liikoja, mutta halusin purkautua jollekin johon luotan. No, vissiin virhe liike. Muita samankaltaista kokeneita? Ap

Vierailija
6/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:53"]

Jaksamista sulle.

[/quote]

Jatkan vielä, että voihan olla ettei oikeasti osaa käsitellä asiaa, yrittää handlata sitä huumorin kautta, näyttää että on ok sen kanssa. Sun pitää sanoa että et arvosta vitsailua siitä ja sen jälkeen tehdä johtopäätöksesi.
[/quote]

Tuota en tullut ajateltuakaan, siis hänen vitsailun kautta käsittelyä. Taidan tosissaan ottaa asian puheeksi huomenna. Ap

Vierailija
7/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ap jatkaa, asiat ovat entistä enempi pinnassa kun sisarpuoleni otti minuun yhteyttä, kaikki se palasi mieleen ja uutta. Helvetti. Ap

Vierailija
8/8 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:57"]

Hyi että 3, mikä "kaveri"! Etenkin tuo lasten isän kuolema :( Kai joillakin ei riitä empatiaa tai jotain. En halua vatvoa asiaa liikoja, mutta halusin purkautua jollekin johon luotan. No, vissiin virhe liike. Muita samankaltaista kokeneita? Ap

[/quote]

Niin, mäkin sain kantapään kautta kokea, että tähän kaveriin ei kannata ihan kaikissa asioissa luottaa ja nyt olen sitten tosiaan ottanut opiksi.

Koita jaksaa <3

- 3 -