Kauheeta draamaa av:n vauvakuume-palstalla
Toiset suuttuu ja lähtee pois ryhmästä kun jotkut tulevat parissa kuukaudessa raskaaksi tai heillä on jo lapsia. Ei saisi kirjoittaa sinne jos tulee nopeasti raskaaksi... Huhhuh nyt kaksi lähtee jo ovet paiskuen!
Kommentit (41)
olisi vaan sanonut että pidän nyt tauon palstailussa, moikka!
olisi ollut paljon asiallisempaa kuin se vähättely, että viiden lapsen äitiä itkettää kun ei raskaudu helposti. voi sillä viiden äidilläkin mennä vuosi raskautuessa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:52"] Kukin saa puhua omasta itsestään mutta muiden tilanteen arvostelu kannattaa jättää pois. Lähtijät olivat muille katkeria, eivät pitäytyneet omassaan. [/quote] Mitähän sinä tässä juuri itse teet.. [/quote] Kuvauilen keskustelua. En ole siihen edes osallistunut.
[/quote]
Ja arvostelet sitä, miten ketjusta lähtijät aiheuttavat jotain draamaa ja itkevät toisten lapsia ja mitä vielä...
Mutta ihmeen kova pala sulle kyllä tuo...kai olet jo ammattiapua hakenut ahdistukseesi ;)
[/quote]
Kai sinäkin, kun hirveästi tuntuu vaivaavan sinua tämä ketju myös? :D Menehän jo metsästämään niitä siimahäntiä, ei niitä lapsia aaveellä päivystämällä tule.
-EI ap
Lukekaa vika sivu ketjusta "Yritys päällä 2015 vol.3"
Ovet paiskoen? Minusta selitti syynsä ihan asiallisesti. Kai heilläkin on oikeus tuntea mitä tuntevat? Kyllä täällä on välillä niin ilkeitä ihmisiä että ällöttää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:52"] Kukin saa puhua omasta itsestään mutta muiden tilanteen arvostelu kannattaa jättää pois. Lähtijät olivat muille katkeria, eivät pitäytyneet omassaan. [/quote] Mitähän sinä tässä juuri itse teet.. [/quote] Kuvauilen keskustelua. En ole siihen edes osallistunut.
[/quote]
Ja arvostelet sitä, miten ketjusta lähtijät aiheuttavat jotain draamaa ja itkevät toisten lapsia ja mitä vielä...
Mutta ihmeen kova pala sulle kyllä tuo...kai olet jo ammattiapua hakenut ahdistukseesi ;)
[/quote]
Kai sinäkin, kun hirveästi tuntuu vaivaavan sinua tämä ketju myös? :D Menehän jo metsästämään niitä siimahäntiä, ei niitä lapsia aaveellä päivystämällä tule.
-EI ap
[/quote]
Kiitos, kolme lasta riittää mulle, en halua enempää :) Ja itseäni täällä vaan huvitan, aihe on mulle yksi ja hailee :D
Mä olen menettänyt kaksi hyvää kaveriani, koska raskaudun helposti. Ei se ole reilua, vaikka jollain tasolla heitäkin ymmärrän. Lapseni eivät ole kuitenkaan vahinkoja vaan todella toivottuja ja rakastettuja. Kai munkin olisi vaan pitänyt kärsiä lapsettomuudesta, niin olisin saanut pitää ystäväni. Ai niin, mä olen menettänyt äitini suht nuorena ja näillä ovat vielä kaikki läheiset hengissä, olisi kai pitänyt pistää välit poikki heihin kun kuulen että tekevät äitiensä kanssa jotain kivaa?!
Kuulostaa siltä, että lapset on hankkimassa lapsia.
Mä oletin siellä olevan jotain: Vittu kun vituttaa, en kestä kun muut tulee raskaaks, vihaan teitä, painukaa vittuun mun elämästäääähh!!!11
No ei ollukaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:29"]Ei ole saanut siimahäntiä..?
[/quote] Toimii iskurepliikkinä aina. Tekisi juuri nyt mieleni saada siimahäntiä. Miten olis xD
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:29"]Ei ole saanut siimahäntiä..?
[/quote]vielä nimimerkki avlääkäri :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:31"]Mä oletin siellä olevan jotain: Vittu kun vituttaa, en kestä kun muut tulee raskaaks, vihaan teitä, painukaa vittuun mun elämästäääähh!!!11
No ei ollukaa.
[/quote]
Minäkin. Ymmärsin hyvin viestin kirjoittajaa. Asiallinen kommentti eikä mitään lapsellista. Onhan se ihan normaalia että muiden ongelmat tuntuu itsestä todella pieniltä ja ärsyttää kun tueksi tarkoitettu ryhmä valittaa mitättömiltä tuntuvista asioista. Mutta ei ne niille itselleen ole mitättömiä. Ongelmien suuruus on niin suhteellista...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
-EI ap
[/quote]
Kiitos, kolme lasta riittää mulle, en halua enempää :) Ja itseäni täällä vaan huvitan, aihe on mulle yksi ja hailee :D
[/quote]
Juu uskotaan ;)
[/quote]