Unelma-ammattisi lapsena - mikä sinusta tuli?
Oma unelma-ammattini oli englannin opettaja tai hammaslääkäri. Valmistun joulukuussa aineenopettajaksi, opetettavina englanti, saksa ja ruotsi.
Kommentit (56)
Sairaanhoitajaksi muistaakseni. Olen teatteripuvustaja/ompelija.
Pph halusin olla ja se olen. Kätilö on suurin haave mutta se juna meni jo. .
Lastentarhanopettaja ja minusta tuli pph, joten samalla alalla kuitenkin.
Enkä suoraan sanottuna tänä päivänä lähtis päiväkotiin töihin vaikka koulutus riittäis siihenkin.
Taidemaalari aioin olla. Olen myyntiassistentti
Näyttelijä tai lääkäri -> minusta tuli ensin sairaanhoitaja ja sitten tutkija (eli tohtori kuitenkin!).
Lentäjä. Mutta minusta ei tullut mitään. Olen työtön häviäjä enkä kelpaa mihinkään.
Lääkäri. Olen parturi-kampaaja sekä ongelmakoirakouluttajana.
Toimittaja. Ensin minusta tuli ravintolakassa, nykyisin olen kiinteistösihteeri.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:39"]
Nyt olen väitöskirjatutkija.
[/quote]
Miten pääsee tutkimaan väitöskirjoja?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:56"]Pph halusin olla ja se olen. Kätilö on suurin haave mutta se juna meni jo. .
[/quote. Oletkohan lapseni entinen pöh? Hän aina sanoi, että on unelma-ammatissaan. Eikä epäilystäkään ettei näin olisi ollut. Kaikki kiitos niille ammattiryhmänne edustajille, jotka tätä arvokasta työtä teette.
Monikultturisuuskoordinaattori. Se minusta tulikin ja töitä riittää :)
Monya vuotta halusin kukkakauppiaaksi. Minusta tuli amk-ope, joka osaa tappaa kaikki kukat, myös leikkokukat.
Haaveammattina oli kiskan myyjä (kun sai laittaa irtokarkkeja pussiin), päädyin kuitenkin sairaanhoitajaksi :)
Halusin olla "luonnontutkija". Opiskelen biologiaa, olen tehnyt aiemmin eläintenhoitajan töitä ja nyt opintojen ohella paljon tutkimusavustjan töitä. Ainiin, halusin mä toki töihin eläintarhaankin pienenä ja nyt teen myös keikkatöitä yhdessä eläintarhassa :D
Halusin olla ammattikilparatsastaja, tallahetkella asun saksassa ja ratsastan tyokseni, kilpailen n 145 cm asti. :) yo-tutkinto myos loytyy.
Olen halunnut lapsesta asti olla tapatyötön ja se päätös on pitänyt.
Minä tahdoin olla sihteeri tai konduktööri. Sellainen hieno ja arvovaltainen ammatti siis oli toiveissa :-).
Mä oon tilintarkastaja
Astronautti. Päädyin kuitenkin aineen- ja luokanopettajaksi :D
Koskaan ei ollut unelmia. Ei ihme että musta ei mitään tullut.