Jännä kun ihmiset suhtautuu minuun aina oudosti
Alkaa vähän ottaan pannuun jo. Olen kohtelias, mukava, sosiaalinen ja kiinnostunut toisesta, kiitän hyvästä palvelusta jne. mutta aina mun kavereita palvellaan enemmän ja hymyillään. Tai mitä vaan missä vaan. Mulle vaan pudistellaan päätä ja pyöritellään silmiä.
Kommentit (27)
Jos sulla on joku ADHD eikä ihmiset vain ymmärrä sua?
Ehkä yrität liikaa? Sitten saatat vaikuttaa teennäiseltä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"]
[/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap
Enkä yritä mitään, enkä ala esittämään. Olen vain puhelias ja kohtelias, en voi muuksi muuttua. ap
Ehkä välität liikaa mitä muut ajattelevat tai vaikutat liian innokkaasti.
Itse olen huomannut, että jos minulla on esim. huono päivä ja yritän vältellä sosiaalisia kohtaamisia, sitä enemmän esim. satunnaiset ihmiset tuntuvat tuppautuvan juttelemaan.
Minunkin perusilmeeni on sellainen "bitch face" ja vaikutan ylimieliseltä, vaikka totuus on se että olen vain ujo ja huono sosiaalisissa suhteissa aluksi. Silti rakastan olla ihmisten kanssa, ja minut tuntevat ihmiset pitävät minusta. Todella turhauttavaa kun on vaikea saada kavereita.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:37"]Ehkä välität liikaa mitä muut ajattelevat tai vaikutat liian innokkaasti.
Itse olen huomannut, että jos minulla on esim. huono päivä ja yritän vältellä sosiaalisia kohtaamisia, sitä enemmän esim. satunnaiset ihmiset tuntuvat tuppautuvan juttelemaan.
[/quote]
Liian innokkaasti siis piti sanomani. T: 9
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:37"]
Ehkä välität liikaa mitä muut ajattelevat tai vaikutat liian innokkaasti.
[/quote]En yleensä välitäkkään mutta jos on tosiaan ollut huono päivä niin saatan miettiä. Saatan vaikuttaa innokkaalta koska olen yleensä kiinnostunut muista ihmisistä. ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:33"]
Enkä yritä mitään, enkä ala esittämään. Olen vain puhelias ja kohtelias, en voi muuksi muuttua. ap
[/quote]
Saatat olla niin puhelias, että kaikki eivät yksinkertaisesti vain jaksa. Eivät välttämättä tarkoita sillä pahaa, kuten et sinäkään tarkoita puheliaisuudellasi.
Äää. Puhelin korjaa mitä sattuu. Eli INNOKKAALTA, ei innokkaasti.
No miksi ap ei kysy niiltä kavereiltaan, mistä tässä on kysymys. Jos näkisit itsesi videolta, saattaisit itsekin ymmärtää, miksi. Vai ovatko kaikki muut ääliöitä?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:44"]
No miksi ap ei kysy niiltä kavereiltaan, mistä tässä on kysymys. Jos näkisit itsesi videolta, saattaisit itsekin ymmärtää, miksi. Vai ovatko kaikki muut ääliöitä?
[/quote]Mitä sillä videolla tekee. Ei kai kukaan naamaansa voi vaikuttaa? No eihä se herranen aika minun vikani voi olla, joten kyllä sillon vika on muissa ihmisissä ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"]
[/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap
[/quote]
Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin.
[/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"]
[/quote]
[/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap
[/quote]
Taidettiin puhua kuvainnollisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"] Ehkä yrität liikaa? Sitten saatat vaikuttaa teennäiseltä. [/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap [/quote] Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin. [/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap [/quote] Taidettiin puhua kuvainnollisesti.
[/quote]En voi enää enempää tehdä? Et ymmärtänyt koko keskustelun pointtia selvästikkään vaan yrität totaalisesti pimahduttaa minut? Lue kaikki kommenttini ja sitten tule selittämään mitä tarkoitit? Tarkoititko: ole kohtelia, tehty, juttele muille, tehty, tervehdi tuttuja, tehty, lähesty ihmisiä, tehty, ole mukava, tehty, ole kiinnostunut, tehty.Mitäpä vielä? ap
Ehkä sulle on assburger syndrooma. Muut ei näe maailmaa samoin.
Ärsyttää ja suunnattomasti. Loukkaannun näistä tilanteista. Ja viha vain kertyy. Koska itse olen aina niin ystävällinen. Ja juttelen ihmisille, ihmiset vaan tyyliin juoksee karkuun jos näkee, tututkin. ap