Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä kun ihmiset suhtautuu minuun aina oudosti

Vierailija
12.09.2015 |

Alkaa vähän ottaan pannuun jo. Olen kohtelias, mukava, sosiaalinen ja kiinnostunut toisesta, kiitän hyvästä palvelusta jne. mutta aina mun kavereita palvellaan enemmän ja hymyillään. Tai mitä vaan missä vaan. Mulle vaan pudistellaan päätä ja pyöritellään silmiä. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:37"]

Minunkin perusilmeeni on sellainen "bitch face" ja vaikutan ylimieliseltä, vaikka totuus on se että olen vain ujo ja huono sosiaalisissa suhteissa aluksi. Silti rakastan olla ihmisten kanssa, ja minut tuntevat ihmiset pitävät minusta. Todella turhauttavaa kun on vaikea saada kavereita.

[/quote]

shiihen elekieleen voi kyllä ihan itse vaikuttaa.jos haluaa vaikuttaa...tai haluaako selitellä bitchfacea. Ymmärrän kyllä...olen itse yleensä aika totisen näköinen. Ja tiedän, että silloin minua on hankalampi lähestyä kuin sillon, kun olen iloisella välittömämmällä tuulella.

aapeelle. Mietin, että ei ihmiset AINA karttele tms. luulenpa, että itse tarkkailet niin paljon ja sitten bongailee ne epämiellyttävät. Entä, jos rupeaisit bongailemaan niitä positiivisia?

Vierailija
22/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa voi toimia noin.Kokeileppa olla hillitympi,älä puhu liikaa äläkä liian nopeasti ja älä missään nimessä puhu vain itsestäsi vaan kiinnostu ja kysele muista.Mutta ei liikaa,osa luulee uteluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"] Ehkä yrität liikaa? Sitten saatat vaikuttaa teennäiseltä. [/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap [/quote]   Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin. [/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap [/quote] Taidettiin puhua kuvainnollisesti.

[/quote]En voi enää enempää tehdä? Et ymmärtänyt koko keskustelun pointtia selvästikkään vaan yrität totaalisesti pimahduttaa minut? Lue kaikki kommenttini ja sitten tule selittämään mitä tarkoitit? Tarkoititko: ole kohtelia, tehty, juttele muille, tehty, tervehdi tuttuja, tehty, lähesty ihmisiä, tehty, ole mukava, tehty, ole kiinnostunut, tehty.Mitäpä vielä? ap
[/quote]
En ole edes tuo sama kuin joka kommentoi tuon aikaisemman.
Mutta tuohon ongelmaasi voisi auttaa, että hölläisit vähän. Jospa yrität liikaa?

Vierailija
24/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:37"]

Minunkin perusilmeeni on sellainen "bitch face" ja vaikutan ylimieliseltä, vaikka totuus on se että olen vain ujo ja huono sosiaalisissa suhteissa aluksi. Silti rakastan olla ihmisten kanssa, ja minut tuntevat ihmiset pitävät minusta. Todella turhauttavaa kun on vaikea saada kavereita.

[/quote]

shiihen elekieleen voi kyllä ihan itse vaikuttaa.jos haluaa vaikuttaa...tai haluaako selitellä bitchfacea. Ymmärrän kyllä...olen itse yleensä aika totisen näköinen. Ja tiedän, että silloin minua on hankalampi lähestyä kuin sillon, kun olen iloisella välittömämmällä tuulella.

aapeelle. Mietin, että ei ihmiset AINA karttele tms. luulenpa, että itse tarkkailet niin paljon ja sitten bongailee ne epämiellyttävät. Entä, jos rupeaisit bongailemaan niitä positiivisia?

[/quote]Jep. Yritän keskittyä niihin, mutta ne on vähemmistössä. Kuten sanottu en läheskään joka päivä juutu näihin, mutta jos on huono päivä niin sillon. Mutta olen aika hyvin onnistunut jättämään aihetta pois mun elämästä, koska mulla on kuitenkin rakkaita ihmisiä ap

Vierailija
25/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"] Ehkä yrität liikaa? Sitten saatat vaikuttaa teennäiseltä. [/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap [/quote]   Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin. [/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap [/quote] Taidettiin puhua kuvainnollisesti. [/quote]En voi enää enempää tehdä? Et ymmärtänyt koko keskustelun pointtia selvästikkään vaan yrität totaalisesti pimahduttaa minut? Lue kaikki kommenttini ja sitten tule selittämään mitä tarkoitit? Tarkoititko: ole kohtelia, tehty, juttele muille, tehty, tervehdi tuttuja, tehty, lähesty ihmisiä, tehty, ole mukava, tehty, ole kiinnostunut, tehty.Mitäpä vielä? ap [/quote] En ole edes tuo sama kuin joka kommentoi tuon aikaisemman. Mutta tuohon ongelmaasi voisi auttaa, että hölläisit vähän. Jospa yrität liikaa?

[/quote]Sanon uudestaan, en yritä koskaan mitään, enkä ala epäyrittämäänkään. Olen mitä olen. Mutta lopetan nyt koska pääsin jo tästä taas yli. ap

Vierailija
26/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska friikki?

Vierailija
27/27 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"]

Ehkä yrität liikaa? Sitten saatat vaikuttaa teennäiseltä.

[/quote]Vaikutan teennäiseltä koska en näytä iloiselta ja kiltiltä tytöltä vaan kovalta ylpeältä akalta. Sen vuoksi. Mutta oikeastihan olen kohtelias ja tosi herkkis. Että en tiiä mitä tässä sitten tekee? Ihmiset on niin ennakkoluuloisia. Mutta enhän minä voi joka kerta sanoa että olen ihan mukava ihminen vaikken siltä näytäkkään ap

[/quote]

Mitä jos vähän riisuisit sitä panssariasi ja näyttäisit todellista itseäsi? ihmiset varmasti alkaisivat suhtautua sinuun toisin.

[/quote]Mitähän tämäkin höpönlöpön juttu tarkoittaa? "riisu panssarisi" = naamasi? Ei nyt oikein onnistu. En ala mihinkään leikkauksiin sun takias meneen, ja satun kuitenkin itsestäni pitämään. ap
[/quote]

Vaikutat kyllä aika qusipäältä. Ei mulla muuta. Kiitos hei. P.s.olen aina kohtelias...