Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska! Tulin äskön lääkäriltä!!!!!!!!!!

Vierailija
03.10.2006 |

Voi helvetin helvetti! En edes tiedä miten tän kirjotan?! Ei kukaan mua usko kuitenkaan. Tulin äskön ihan tavalliselta joka vuotiselta gynen käynniltäni.

Siinä lääkäri paineli vatsaani ja pyys käymään vessassa kun virtsarakossa on kuulemma virtsaa, haittaa tutkimusta. No ajattelin, että perskula, johan mä kävin vessassa, mutta menin kuitenkin. Takaisin päästyäni mahassa oli vielä jotain jonka lääkäri tunsi vatsan läpi. Ei siis ollut virtsaa. Otti ultra laitteen ja löysi mun vatsasta vauvan!!!! Olen raskaana. Ja kuulemma viikoilla 19 ja jotain!!!! Joo ja en ole huomannut yhtään mitään missään vaiheessa!!! Olo on kuin en olis raskaana!

Kaikista pahinta täsä on se etten mitenkään voi pitää tätä lasta! En millään! Elämäni on niin kesken kuin kesken voi olla! Aloitan tammikuussa koulutus ohjelman ja olen vihdoin ja viimein saamassa elämäni jotenkin selväksi... Mun henkinen kantti ei kestä kolmatta lasta! Ei vielä.. Ei nyt...

Mitä helvettiä mä teen?!? En edes saa enää näillä viikoilla aborttia tehdä.. Enkä edes tiedä pystyisinkö tekee.. AAAARGH. Miten vitussa täsä näin kävi? (Älkää vastatko, kyllä tiedän miten vauvoja tehdään) Olen syönyt samoja pillerejä nyt 3vuotta, eli merkkiä en ole vaihtanut. Yhtään en ole unohtanut. Miten, miten tää on mahollista?

Itken, huudan ja kiroon samaan aikaan....

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös ap ihmetelly menkkojen poisjääntiä usean kuukauden ajalta??? Ns. valemenkatkin tulee yleensä vain muutaman kerran ja on niukemmat kuin normaalit.

Myöskin useamman lapsen synnyttäneenä ihmettelen, miten et tuntenut sikiön liikkeitä vielä tuossakaan vaiheessa? Vatsan pitäisi myös useimmiten näkyä noin pitkälle edenneessä raskaudessa, varsinkin kun ei ole ensimmäinen.

Taidat olla porvoosta...

Vierailija
42/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ap tosi tyytyväinen, kun olet saanut näin monta mammaa pähkäilemään aloitustasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä