Onko ketään muuta, jolla kolme nänniä?
Mä epäilen itselläni olevan. Hieman luomelta näyttävä "näppy" oikean rinnan alapuolella. Huomasin sen 10-vuotiaana, kun rinnat alkoivat kehittyä. Imettäessäni se turposi. Siinä on tarkasti katsottuna jonkinlainen pieni aukko keskellä. Normaalisti on huomaamaton ja jää rinnan alle piiloon.
Kommentit (14)
Mun miehellä on ja yhdellä miespuolisella kaverilla. On etusormenpään kokoinen. Ja miehellä pikkurillinkynnen kokoinen. Ei häiritse minua, eikä erityisen outoa. Joskus niitä varmaan tulee joillekkin. Kaikilla on jotain "erikoisuuksia" kehossaan, joka on ihan normaalia. Kaikki me olemme erilaisia.
Onneksi mulla on varsin pieni, eikä sormenpään kokoinen. Katsoin Googlesta, että ylimäär. nännejä on n. 5 %:lla. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:54"]Onneksi mulla on varsin pieni, eikä sormenpään kokoinen. Katsoin Googlesta, että ylimäär. nännejä on n. 5 %:lla. Ap.
[/quote]
Mun miehelläkin se näyttää enemmän luomelta kun nänniltä. Luuli niin itsekkin, tarkemmin katsottuani, se oli kyllä ilmiselvä nänni.. no big deal
Mulla ei oo ylimääräisiä nännejä mutta oikean puolen kainalossa on iso maitorauhanen. Kun maito nousi synnytyksen jälkeen rintoihin kasvoi kainalossa oleva rauhanen kanamunan kokoiseksi. Ja oli ihan tuskaisan kipeä. Sit ku maidontuotanto tasaantui pieneni nyös se patti kainalossa. :)
Scaramanca 007 ja kultainen ase :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:58"]Mulla ei oo ylimääräisiä nännejä mutta oikean puolen kainalossa on iso maitorauhanen. Kun maito nousi synnytyksen jälkeen rintoihin kasvoi kainalossa oleva rauhanen kanamunan kokoiseksi. Ja oli ihan tuskaisan kipeä. Sit ku maidontuotanto tasaantui pieneni nyös se patti kainalossa. :)
[/quote]
Mun kaverilla oli sama. Pelkäsi että oli syöpä. Onneksi ei :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:58"]Mulla ei oo ylimääräisiä nännejä mutta oikean puolen kainalossa on iso maitorauhanen. Kun maito nousi synnytyksen jälkeen rintoihin kasvoi kainalossa oleva rauhanen kanamunan kokoiseksi. Ja oli ihan tuskaisan kipeä. Sit ku maidontuotanto tasaantui pieneni nyös se patti kainalossa. :)
[/quote]
Mun kaverilla oli sama. Pelkäsi että oli syöpä. Onneksi ei :)
[/quote]
Mä myös. Kävin lääkärissäkin kun niin säikäytti. :)
Nyt taas raskaana ja patti on taas suurentunut..
Luin joskus jutun noista. Tietyllä prosentilla ihmisistä on jossain päin kehoa kolmas nänni. Se prosenttiluku oli yllättävän suuri. Ja se nänni tosiaan on luomen näköinen.
Mullakin on, samoin näyttää kauempaa katsottuna luomelta mutta selkeä reikä siinä on. Lääkäri sen totesi olevan nänni joskus kun olin aika nuori.
Sitten myöhemmin nuoren aikuisena joku hoitaja sitä ihmetteli ja sanoin, että on kuulemma kolmas nänni. Hoitaja sanoi, että no ei kai nyt sentään:)
Mulla itselläni rinnan alapuolella, pojallani sekä miehelläni (joka ei ole tämän pojan isä) Että ei kauhean harvinaista. Nännit ovat alikehittyneitä, muistuttavat vähän luomea, mutta ovat kuitenkin nänniksi tunnistettavissa.
Onko niin harvinaista?