Monetko bannit saat keskimäärin viikossa?
Miten on? Kerro myös paljonko ylipäänsä palstailet. Itse hankin nykyisin joka ilta bannit ennen 23.00 kirjautumispakon vuoksi. :)
Kommentit (18)
Höpön höpön käynnistä kone uudestaan
Minuakin kiinnostaa tietää miten tietää saaneensa bannit?
Onko bannit muka joku ylpeyden aihe?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:39"]Varmaan 500 kertaa :D Samapa tuo kun ne kiertää viidessä sekunnissa.
[/quote]
Miten?
Pitäähän sitä av mammoissakin olla niitä 'pahiksia' jotka hehkuttavat iloisesti omien bannien määrästä... Näille se on ylpeyden aihe.
Kertokaa nyt miten niistä banneista edes tietää?!
En muista että ikinä olisin tässä kahden vuoden aikana saanut. Kirjoittelen useimmiten yhdestä ehkä kymmeneen viestiä päivässä, välillä välipäiviä, aloituksia olen tehnyt varmaan kolme.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:18"]En muista että ikinä olisin tässä kahden vuoden aikana saanut. Kirjoittelen useimmiten yhdestä ehkä kymmeneen viestiä päivässä, välillä välipäiviä, aloituksia olen tehnyt varmaan kolme.
[/quote]
Siis kolme aloitusta koko kahden vuoden aikana.
Varmaan 500 kertaa :D Samapa tuo kun ne kiertää viidessä sekunnissa.
0 kertaa ikinä, jos online lasketaan niin kahdeksaantoista vuoteen.
0 kertaa viimeiseen kahteen kuukauteen :o
Mistä tietää että on saanut bannit?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:17"]
Kertokaa nyt miten niistä banneista edes tietää?!
[/quote]HUPS!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:17"]Kertokaa nyt miten niistä banneista edes tietää?!
[/quote]
No vittu siihen tulee lukemaan "ip-osoitteesi on blokattu", tai jotain muuta, eikä siis pysty kirjoittamaan täällä. Terveisin blokattu ip :Dd
En oo saanu ikinä? Mitä te oikein kirjoitatte?
En ole saanut ikinä ja vain kerran kirjoitukseni on poistettu ketjusta. Palstaillut olen 15 vuotta. Ottaisin asiasta oikeasti opikseni jos bannit saisin. N41