Suurin ja pienin asunto jossa olet asunut?
Kommentit (75)
10 neliötä opiskelijana. 90 nyt viiden hengen perheessä. Ei valittamista.
Lapsuudenkodissa oli reippaat 550m2 ja se on ollut suurin. Nyt asun yksin 80m2 asunnossa.
Öö solussa olen asunut huoneen jakanut toisen kanssa kahden vuoden ajan ja yhden vuode yksin aika pienessä huoneessa mahtu just sänky ja työpöytä.. valmistauduttuani muutin kaksioon 47 neliöön.. siitä kolmioon 75 ja nyt 86 lapsuuden kotitalo oli n.150 neliöö..
Kylläpäs on taas lapsuudenkodeilla kokoa... Ei taida mennä ihan yksiin tilastojen kanssa. Huoh.
Lapsuudenkoti 1000 hehtaaria. Käytimme junaa kulkeaksemme sisällä. Sitten muutin 2 neliön opiskelijakämppään. Nykyinen n. 450 m2.
Virallisesti olen asunut vain lapsuudenkodissani, 85m2, ja nykyisessä kodissamme 75m2 jossa asun siis nyk aviomieheni ja lastemme kanssa. Kivasti ollaan kasvettu tähän kämppään, harmi että jossain vaiheessa tulevaisuudessa varmaan pakko vaihtaa isompaan.
Asuimme kyllä ekat 5kk seurustelun alusta noin 40-neliöisessä kaksiossa jossa mieheni oli vuokralla. Iso osa ajasta asuttiin ainoastaan sen kaksion makuuhuoneessa kun päävuokralainen muutti takaisin kämppään ennen kun saatiin oma vuokrattua. Oli kodikasta kun mieheni ja tämän päävuokralaisen koirat eivät tulleet toimeen yhtään ja kaikki laskettiin päiviä koska päästään muuttamaan :)
Lisään että kamojani en roudannut sinne kaksioon kun oli muutenkin ahdasta eikä virallisesti asuttu yhdessä, käytännössä taisin nukkua kaksi yötä lapsuudenkodissani sen jälkeen kun tapasin nykyisen aviomieheni. Eli ehkä se asumiseksi lasketaan :) -55
Ulkomailla asuessa oli kämppiksen kanssa 30 m2 ja vamhempien luona asuessa oli 120 m2
Mulla pienin on varmaan ensimmäinen kotini pienessä yksiössä ok talon yläkerrassa. En oikein osaa sitä pienintä huonetta yhteiskeittiöllä asunnoksi kutsua. Isoin on ollut kolmen makuuhuoneen kerrostaloasunto ulkomailla. Isoin makuuhuone oli isompi kuin meidän nykyinen olohuone ja kylpyammeitakin oli kolme. Neliöitä en tiedä, mutta enemmän niitä oli kuin nykyisessä 120 neliön asunnossa.
Suurin lapsuudenkoti, 220neliötä ja pienin 48 neliötä, jossa asuin vuoden verran silloisen poikaystävän kanssa. Nyt omistusasunto 110 neliötä miehen kanssa.
Pienin 38, isoin kai noin 150. Sopivin ollut 90.
45 neliön rivarikaksio ja nykyinen 108 neliön okt.
Minun pienin oli tietysti suurempi kuin teidän suurin. Nih!