Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö jonkun yli 40- vuotiaan, joka eläisi yhä kuin joku 2-kymppinen?

Vierailija
28.03.2022 |

Kävisi baareissa kolmesti viikossa ja joka vkloppu uusi poka.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta itse elän yhtä hiljakseen nyt 41-vuotiaana kuin 20-vuotiaanakin.

Vierailija
2/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi säälittävää parikymppisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita viikossa on, mutta ei baareista. Alkoholi ei juuri myöskään kuulu kuvioon.

Vierailija
4/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän mielestäni vieläkin 20-30v elämää, vaikka olen 44v, mutta en tuossa mielessä mitä ap kuvaili.

Vierailija
5/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva parikymppinen elää noin. 

Vierailija
6/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita viikossa on, mutta ei baareista. Alkoholi ei juuri myöskään kuulu kuvioon.

Onko tinderistä?

Vierailija
7/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 2-kymppinen melkein jokainen eli noin.

Vierailija
8/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä! Paitsi pokia ei ole, enkä käy baareissa kun korkeintaan kerran kuussa.

Vierailija
9/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko melkein jokainen sinun kaveriporukastasi, vai? Kun itse olin parikymppinen, en tuntenut ketään, joka olisi elänyt noin.

Vierailija
10/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jälkeenjääneet.

Vierailija
11/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin kolmekymppisenä tuollaista, nuorempana taisin käydä baarissa "vain" kerran viikossa.

Nyt nelikymppisenä olen käynyt baarissa pari kertaa tässä muutaman vuoden sisällä (koronalla toki merkitystä), en muista milloin se viimeinen kerta oli? Koronallakin ei oikeastaan ole mitään tekemistä koska lopetin tuon touhun ennen sitä.

Mutta sattuneesta syystä tiedän ihmisiä jotka elävät ryyppyretkille myöhemmässä iässä kun ja avoimesti niitä hehkuttaa facebookissa.

Vierailija
12/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Siis sillä tavalla, että asun yksiössä ja huonekalut Ikeaa ja ruokailut tonnikalaa ja pastaa. Viikonloppusin tissuttelen alkoholia. 

Vierailija
13/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 44-vuotiaan, joka on elänyt samalla tavalla ne kuluneet yli 20 vuotta, jotka olen hänet tuntenut. On käynyt amiksen ja tekee oman alansa töitä, eikä onneksi ole lapsia.

Kaikki vapaa-aika kuluu bilettäessä ja kiertäessä erään yhtyeen keikoilla ympäri Suomen - on siis kuin yli-ikäinen bändäri. Ostaa lahjoja bändin pojille, ottaa keikoilla kymmeniä kuvia, some täyttyy noista heilahtaneista ja hämäristä keikkakuvista sekä biletyskuvista a la kaljaa ja tupakkaa jossain omppuhotellissa. Joka viikko sama kuvio. En voi kuin ihmetellä, että tuollainen kiinnostaa ja tuollaista jaksaa yli 20 vuotta.   

Vierailija
14/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä. Käytännössä se on aika vaikeaa. Miten 40-v löytää baarista itselleen usein samanhenkistä mutta myös samanikäistä seuraa? Harva on +40v niin hyvännäköinen, että parikymppisiäkään jatkuvasti pokailee. Suuri osa yli 40v baarin vakkarikävijöistä on rappiolla, mikä on aika eri asia kuin elää kuin 20v. Miten 40-vuotiaalla muka kroppa pysyy kunnossa tuossa hommassa, jonka 20v kestää helposti?

Vierailija
15/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä melkein jokainen niistä ketkä tunsit. Minä en ole sillä tavalla elänyt.

Vierailija
16/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei elänyt. Riipumatta milloin olit nuori. 

Vierailija
17/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko melkein jokainen sinun kaveriporukastasi, vai? Kun itse olin parikymppinen, en tuntenut ketään, joka olisi elänyt noin.

Enemmän tässä taustalla on se, miten joku kuvittelee muiden eläneen. Varsinaista tutimustietoa tästä toki on vähän, mutta jos katsotaan esim. suomalaisten seksikumppanien määrää 

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Niin ei noilla luvuilla nyt pääse uusi poka joka viikonloppu lukemiin missään ikäkohtortissa olettaen, että tuota olisi jatkunut edes vuoden. 

Vierailija
18/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tiedä. Käytännössä se on aika vaikeaa. Miten 40-v löytää baarista itselleen usein samanhenkistä mutta myös samanikäistä seuraa? Harva on +40v niin hyvännäköinen, että parikymppisiäkään jatkuvasti pokailee. Suuri osa yli 40v baarin vakkarikävijöistä on rappiolla, mikä on aika eri asia kuin elää kuin 20v. Miten 40-vuotiaalla muka kroppa pysyy kunnossa tuossa hommassa, jonka 20v kestää helposti?

Miksi baariin pitäisi mennä? Saa sitä seuraa muualtakin halutessaan jos seuraa haluaa. Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt. Naisia on elämässä ollut. Nyt 6 vuotta olen ollut ilman naista. Ei edes seksiä ja syy ei ole se että en saisi vaan vain ja ainoastaan se ettei ole kiinnostanut eikä kiinnosta tänä päivänäkään eli omasta halustani :)

Vierailija
19/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi baariin pitäisi mennä? Saa sitä seuraa muualtakin halutessaan jos seuraa haluaa. Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt. Naisia on elämässä ollut. Nyt 6 vuotta olen ollut ilman naista. Ei edes seksiä ja syy ei ole se että en saisi vaan vain ja ainoastaan se ettei ole kiinnostanut eikä kiinnosta tänä päivänäkään eli omasta halustani :)

Tuo oli vastaus ap:n kysmykseen, jossa 20- vuotiaan elämäksi määriteltiin baarissa käynti ja uusi poka. Tämä ei ota kantaa kysymykseen, pitääkö baarissa käydä vaan käydäänkö siellä. 

Vierailija
20/26 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39-vee opiskelija kelan tuilla, lapseton, asun yksin vuokrayksiössä. Tykkään elämästäni. Omaisuutta on sen verran, ettei tartte töissä käydä opintojen ohella.

Tykkään käydä kavereiden kanssa baarissa. Mutta mistä tulee se käsitys, että kaikkia baarissa käyviä naisia kiinnistais joku k*sinen juoppokikkeli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme