Kuka pitää minusta huolen?
Olen ainut lapsi, jonka vanhemmat ovat kuolleet. Minulla oli lapsi, joka kuoli kymmenen vuotta sitten. Olen uusissa naimisissa, (en siis lapseni isän kanssa). Kuka pitää minusta huolen, kun vanhennun?
Kommentit (7)
Siis mieheni on kymmenen vuotta minua vanhempi. ap
No mulla sama tilanne eikä edes miestä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:19"]
Kotihoito. Sinne pääsee muuten nykyään töihin ilman lähihoitajankaan koulutusta, koska kukaan ei halua tehdä sitä duunia :)
[/quote]Sehän tässä kiinnostaakin, paljonko se maksaa?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:18"]
Olen ainut lapsi, jonka vanhemmat ovat kuolleet. Minulla oli lapsi, joka kuoli kymmenen vuotta sitten. Olen uusissa naimisissa, (en siis lapseni isän kanssa). Kuka pitää minusta huolen, kun vanhennun?
[/quote]Sori, lainaan itseäni, mutta olen tullut tulokseen, että nykyinen yhteiskunta ei tule minusta pitämään holta.
Nopea poispäästäminen voisi olla armollista minulle ja säästöä yhteiskunnalle.
Yhteiskunta huolehtii luusereista kuten tähänkin asti. Jos Juhalta ja muilta miljonääreiltä loppuu rahat niin nappi otsaan.
No ei kukaan?Mitä luulit,että saisit hyvän vanhushoidon?Se on kuule elintasosurffarit jotka sun rahat saa,et sinä.Jos ei itelläs ole rahaa vanhusvuosia varten niin makaat sitten vaan paskavaipoissa jossain osastolla.
Kotihoito. Sinne pääsee muuten nykyään töihin ilman lähihoitajankaan koulutusta, koska kukaan ei halua tehdä sitä duunia :)