Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä

Vierailija
28.03.2022 |

Kommentit (1510)

Vierailija
861/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oscar gaalassa ei vaan sovi että juontaja haukkuu jonkun rouvaa kun rouva on vakavasti sairas. Jokaisen pitää puolustaa rouvaansa jos rouvaa haukutaan julkisesti satojen ihmisten läsnäollessa suorassa lähetyksessä.

Jada Pinkett Smith on kaunis nainen.

Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.

Venäjä hyökkää Suomeen ja sotilaat meinaa r*iskata sinut. Et halua että miehesi puolustaisi sinua voimakeinoin?

Ja tämä on mielestäsi ihan sama asia kuin vitsin kertominen?

Ei niin kukaan ole väittänyt. Kirjoittaja uhosi: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.". Ei siinä eritelty missä tilanteessa, vaan hän kategorisesti ilmoitti noin tekevänsä, kaikissa tilanteissa.

Et tainnut nähdä, että tämäkin viesti oli vastauksena toiseen viesitin, jossa puhuttiin suorasta lähetyksestä? Tuon sotajorinan olet tasan itse tuonut mukaan tähän ketjuun.

Edelleenkin fakta on, että kommentin kirjoittaja (sinä?) ei ottaisi eroa "siltä istumalta" jos hänen oletettu miehensä antaisi litsarin jollekin häntä puolustaessaan. Myönnä jo että tuo oli ihan yliampuva kommentti.

Juu, kyllä minä mieluusti jatkaisin avioliittoa miehen kanssa jonka roolimalli lapsille on että jos joku sanoo jotain mikä ei miellytä niin turpaan vaan. :)

Vierailija
862/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikata että roustaukset voi alkaa tehdä kohta kipeää kun kohteet alkaa ”huumorilla" pistää osumaa takaisin jos taas typeränä pistää täysiä solvauksia henkilöistä ja läheisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin naisvihaajan? Eiköhän juontaja pottuillut aika monelle muullekin juonnoissaan, sekä miehille että naisille. Se kuuluu formaattiin.

Jos pidät kyseenalaista huumoria vihana, niin kyseessä on ihmisvihaaja. :D

Vierailija
864/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisti? Ei, vaan löi.

Vierailija
865/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan olla todellakin Hollywoodin eliittiä kun tietää ylipäätään että mikä on "GI Jane" tmv. Luulisi noidenkin niin paljon vetävän kamaa yms etteivät ehdi katsella mitään muiden leffoja. 

No kyllä jokainen yli nelikymppinen tietää sen leffan.

Vierailija
866/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä joku nyt tässä ketjussa otti itseensä kun ei väkivaltaiset ukot kelpaa kaikille naisille :D Osuiko liian lähelle omaa tonttia?

Pitäkää tossukkanne :D

Vierailija
867/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on Putininkin mielestä ratkaisu.

Onhan näitä.

En nyt lähtisi yhdestä litsarista vetämään yhtäläisyysmerkkejä toisen valtion tuhoamiseen. Hiukan mustavalkoista ajattelua.

Vierailija
868/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smithin vaimo on itse somessa naureskellut sairaudelleen ja kertonut siitä ihan julkisesti kaikille seuraajilleen ja medialle. Se ei ole mikään salaisuus.

Chris Rockin läppä oli lähinnä haalea, mutta huumorilla heitti kuitenkin ja tuskin tarkoitti mitään pahaa sillä. Smith munasi ihan super pahasti sekä itsensä, että vaimonsa ja pilasi tunnelman (jos sellaista nyt oli alkuunkaan) loppu illaksi.

Muutenkin naureskeli ensin itse, mutta kun kalju vaimonsa pyöritteli vähän silmiä niin piti mennä oikein lavalle lyömään juontajaa, että saa "vittuilun" loppumaan.

Aisankannattaja joka antaa kyllä muiden uittaa kukkoaan vaimossaan, muttei salli läpällä heitettyä kommenttia asiasta josta pettäjävaimonsa on itsekin vitsaillut.

Eikö se vaimo tosiaan muuta osaa kuin pyöritellä silmiään, nyökytellä päätään ja jotain muuta, mitä ei voi ääneen sanoa.

Vierailija
869/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on rasisti kun löi

Vierailija
870/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vedetään Ukrainassa porukkaa kylmäksi tuhansittain, ja täällä kohkataan yhdestä litsarista :facepalm:

Vierailija
871/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että henkilö on itse kertonut sairaudestaan, jota ei voi piilottaa, ei ole avoin kutsu pilkata siitä Oscar -juhlassa.

Ai alopeciaa ei voi piilottaa? Mites noi peruukit? Eikä tässä kukaan ole pilkannut. Roastaaminen oli se juttu tässä ja Chris ihan selvästi pyyteettömästi roastasi Jadaa sillä puhtaimmalla tavalla. Ei ollut todellakaan pilkkaa eikä mitään syrjimistä. Kyllähän sen Jadan ilmeestäkin näki ettei loukkaantunut ystävällisestä läpästä. Jostain syystä nyt Will vaan veti apinanraivot ja osa nyt komppaa sitten että hyvä hyvä. Tässä on tämä kuuluisa ilmiö esillä että loukkaantujat loukkaantuu niiden puolesta ketkä eivät loukkaannu jostain.

Me varmaan nähtiin sit eri ilme... Ei nauranut, ei edes hymyillyt asialle. Enemmän se ilme kertoi, että "ei v*ttu mikä ääliö". Enkä yhtään ihmettele. 

Toisen sairaudesta vitsailu ei ihan oikeasti ole kovin coolia. Näin niin kuin naisena voin kuvitella, että aika monella esimerkiksi hiusten menettäminen olisi aika kova paikka ja sitten kun joku dorka vitsailee siitä maailmanlaajuisessa tv-lähetyksessä, niin ei tosiaan naurattaisi.

Vierailija
872/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin naisvihaajan? Eiköhän juontaja pottuillut aika monelle muullekin juonnoissaan, sekä miehille että naisille. Se kuuluu formaattiin.

Smith on itserakas huumorintajuton tollo ja ilmeisen sekaisin. Sitten kehtaa vielä puheessaan puhua rakkaudesta. Love, lovee, loveee :D

Vierailija
873/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta täytyy rinnallistaa fyysiseen väkivaltaan.

Jos minä käyttäytyisin noin huonosti toista ihmistä kohtaan minua saa lyödä vaikka pesäpallomailalla.

Vierailija
874/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smithin vaimo on itse somessa naureskellut sairaudelleen ja kertonut siitä ihan julkisesti kaikille seuraajilleen ja medialle. Se ei ole mikään salaisuus.

Chris Rockin läppä oli lähinnä haalea, mutta huumorilla heitti kuitenkin ja tuskin tarkoitti mitään pahaa sillä. Smith munasi ihan super pahasti sekä itsensä, että vaimonsa ja pilasi tunnelman (jos sellaista nyt oli alkuunkaan) loppu illaksi.

Muutenkin naureskeli ensin itse, mutta kun kalju vaimonsa pyöritteli vähän silmiä niin piti mennä oikein lavalle lyömään juontajaa, että saa "vittuilun" loppumaan.

Aisankannattaja joka antaa kyllä muiden uittaa kukkoaan vaimossaan, muttei salli läpällä heitettyä kommenttia asiasta josta pettäjävaimonsa on itsekin vitsaillut.

Eikö se vaimo tosiaan muuta osaa kuin pyöritellä silmiään, nyökytellä päätään ja jotain muuta, mitä ei voi ääneen sanoa.

Yleensä hölöttää kaikki yksityisasiansa telkkarissa ja lehdissä. Olis ite avannut suunsa nytkin jos vitsi oli niin kauhean loukkaava. Inhoan sitä.

Vierailija
875/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smithien avioliitto on varsinainen sekasössö.

Vierailija
876/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oscar gaalassa ei vaan sovi että juontaja haukkuu jonkun rouvaa kun rouva on vakavasti sairas. Jokaisen pitää puolustaa rouvaansa jos rouvaa haukutaan julkisesti satojen ihmisten läsnäollessa suorassa lähetyksessä.

Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.

Venäjä hyökkää Suomeen ja sotilaat meinaa r*iskata sinut. Et halua että miehesi puolustaisi sinua voimakeinoin?

Ei niin kukaan ole väittänyt. Kirjoittaja uhosi: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.". Ei siinä eritelty missä tilanteessa, vaan hän kategorisesti ilmoitti noin tekevänsä, kaikissa tilanteissa.

Et tainnut nähdä, että tämäkin viesti oli vastauksena toiseen viesitin, jossa puhuttiin suorasta lähetyksestä? Tuon sotajorinan olet tasan itse tuonut mukaan tähän ketjuun.

Edelleenkin fakta on, että kommentin kirjoittaja (sinä?) ei ottaisi eroa "siltä istumalta" jos hänen oletettu miehensä antaisi litsarin jollekin häntä puolustaessaan. Myönnä jo että tuo oli ihan yliampuva kommentti.

Juu, kyllä minä mieluusti jatkaisin avioliittoa miehen kanssa jonka roolimalli lapsille on että jos joku sanoo jotain mikä ei miellytä niin turpaan vaan. :)

Toivottavasti et sitten esim. Suomen joutuessa sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi odota miehesi puolustavan sinua millään tavalla. Tai kenenkään muunkaan miehen. Eikös niin?

Vierailija
877/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että henkilö on itse kertonut sairaudestaan, jota ei voi piilottaa, ei ole avoin kutsu pilkata siitä Oscar -juhlassa.

Ai alopeciaa ei voi piilottaa? Mites noi peruukit? Eikä tässä kukaan ole pilkannut. Roastaaminen oli se juttu tässä ja Chris ihan selvästi pyyteettömästi roastasi Jadaa sillä puhtaimmalla tavalla. Ei ollut todellakaan pilkkaa eikä mitään syrjimistä. Kyllähän sen Jadan ilmeestäkin näki ettei loukkaantunut ystävällisestä läpästä. Jostain syystä nyt Will vaan veti apinanraivot ja osa nyt komppaa sitten että hyvä hyvä. Tässä on tämä kuuluisa ilmiö esillä että loukkaantujat loukkaantuu niiden puolesta ketkä eivät loukkaannu jostain.

Me varmaan nähtiin sit eri ilme... Ei nauranut, ei edes hymyillyt asialle. Enemmän se ilme kertoi, että "ei v*ttu mikä ääliö". Enkä yhtään ihmettele. 

Toisen sairaudesta vitsailu ei ihan oikeasti ole kovin coolia. Näin niin kuin naisena voin kuvitella, että aika monella esimerkiksi hiusten menettäminen olisi aika kova paikka ja sitten kun joku dorka vitsailee siitä maailmanlaajuisessa tv-lähetyksessä, niin ei tosiaan naurattaisi.

Ei, mutta tietääkö jokainen maailman ihminen tosiaan että se ei ole vain ajanut päätään tyylin vuoksi huvikseen? En minä ainakaan seuraa tämän naisen hommia mitenkään.

Ja tokaksikin mielestäni vitsi oli kohteliaisuus, Mooren G.I. Jane on sexy hahmo.

Vierailija
878/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta kertaa väkivaltaa kokeneet naiset ovatkin sanoneet miehelle että mene tonne ravintolan eteen hakkaamaan miehiä. Älä lyö minua.

Me tunnemme sympatiaa Will Smithiä kohtaan.

Vierailija
879/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et sitten esim. Suomen joutuessa sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi odota miehesi puolustavan sinua millään tavalla. Tai kenenkään muunkaan miehen. Eikös niin?

Saitko Venäjä -ketjuista bannit vai miksi tuota sotakamaa pitää tulla jauhamaan johonkin Oscarin kohuketjuun?

Vierailija
880/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smith on itserakas huumorintajuton tollo ja ilmeisen sekaisin. Sitten kehtaa vielä puheessaan puhua rakkaudesta. Love, lovee, loveee :D

Tunnen Smithin henkilökohtaisesti eikä tuo mitä hänestä ajattelet pidä paikkaansa. Saatanan urpo mulkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän