Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar gaalassa ei vaan sovi että juontaja haukkuu jonkun rouvaa kun rouva on vakavasti sairas. Jokaisen pitää puolustaa rouvaansa jos rouvaa haukutaan julkisesti satojen ihmisten läsnäollessa suorassa lähetyksessä.
Jada Pinkett Smith on kaunis nainen.
Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.
Venäjä hyökkää Suomeen ja sotilaat meinaa r*iskata sinut. Et halua että miehesi puolustaisi sinua voimakeinoin?
Vertaat Oscar -gaalassa juontajan suoltamaa mautonta vitsiä raiskaukseen? Onko sulla kaikki ihan hyvin?
Et osaa lukea? En verrannut Oscar gaalan tapahtumiin, vaan lainaamaani kommenttiin, joka kuului: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta."
Ilmeisen harkitsematon kommentti, enkä usko että sen esittäjä ottaisi "siltä istumalta" eroa, jos jossakin provosoivassa tilanteessa mies puolustaisi hänät läpsäyttämällä jotain sikaa kasvoille. Puhumattakaan jostain oikeasta välittömästä väkivallan uhasta, jolloin mies puolustaisi naista.
Eli täysin typerä kommentti oli tuo uho. Sen kirjoittaja ei ottaisi eroa "siltä istumalta" missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuivat sitten kohun luomisessa. Eiköhän se ollut tarkoituskin ja koko juttu suunniteltu,
Selvästi oli. Pojat juonivat ovelasti ikuisen maineen itselleen ja uralleen. Tuosta heidät tullaan aina muistamaan. Klassinen "ei väliä jos kunnia menee, kunhan maine kasvaa" -tempaus.
Heh, niin olikin. 😂
Voi olla sovittukin juttu... Huomio taattu.
Tulin vain peukuttamaan Will Smithiä, sympatiat täysin hänen puolellaan, primitiivireaktio perheensä puolesta täysin ymmärrettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar gaalassa ei vaan sovi että juontaja haukkuu jonkun rouvaa kun rouva on vakavasti sairas. Jokaisen pitää puolustaa rouvaansa jos rouvaa haukutaan julkisesti satojen ihmisten läsnäollessa suorassa lähetyksessä.
Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.
Venäjä hyökkää Suomeen ja sotilaat meinaa r*iskata sinut. Et halua että miehesi puolustaisi sinua voimakeinoin?
Ja tämä on mielestäsi ihan sama asia kuin vitsin kertominen?
Ei niin kukaan ole väittänyt. Kirjoittaja uhosi: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.". Ei siinä eritelty missä tilanteessa, vaan hän kategorisesti ilmoitti noin tekevänsä, kaikissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin kukaan ole väittänyt. Kirjoittaja uhosi: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.". Ei siinä eritelty missä tilanteessa, vaan hän kategorisesti ilmoitti noin tekevänsä, kaikissa tilanteissa.
Et tainnut nähdä, että tämäkin viesti oli vastauksena toiseen viesitin, jossa puhuttiin suorasta lähetyksestä? Tuon sotajorinan olet tasan itse tuonut mukaan tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, tätitorttuni kostui kun väkivaltainen mies demonstroi mahtiaan julkisesti. Olisipa tuollainen mies!
Oletkin kukkakeppi, jolta ei voi mitään odottaa, vaan polvet tutisten lähdet itkien kotiin kun isot pojat nöyryyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain peukuttamaan Will Smithiä, sympatiat täysin hänen puolellaan, primitiivireaktio perheensä puolesta täysin ymmärrettävä.
Will Smith on alkupään vaaka. Syntynyt 25.9. Herkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut nähdä, että tämäkin viesti oli vastauksena toiseen viesitin, jossa puhuttiin suorasta lähetyksestä? Tuon sotajorinan olet tasan itse tuonut mukaan tähän ketjuun.
Sitten ehkä kannattaisi eritellä ne tilanteet mitä tarkoitti. Pelkkä kommentti "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta", ei sisällä mitään poikkeuksia.
828: Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu.
Luolamiesmäinen ratkaisumalli käytössä.
Vahvimman eli viidakon lait takaisin voimaan?
Suomikin muuttuisi välittömästi melkoisesti, kun parhaiten aseistautuneet ottaisivat omansa...
Vierailija kirjoitti:
Jännä että avokämmenellä ei saa lyödä mutta tässäkin tapauksessa fyysinen isku tuotti varmasti vain murto-osan siitä tuskasta mitä edeltävä verbaalinen sivallus.
Tuollainen reaktio tuossa hetkessä osoittaa että jonkun rajan yli mentiin niin reippaasti että aloittaja vastatkoon seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan kategorisesti (vaikka täällä ei näköjään ihmiset osaa erottaa asioita toisistaa) tässä nyt olettaa tapahtuman liittyvän tähän aloituksen aiheeseen.
Toki kaiken maailman hörhöt ovat nyt saaneet siilistä tukasta vakavan taudin (on jopa keksitty itse sairauksia), on kerrottu happohyökkäyksistä, lasten hyväksykäytöstä, sodasta ja ties mistä.
Asioita,jotka eivät mitenkään liity tähän tapaukseen. I am done with this.
-eri
Se, että henkilö on itse kertonut sairaudestaan, jota ei voi piilottaa, ei ole avoin kutsu pilkata siitä Oscar -juhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Will Smith on alkupään vaaka. Syntynyt 25.9. Herkkis.
Aurinkomerkki vaaka. Kartassa paljon skorpionia, neitsyttä ja oinasta.
Kylläpä joku nyt tässä ketjussa otti itseensä kun ei väkivaltaiset ukot kelpaa kaikille naisille :D Osuiko liian lähelle omaa tonttia?
Mitä jos hänellä menee hermot kotona, hakkaako vaimonsa ja lapsensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että avokämmenellä ei saa lyödä mutta tässäkin tapauksessa fyysinen isku tuotti varmasti vain murto-osan siitä tuskasta mitä edeltävä verbaalinen sivallus.
Tuollainen reaktio tuossa hetkessä osoittaa että jonkun rajan yli mentiin niin reippaasti että aloittaja vastatkoon seurauksista.
Voi jestas. Eli jos sinua lyödään niin olet itse ylittänyt rajan. Vika ei voi olla lyöjässä? Itse otan mieluummin solvaavan vitsin,kuin fyysisen koskemattomuuden loukkauksen, anyday.
Pakko myöntää, tätitorttuni kostui kun väkivaltainen mies demonstroi mahtiaan julkisesti. Olisipa tuollainen mies!