Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Eli jos joku ymmärtää väärin Will Smithin leukailun, käy vetämässä häntä vain kunnolla turpaan?
Se on kieli, jota hän ymmärtää?
842: Voi olla, että lyö takaisin...
Olisi nyt lyönyt edes kunnolla tuota apin an ja mar aka tin risteytystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar gaalassa ei vaan sovi että juontaja haukkuu jonkun rouvaa kun rouva on vakavasti sairas. Jokaisen pitää puolustaa rouvaansa jos rouvaa haukutaan julkisesti satojen ihmisten läsnäollessa suorassa lähetyksessä.
Jada Pinkett Smith on kaunis nainen.
Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.
Venäjä hyökkää Suomeen ja sotilaat meinaa r*iskata sinut. Et halua että miehesi puolustaisi sinua voimakeinoin?
Ja tämä on mielestäsi ihan sama asia kuin vitsin kertominen?
Ei niin kukaan ole väittänyt. Kirjoittaja uhosi: "Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.". Ei siinä eritelty missä tilanteessa, vaan hän kategorisesti ilmoitti noin tekevänsä, kaikissa tilanteissa.
Et tainnut nähdä, että tämäkin viesti oli vastauksena toiseen viesitin, jossa puhuttiin suorasta lähetyksestä? Tuon sotajorinan olet tasan itse tuonut mukaan tähän ketjuun.
Edelleenkin fakta on, että kommentin kirjoittaja (sinä?) ei ottaisi eroa "siltä istumalta" jos hänen oletettu miehensä antaisi litsarin jollekin häntä puolustaessaan. Myönnä jo että tuo oli ihan yliampuva kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hänellä menee hermot kotona, hakkaako vaimonsa ja lapsensa?
Ilmeisesti kun poikansa kirjoitti ’And that’s how we do it’. Väkivaltainen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hänellä menee hermot kotona, hakkaako vaimonsa ja lapsensa?
En tiedä. Tiedän sen että aikaisemmin väkivaltaa kokenut voi reagoida paniikilla ja jotkut tulkitsevat käytöksen väärin. Sairaalassa kuvataan vammat. Kaikki muutkin näkevät muutokset mitä on tapahtunut. Kaikki muu on ilkeyttä uhria kohtaan.
No ihan paskaa koko homma. Mielestäni tämä "vitsi" ei ollut edes loukkaus, Demi Moore GI Janena oli tosi cooli muija! Jada PS kuvittelee vissiin että koko maailma seuraa sen tukanlähtöuutisia. Enkä ole tykännyt Will Smithistä ikinä enkä tajua sen suosiota. Enkä kyllä tykkää Rockistakaan. Enkä tiedä miksi edes kommentoin koko hommaa.
Joo taitaa nyrkki heilua kotonakin, muuten olisi laittanut sanallisesti vastaan.
En ole edes tiennyt Pinkett Smithin pälvikaljuudesta, mutta Smith piti todellakin huolen, että nyt kaikki tietävät siitä.
Näyttelivät tuon tilanteen. Elävät kohuista. Hyvin käsikirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni "puolustaisi" minua pahoinpitelemällä muita, ottaisin eron siltä istumalta.
Jännä että avokämmenellä ei saa lyödä mutta tässäkin tapauksessa fyysinen isku tuotti varmasti vain murto-osan siitä tuskasta mitä edeltävä verbaalinen sivallus.
Tuollainen reaktio tuossa hetkessä osoittaa että jonkun rajan yli mentiin niin reippaasti että aloittaja vastatkoon seurauksista.
Voi jestas. Eli jos sinua lyödään niin olet itse ylittänyt rajan. Vika ei voi olla lyöjässä? Itse otan mieluummin solvaavan vitsin,kuin fyysisen koskemattomuuden loukkauksen, anyday.
Juuri näin. Jos et osaa pitää turpaasi kiinni tietyistä asioista niin vastaat sitten seurauksista. Etenkin tilanteessa jossa miljoonayleisön edessä haukut toisen perhettä.
Ilman solvausta ei ole myöskään lyöntiä. Hyvin yksinkertaista.
Get jiggy whit it.
Tää soi spinningissä aikoinaan.
Sen jälkeen olen aina pitänyt Will
Smithistä.
Väkivalta on Putininkin mielestä ratkaisu.
Onhan näitä.
Roastaaminen on henkistä väkivaltaa, joka ei lopu, kuin väkivallalla.
Minusta se on ihan ok lyödä vittuilijaa. Vittuilija jatkaa niin kauan henkistä pahoinpitelyä, kunnes se lopetetaan kovalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku ymmärtää väärin Will Smithin leukailun, käy vetämässä häntä vain kunnolla turpaan?
Se on kieli, jota hän ymmärtää?
Siinä kohtaa kun "leukaillaan" perheenjäsenistä ja sairauksista pitää olla tosi varovainen. Ja litsari ei ole sama kuin kunnolla turpaan.
oon ihmetelly ettei joku ole motannut jo aikaisemmin, sen verran ääliömäistä tuo roastaus vitsailu, mikä on oikeasti vain henkistä väkivaltaa vitsailun varjolla.
Pitää varmaan olla todellakin Hollywoodin eliittiä kun tietää ylipäätään että mikä on "GI Jane" tmv. Luulisi noidenkin niin paljon vetävän kamaa yms etteivät ehdi katsella mitään muiden leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Se, että henkilö on itse kertonut sairaudestaan, jota ei voi piilottaa, ei ole avoin kutsu pilkata siitä Oscar -juhlassa.
Ai alopeciaa ei voi piilottaa? Mites noi peruukit? Eikä tässä kukaan ole pilkannut. Roastaaminen oli se juttu tässä ja Chris ihan selvästi pyyteettömästi roastasi Jadaa sillä puhtaimmalla tavalla. Ei ollut todellakaan pilkkaa eikä mitään syrjimistä. Kyllähän sen Jadan ilmeestäkin näki ettei loukkaantunut ystävällisestä läpästä. Jostain syystä nyt Will vaan veti apinanraivot ja osa nyt komppaa sitten että hyvä hyvä. Tässä on tämä kuuluisa ilmiö esillä että loukkaantujat loukkaantuu niiden puolesta ketkä eivät loukkaannu jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että avokämmenellä ei saa lyödä mutta tässäkin tapauksessa fyysinen isku tuotti varmasti vain murto-osan siitä tuskasta mitä edeltävä verbaalinen sivallus.
Tuollainen reaktio tuossa hetkessä osoittaa että jonkun rajan yli mentiin niin reippaasti että aloittaja vastatkoon seurauksista.
Voi jestas. Eli jos sinua lyödään niin olet itse ylittänyt rajan. Vika ei voi olla lyöjässä? Itse otan mieluummin solvaavan vitsin,kuin fyysisen koskemattomuuden loukkauksen, anyday.
Juuri näin. Jos et osaa pitää turpaasi kiinni tietyistä asioista niin vastaat sitten seurauksista. Etenkin tilanteessa jossa miljoonayleisön edessä haukut toisen perhettä.
Ilman solvausta ei ole myöskään lyöntiä. Hyvin yksinkertaista.
Tyhmä vastaa vitsiin väkivallalla. Aletaanko me nyt vetää turpiin kaikkia stand-up-koomikkoja jos siltä tuntuu? Fiksu vastaisi paremmalla vitsillä.
Tuossahan vain avokämmenellä osoitettiin että "olet loukannut minua" eikä yritetty väkivallalla mitään ratkaista. Jos Smith olisi hakannut kaverin sairaalaan niin sitten kyse olisi "luolamiesmäisestä ratkaisumallista".