Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kääntävät päätä nähdessään minut

Vierailija
12.09.2015 |

Mulle ollaan kateellisia, sillä minussa on venäläistä verta kun äitini sattuu olemaan venäläinen. Meidän kulttuurissamme pukeudutaan tyylikkään naisellisesti ja korostetaan omia parhaita kohtia, toisin kuin täällä Suomessa...tuulipukujen, kollareiden ja leggingsien luvatussa maassa.

Olen hoikka ja pitkä, sirot kasvonpiirteet omaava vaaleaverikkö. Käytän paljon koruja ja muodikkaita, naisellisia vaatteita. Miehet katselevat minua. Käyn paljon yökerhoissa, joissa saan paljon kehuja miehiltä. En kuitenkaan seurustele, sillä kaipaan näitä kehuja miehiltä. Nautin yksin olemisesta ilman rajoitteita. Lapset eivät tulisi kuuloonkaan, sottapyttyjä kun ovat.

Mitäs tähän sanotte mammat?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:16"]

Ylpeä horatsu. Kääntää päät siksi ettei suomimiehellä olisi varaa ylläpitää elintasoasi. Katsovat: Kukahan raukka tuohonkin rahansa hassaa.

[/quote]

Meidän kulttuurissamme opetetaan palvelemaan miestä. Nainen on miestä varten, joten tekisin mitä vain kunnollisen miehen eteen. En ole riippuvainen mieheni rahoista, sillä tulen tienaamaan joskus vielä itse. Ja nythän voisin tehdä prostituoidun keikkoja, sillä olen sinkku. Rahaa kyllä siis saan.

Se siitä sinun teoriastasi.

[/quote]

Onneksi olen saanut kunnollisen miehen ilman mitään palvelemisiakin. 

No, se ja sama mitä joku venäläinen horo sanoo tai tekee. Minä lähden nyt miehen kanssa kalastamaan.

[/quote]Tätä mä ihailen! Lähdetään miehen kanssa harrastamaan yhdessä, ei turhia neiteillä ja nautitaan luonnosta. 10/10! 

[/quote]

Sama täällä. Luontoihmisiä ollaan ja vaelluskenkiä mulla enempi kuin korkkareita. Myös moottoripyöräilyyn sopivat vermeet enempi täyttää kaappeja kuin koreet mekot yms.

Vierailija
2/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ap, veikkaan tätä kyllä provoksi. Itse oon melkein 100% venäläinen ja Venäjällä syntynyt ja jonkin aikaa asunut (nyt asunut Suomessa jo todella pitkään) enkä ole yhtään AP:n kaltainen :D Kyllähän tuollaisia naisia Venäjällä on, mutta on ihan myös sitä "tuulipukukansaakin" ja kaikenlaisia naisia laidasta laitaan.

En ymmärrä, mistä tälläinen käsitys venäläisistä naisista on tullut, että oltaisiin jotain koriste-esineen näköisiä kaikki. Jotkut on, jotkut ei. Kyllä mä laitan lenkkarit ja tuulipuvun, jos lenkille lähden. Jos meen kauppaan, laitan siistimmät vaatteet, mutta en edes aina meikkaa.

Jos lähden shoppailemaan, meikkaan vähäsen. Baareissa en käy ku kerran vuodessa, sillon laitan kaikista parhaimmat vaatteet ja enempi meikkiä, kuitenkin hillitysti ja pukeudun ihan tyylikkäästi, olematta siltikään "huoran näköinen".

En pukeudu koskaan paljastavasti ja laittele itseäni peilin edessä jatkuvasti ja ole aina niin "tip top"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sounds good to me.Venäläismiehet on kuumia niin on naisetki

Vierailija
4/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kiva! :)

Vierailija
5/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää venäläisissä niiden kova ulkonäkö. Se on kuumaa

Vierailija
6/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
7/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma paitsi, että molemmat vanhempani on puoliksi venäläisiä ja iso vanhempani on opettanut mulle sitä oikeaa naisellisuutta. Mitäs tähän sanot?

Vierailija
8/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on myös venäläinen mutta itse olen kyllä kaukana ap:sta :D 

Mutta olen tyytyväinen näin.

Vierailija
9/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita AP kuva sun silmistä

Vierailija
10/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit on mukavia. En itse jaksa pynttäytyä mutta ei minua haittaa jos muut jaksaa. Jos joku mies haluaisi, että pidän irtoripsiä ja hameita ja korkkareita ja meikkiä "koko ajan", niin en jaksaisi vaan vaihtaisin miestä.

Vierailija
11/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin tuijotetaan. Pukeudun yhtä huorahtavasti kuin sinäkin, mutta olen äärestään ruma. Kun näkevät kasvoni, kiinnostus loppuu. Olen naimisissa, kolmen lapsen äiti ja vuosituloni ovat noin 70 000 euroa , joten en joudu tälle uudelle sakkoverolle. Minulle riitti yksi ihana mies. Miksi kaipaisinkaan muita? Täytyy olla jotenkin bimbo jos haluaa paljon miehiä. Tai sitten h...

Vierailija
12/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuohon mitään pitäisi sanoa?

Kyllä niiden miesten päät kääntyy, vaikka pukeutuu ihan normaalistikin eikä kauheasti olisi laittautunut, ihan suomalaistaustainen ;)
Paljon on kiinni olemuksesta ja omasta käyttäytymisestä.

Vierailija
13/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaama venäläisten tyyli on monesti yliampuva ja jopa mauton: tiukkaa, kimaltelevaa, kilo lakkaa ja meikkiä päässä, paljon koruja ja 15 cm korot.

Vierailija
14/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kateellisen suomi eukon kirjoitus.

Pukeutumiseni ei ole huorahtavaa, päinvastoin tyylikästä ja hyvän maun mukaista.

En ole bimbo, opiskelen yleistä kasvatustiedettä yliopistossa. Tiedäthän, että yliopistoon ei kuka vain pääse? Ja vaikka en opiskelisikaan, ei se minusta bimboa tee, että olen imarreltu miesten kommenteista. :)

Vierailija
15/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käänsin eilen miesten päitä. Oli jäänyt hameenhelma sukkahousujen vyötäröön kiinni kun tulin vessasta.

Vierailija
16/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:40"]Siinä kateellisen suomi eukon kirjoitus.

Pukeutumiseni ei ole huorahtavaa, päinvastoin tyylikästä ja hyvän maun mukaista.

En ole bimbo, opiskelen yleistä kasvatustiedettä yliopistossa. Tiedäthän, että yliopistoon ei kuka vain pääse? Ja vaikka en opiskelisikaan, ei se minusta bimboa tee, että olen imarreltu miesten kommenteista. :)
[/quote]
Mikä sun aloituksen pointti oli? Muuta Venäjälle jos kerran venäläiset sua niin kovasti mielyttää, äläkä nillitä täällä.

Vierailija
17/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:41"]

Minäkin käänsin eilen miesten päitä. Oli jäänyt hameenhelma sukkahousujen vyötäröön kiinni kun tulin vessasta.

[/quote]

Juuri tuollaisia hutiloivia suomi ämmät ovat. Eivät välitä mitään pukeutumisestaan, hyvä jos hygieniastaan.
[/quote]
Venäjällä yhdellekään naiselle ei ole koskaan käynyt noin, ei ikinä!

Vierailija
18/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen persjalkanen lättänaama, vinoilla hampailla.
Seksiä olen elämässä saanut enemmän kuin tarpeeksi, ihan hyvännäköisiltä miehiltä.
Lopetin itse kun tuli huorahtava oli niistä lukuisista kaadoista.
Mitäs tähän sanot ap?

Vierailija
19/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet kaunis ja tyylikäs. Miesten pään kääntymisestä sitä ei voi mitata. Odotan usein Mc Donaldsin edessä poikaani treeneistä. Olen koukussa seuraamaan miesten päänkääntöä. Niin ällöttävän moni mies kääntää päänsä esiteinityttöjen perään. Joten miesten pää kääntyy helposti. Kaikki miehet ei voi olla pedofiilejä.

Vierailija
20/60 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:40"]

Siinä kateellisen suomi eukon kirjoitus.

[/quote]

Ei vitsi mikä kommentti ;D Luuletko olevasi jotain, koska pääsit yliopistoon? Tyypillinen köyhän venäläisihmisen kommentti. Suomessa on päästy jo vuosikymmeniä tavallisen rahvaan parista YLIOPISTOON, ei se ole täällä mikään saavutus.