Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vain lopettaa yhteydenpidon?

Vierailija
12.09.2015 |

Siis jos on tapaillut noin pari kuukautta miehen kanssa ja molemmat ovat todella ihastuneita toisiinsa. Sitten yhtäkkiä mies vetäytyy, ei vastaa viesteihin tai ota yhteyttä. Vaikka viime näkemisellä oli todella hauskaa ja mukavaa, eikä ollut tietoakaan että mies voisi näin tehdä.

Miksi mies siis lopettaa yhteydenpidon? Eikö olisi vaan helpompaa ja reilumpaa molempia kohtaan sanoa että ei kiinnosta. Saisi nainenkin tietää mistä on kyse. Miehet, ettekö uskalla sanoa suoraan vai onko tää joku uus tunteeton keino vaan antaa jutun kuivua kasaan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan itse tuota ja olen nainen... Tarpeeks kun alkaa ahdistaa toinen ihminen, niin sitä vaan haluu unohtaa koko jutun ja toivoo, että toinen tajuaa hiljasuudesta jo jättää jutun sikseen. En mä jaksa alkaa selittelemään mitään, loputon suo.

Vierailija
2/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:38"]

Mä harrastan itse tuota ja olen nainen... Tarpeeks kun alkaa ahdistaa toinen ihminen, niin sitä vaan haluu unohtaa koko jutun ja toivoo, että toinen tajuaa hiljasuudesta jo jättää jutun sikseen. En mä jaksa alkaa selittelemään mitään, loputon suo.

[/quote]Heti tuli joku lassukka mustamaalaamaan naisia, kun miehistä puhutaan totuuksia.

Vierailija
4/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:38"]Mä harrastan itse tuota ja olen nainen... Tarpeeks kun alkaa ahdistaa toinen ihminen, niin sitä vaan haluu unohtaa koko jutun ja toivoo, että toinen tajuaa hiljasuudesta jo jättää jutun sikseen. En mä jaksa alkaa selittelemään mitään, loputon suo.
[/quote]

Eihän sun tarvis sanoa kun sen kerran vain, että nyt kävi näin, ei kiinnosta enää ja et halua enää pitää yhteyttä. Ei siinä mitään muuta selittelyä vaadita. Mun mielestä toi on 1000 kertaa parempi sanoa asiat suoraan, kuin se, että on vain hiljaa ja olettaa että kyllä se toinen jossain vaiheessa tajuaa. AP

Vierailija
5/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan nykyinen välinpitämätön tapa lopettaa ihmissuhde. Itse vuosikausia olin naiivi ja ajattelin, että täytyy aina kertoa miehille suoraan kun en enää ole kiinnostunut, mutta kun valtaosa miehistä on tehnyt tuon radiohiljaisuuden (jopa suhteiden päättämisissä) niin ei itsekään enää jaksa sanoa suoraan vaan hiljenen myös jos kiinnostus hiippuu. Mitä väliä.

Vierailija
6/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:51"]Se on vaan nykyinen välinpitämätön tapa lopettaa ihmissuhde. Itse vuosikausia olin naiivi ja ajattelin, että täytyy aina kertoa miehille suoraan kun en enää ole kiinnostunut, mutta kun valtaosa miehistä on tehnyt tuon radiohiljaisuuden (jopa suhteiden päättämisissä) niin ei itsekään enää jaksa sanoa suoraan vaan hiljenen myös jos kiinnostus hiippuu. Mitä väliä.
[/quote]

Mä olen myös aina sanonut suoraan toiselle jos ei enää kiinnosta tai muuten vaan ei nappaa. Mun mielestä toisen pitää saada kuulla se. Nyt yhä enemmän olen juurikin saanut kokea tätä miesten puolelta, että ollaan vaan hiljaa. Ei vastata yhteydenottoihin eikä edes sen vertaa viitsitä vaivaa nähdä, että sanoisi suoraan mistä kiikastaa. Pitääkö tässä itekin alkaa tekemään tolla tavalla jos se on kerta nykyään joku yleinen tapa... Ihmetyttää vain. AP

Vierailija
7/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vaimolle kiinni?

Vierailija
8/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa.

Vierailija
9/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään itsekin niin miehille. Me elämme itsekkyyden aikaa.

Vierailija
10/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa.
[/quote]

Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP

Vierailija
11/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko nyt niin, että kaikki treffailevat miehet ja naiset kirjoittavat valmiiksi kännykkäänsä viestipohjan: "Ei tapailla enää. Minulla ei ole tarpeeksi tunteita sinua kohtaan. Olen pahoillani." Sitä voi sitten helposti käyttää, jos ei enää halua tavata, lähettää vaan. Ei ole ylivoimaista.

Vierailija
12/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP

[/quote]

Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa.

Vierailija
13/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:08"]Ala tekemään itsekin niin miehille. Me elämme itsekkyyden aikaa.
[/quote]

Niin elämme! On ihmeellistä miten maailma on muuttunut niin nopeesti. Hyvä kun itse pysyy perässä tässä menossa... En kyllä siltikään ole itse tottunut tuommoiseen hiljaisuuteen, joten aion säilyttää itsessäni vielä jotain arvostettavaa ja sanoa aina suoraan jos on jotain tärkeää sanottavaa. On nimittäin inhottavaa jättää toiselle epätietoinen olo pitkäksi aikaa. AP

Vierailija
14/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP

[/quote]

Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa.
[/quote]

Olen soittanut hänelle normaalisti. Mutta hän ei siis vastannut nyt enää minulle, ei viesteihin eikä soittoon. Joten jätin sitten asian siihen... Varmaan uusi nainen kierrossa. AP

Vierailija
15/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:12"]Sovitaanko nyt niin, että kaikki treffailevat miehet ja naiset kirjoittavat valmiiksi kännykkäänsä viestipohjan: "Ei tapailla enää. Minulla ei ole tarpeeksi tunteita sinua kohtaan. Olen pahoillani." Sitä voi sitten helposti käyttää, jos ei enää halua tavata, lähettää vaan. Ei ole ylivoimaista.
[/quote]

Tää on hyvä idea! Helppo ja reilu keino päättää suhde. :) AP

Vierailija
16/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP [/quote] Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa. [/quote] Olen soittanut hänelle normaalisti. Mutta hän ei siis vastannut nyt enää minulle, ei viesteihin eikä soittoon. Joten jätin sitten asian siihen... Varmaan uusi nainen kierrossa. AP

[/quote]

Ok, eli se oli sitten sellainen tapaus... Voit lohduttautua ajatuksella, että noin epäkypsän miehen kanssa suhde olisi ollut aika heikkotasoinen.

Vierailija
17/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tätä mutta olen helpottunut, että näin käy myös muille. Olin jotenkin kuvitellut, että olen ihan erityisen masentava ihminen kun ei edes viestillä viitsitä ilmoittaa ettei kiinnosta.

Vierailija
18/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP [/quote] Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa. [/quote] Olen soittanut hänelle normaalisti. Mutta hän ei siis vastannut nyt enää minulle, ei viesteihin eikä soittoon. Joten jätin sitten asian siihen... Varmaan uusi nainen kierrossa. AP

[/quote]

Ok, eli se oli sitten sellainen tapaus... Voit lohduttautua ajatuksella, että noin epäkypsän miehen kanssa suhde olisi ollut aika heikkotasoinen.
[/quote]

Niinpä. Ensin esitetään niin ihanaa ja ollaan niin ihastunutta miestä että! Mutta joo, jos hän kerran olikin tuommoinen niin ei ehkä sitten mulle se oikea. Toivottavasti löytyisi vielä joku henkisesti kypsempi mies. Ihmettelen vain, että kun hänkin oli lähemmäs 30 iältään, niin jotenkin luulisi olevan fiksumpi. AP

Vierailija
19/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP [/quote] Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa. [/quote] Olen soittanut hänelle normaalisti. Mutta hän ei siis vastannut nyt enää minulle, ei viesteihin eikä soittoon. Joten jätin sitten asian siihen... Varmaan uusi nainen kierrossa. AP [/quote] Ok, eli se oli sitten sellainen tapaus... Voit lohduttautua ajatuksella, että noin epäkypsän miehen kanssa suhde olisi ollut aika heikkotasoinen. [/quote] Niinpä. Ensin esitetään niin ihanaa ja ollaan niin ihastunutta miestä että! Mutta joo, jos hän kerran olikin tuommoinen niin ei ehkä sitten mulle se oikea. Toivottavasti löytyisi vielä joku henkisesti kypsempi mies. Ihmettelen vain, että kun hänkin oli lähemmäs 30 iältään, niin jotenkin luulisi olevan fiksumpi. AP

[/quote]

Ei noista tiedä. Itsellä miltei 30-vuotias mies päätti yli vuoden pituisen suhteen lopettamalla yhteydenpidon :)

Vierailija
20/30 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:33"]Inhoan tätä mutta olen helpottunut, että näin käy myös muille. Olin jotenkin kuvitellut, että olen ihan erityisen masentava ihminen kun ei edes viestillä viitsitä ilmoittaa ettei kiinnosta.
[/quote]

Samat sanat. On tullut "onneksi" huomattua, että tätä käy nykyään todella monelle. Harmittaa vaan tosi paljon. Jotenkin kun sitä ajattelisi, että toisella olisi edes pienen pieni arvostus itseä kohtaan ja voisi sanoa asiat niin kuin ne on. Enkä millään usko, että sinä olisit masentava ihminen! Meidän pitäisi vaan löytää semmoinen mies joka välittää oikeasti, eikä vaan sano välittävänsä. Tsemppiä kohtalontoverille. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi