Miksi mies vain lopettaa yhteydenpidon?
Siis jos on tapaillut noin pari kuukautta miehen kanssa ja molemmat ovat todella ihastuneita toisiinsa. Sitten yhtäkkiä mies vetäytyy, ei vastaa viesteihin tai ota yhteyttä. Vaikka viime näkemisellä oli todella hauskaa ja mukavaa, eikä ollut tietoakaan että mies voisi näin tehdä.
Miksi mies siis lopettaa yhteydenpidon? Eikö olisi vaan helpompaa ja reilumpaa molempia kohtaan sanoa että ei kiinnosta. Saisi nainenkin tietää mistä on kyse. Miehet, ettekö uskalla sanoa suoraan vai onko tää joku uus tunteeton keino vaan antaa jutun kuivua kasaan?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:46"]Tää on jo paha. En voi edes kuvitella miltä susta on tuntunut... Ihan kamalaa, että ei tuollakaan miehellä ollut sitten yhtään tunneälyä. Tai edes munaa sanoa suoraan. Huhhuh... Toivottavasti pärjäilet. Mietityttää, että tunnistaakohan tämmöisen miehen jostain? Että osaisi jatkossa välttää. AP
[/quote]
Valitsin väärän miehen, ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Se on varmaan ainoa keino, jolla tuon voi välttää. Kannattaa myös jotenkin yrittää saada selville, että miten miehen entiset suhteet ovat päättyneet. Jos mies on usein tullut jätetyksi, niin se on todella iso hälytysmerkki miehen tasosta.
Mutta en ole tuon jälkeen ole kyllä enää jaksanut suhteilla, luottamus meni niin pahasti ettei jutuista tule enää mitään kun eipä sillä näytä olevan miehille väliä mitä ne mulle tekee.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:46"]Tää on jo paha. En voi edes kuvitella miltä susta on tuntunut... Ihan kamalaa, että ei tuollakaan miehellä ollut sitten yhtään tunneälyä. Tai edes munaa sanoa suoraan. Huhhuh... Toivottavasti pärjäilet. Mietityttää, että tunnistaakohan tämmöisen miehen jostain? Että osaisi jatkossa välttää. AP
[/quote]
Valitsin väärän miehen, ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Se on varmaan ainoa keino, jolla tuon voi välttää. Kannattaa myös jotenkin yrittää saada selville, että miten miehen entiset suhteet ovat päättyneet. Jos mies on usein tullut jätetyksi, niin se on todella iso hälytysmerkki miehen tasosta.
Mutta en ole tuon jälkeen ole kyllä enää jaksanut suhteilla, luottamus meni niin pahasti ettei jutuista tule enää mitään kun eipä sillä näytä olevan miehille väliä mitä ne mulle tekee.
[/quote]
Okei. Mulla tuo mies väitti olevansa kiinnostunut ja osoitti sen kyllä todella taitavasti. Tämmöisestä käytöksestä on kyllä vaikea sitten aavistaa, että yhtäkkiä ei enää kiinnostakaan... Mutta pitää ottaa noi sun vinkit ylös. Kuulostaa ihan järkeenkäyviltä, varsinkin toi jos mies on tullut usein jätetyksi.
Luottamuksen puutetta mullakin on. Se on paha, koska suhteen pitäisi aina perustua luottamukseen... On siis vaikea löytää/pitää yllä suhdetta, kun on tullut tämänkaltaisia kokemuksia. Entä jos käy taas samalla tavalla? Ja vaikka susta tuntuu nyt tolta niin toivoisin että sulle tulisi vastaan vielä ihana mies, joka välittäisi susta aidosti eikä kohtelisi sua koskaan noin huonosti. AP
Ei ole kansainvälistä tunteiden tason mittaria. Olin yllättynyt lopettaessani suhteen erääseen naiseen. Hän väitti meidän olleen umpirakastuneita toisiimme vaikka minä en ollut edes ihastunut. Luulin seurustelevani kaveripohjalla. Minulla oli meneillään ihastumissuhde toiseen naiseen ja lopetin yhteydenpidon tähän kaverisuhteen naiseen. Siitä se vasta mekkala syntyi vaikka välillä kaverisuhteetkin loppuvat. Ei ole aikaa kaikille.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:06"]
Ei ole kansainvälistä tunteiden tason mittaria. Olin yllättynyt lopettaessani suhteen erääseen naiseen. Hän väitti meidän olleen umpirakastuneita toisiimme vaikka minä en ollut edes ihastunut. Luulin seurustelevani kaveripohjalla. Minulla oli meneillään ihastumissuhde toiseen naiseen ja lopetin yhteydenpidon tähän kaverisuhteen naiseen. Siitä se vasta mekkala syntyi vaikka välillä kaverisuhteetkin loppuvat. Ei ole aikaa kaikille.
[/quote]
Mikä sussa on vinksallaan? Mitä on seurustelu kaveripohjalla? :D
[/quote]
Hyi miten itserakas kommentti. Just mieheltä. Kuule aivan kuin "kaikki" naiset haluais päällekkäin muiden naisten kanssa seurustella sinun kanssasi.
[/quote]
Oletko J paikkakunnalta L? Taidan olla se kaveri-nainen...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:06"]
[/quote]
Mikä sussa on vinksallaan? Mitä on seurustelu kaveripohjalla? :D
[/quote]
Mietin ihan samaa... Outo mies. AP
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan nykyinen välinpitämätön tapa lopettaa ihmissuhde. Itse vuosikausia olin naiivi ja ajattelin, että täytyy aina kertoa miehille suoraan kun en enää ole kiinnostunut, mutta kun valtaosa miehistä on tehnyt tuon radiohiljaisuuden (jopa suhteiden päättämisissä) niin ei itsekään enää jaksa sanoa suoraan vaan hiljenen myös jos kiinnostus hiippuu. Mitä väliä.
Miksi perustelut huonoa käytöstäsi sillä, että muutkin käyttäytyvät huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi vaan löytää semmoinen mies joka välittää oikeasti, eikä vaan sano välittävänsä. Tsemppiä kohtalontoverille. AP
Oletko ajatellut että se mies sai analysoitua tunteensa ja huomasi ettet herätä hänessä mitään tunteita.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]Nykyisin yhteydenpito on entistä helpompaa ja täten sen lopettaminenkin. Sinänsä ihmettelisin, että jos tunteita olisi pelissä ja olette aikuisia, niin miksi pitäisitte yhteyttä enää vain viesteillä? Kiinnostuneet miehet haluavat aina soittaa. [/quote] Kyllähän me soiteltiinkin, mutta myös viestiteltiin. Ajattelin että kun käytän sanaa yhteydenpito, niin se kattaa sekä sen viestittelyn että soittamisen. AP [/quote] Etkö sinä sitten normaalisti ole koskaan soittanut miehelle? Tuollahan sen olisi saanut helpolla selville mikä vaivaa kun kuulee millaiselta mies vaikuttaa puhelimessa. Toki jos juttu kuivui niin, että miehestä ei enää kuulunut vikan tapaamisen jälkeen ja lähetit viestin ensin miehelle johon ei vastannut mitään, niin silloin ei kannata enää soittaa. [/quote] Olen soittanut hänelle normaalisti. Mutta hän ei siis vastannut nyt enää minulle, ei viesteihin eikä soittoon. Joten jätin sitten asian siihen... Varmaan uusi nainen kierrossa. AP [/quote] Ok, eli se oli sitten sellainen tapaus... Voit lohduttautua ajatuksella, että noin epäkypsän miehen kanssa suhde olisi ollut aika heikkotasoinen. [/quote] Niinpä. Ensin esitetään niin ihanaa ja ollaan niin ihastunutta miestä että! Mutta joo, jos hän kerran olikin tuommoinen niin ei ehkä sitten mulle se oikea. Toivottavasti löytyisi vielä joku henkisesti kypsempi mies. Ihmettelen vain, että kun hänkin oli lähemmäs 30 iältään, niin jotenkin luulisi olevan fiksumpi. AP
[/quote]
Ei noista tiedä. Itsellä miltei 30-vuotias mies päätti yli vuoden pituisen suhteen lopettamalla yhteydenpidon :)
[/quote]
Tää on jo paha. En voi edes kuvitella miltä susta on tuntunut... Ihan kamalaa, että ei tuollakaan miehellä ollut sitten yhtään tunneälyä. Tai edes munaa sanoa suoraan. Huhhuh... Toivottavasti pärjäilet. Mietityttää, että tunnistaakohan tämmöisen miehen jostain? Että osaisi jatkossa välttää. AP