Naiset eivät halua kokematonta miestä
Näin se menee. Jos on yli 30 v. kokematon mies, se herättää naisissa epäilyksiä eivätkä naiset tällaista luuseria halua. Niinpä ei saisi koskaan paljastaa olevansa täysin nussimaton ja seurustelematon mies. Parempi esittää panomiestä, kuin kokematonta luuseria.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:54"]Miksi naisesta kokemattoman miehen pitäisi edes olla hyvä asia? Paska seksissä kokemuksen puutteen takia, ei mitään käsitystä siitä mitä haluaa parisuhteesta tai siinä toimimisesta.
[/quote]
Mun mies oli täysin kokematon kun alettiin seurustelemaan. Voin kertoa, että häneltä oleb saanut parasta seksiä ikinä.
Kokemattomia kaikki, myös panomiehet on joskus olleet.
Onko pakko tuoda julki kokemattomuutensa tai panomieheytensä? Eikö voi vaan nussia ja yrittää tehdä parhaansa?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:54"]
Miksi naisesta kokemattoman miehen pitäisi edes olla hyvä asia? Paska seksissä kokemuksen puutteen takia, ei mitään käsitystä siitä mitä haluaa parisuhteesta tai siinä toimimisesta.
[/quote]
Älä nyt jaksa tota mantraa. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Normaaliälyllä varustettu ihminen kyllä oppii panemaan.
Tosiasiallisesti kyse on jostakin muusta. Ei kaikkein vähiten siitä, että naiset kiinnostuvat aina samoista miehistä: jos yksi kanalaumasta ihastuu sinuun, kohta siitä laumasta olisi pari muutakin poimittavana. Tämän varmaan tietää jokainen ihan arkielämästä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:58"]
Onko pakko tuoda julki kokemattomuutensa tai panomieheytensä? Eikö voi vaan nussia ja yrittää tehdä parhaansa?
[/quote]
Niinpä. Mitä sitä seksuaalihistoriaansa tuomaan julki kenellekään, voihan sitä vaikka sanoa tositilanteessa että edellisestä kerrasta jonkun aikaa.
Mulle olisi vaan turn on ettei kullia ole uitettu jokaisessa tautisessa pesässä. Arvostan.
Paskapuhetta. Itse olen vienyt yli 30-v miehen poikuuden. Seksi oli jo tokalla kerralla aivan mieletöntä. Itse arvostan miehiä, jotka suitsivat himojaan eivätkä mene muna pystyssä kaiken perässä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:52"]
Näin se menee. Jos on yli 30 v. kokematon mies, se herättää naisissa epäilyksiä eivätkä naiset tällaista luuseria halua. Niinpä ei saisi koskaan paljastaa olevansa täysin nussimaton ja seurustelematon mies. Parempi esittää panomiestä, kuin kokematonta luuseria.
[/quote]no olipa sit hyvä, että löysin sen 22-v.neitsyen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:56"]
Kokemattomia kaikki, myös panomiehet on joskus olleet.
[/quote]
Tässä tarkoitettiin varmaan sitä, että kyse on sen ikäisestä, että useimmilla on jo kokemuksia ja sen ikäinen nainenkin on jo tottunut siihen, ettei ole miehelle se ensimmäinen.
Itse muuten harrastin seksiä ensimmäistä kertaa yli 30-vuotiaana. Naisella kumppaneita oli ollut yli 100. :D
Miksi se miehen kokemattomuus on ongelma, kun taas nainen on suloisen viaton, opetettava jne?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:54"]Miksi naisesta kokemattoman miehen pitäisi edes olla hyvä asia? Paska seksissä kokemuksen puutteen takia, ei mitään käsitystä siitä mitä haluaa parisuhteesta tai siinä toimimisesta.
[/quote]
Mun mies oli täysin kokematon kun alettiin seurustelemaan. Voin kertoa, että häneltä oleb saanut parasta seksiä ikinä.
[/quote]Minulla täsmälleen sama juttu. Kokematon seksissä ei todellakaan tarkoita samaa kuin huono seksissä! Itse asiassa seksi hänen kanssaan oli niin upeaa että pysyin suhteessa vaikka pari ensimmäistä vuotta oli meillä muuten vaikeita ja olin monta kertaa vähällä lopettaa suhteen.
Ei ole mikään ongelma. Eihän koskaan uusi kumppani voi muutenkaan tietää mistä pidät. Jos halua ja intoa on, muu lutviutuu ajan myötä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:52"]
[/quote]Ennemmin kokematon mies joka on aito itsenä kuin elvistelevä panomies (tai sellaista teeskentelevä). Tahdon avoimen ja rehellisen suhteen alusta alkaen, feikkaajat ei kiinnosta. Neitsyen kanssa itsekin neitsyenä aikanaan tutustuin seksuaalisuuteeni, enkä nytkään pitäisi ongelmana miehen neitsyyttä jos vaan muuten natsaa.
Mä pidän nimenomaan kokemattomista miehistä. Olen sängyssä mielelläni dominoiva ja aktiivisempi osapuoli. Olen neitsytmiesten kanssa ollutkin useaan otteeseen. Pidän heistä ilman muuta enemmän kuin kokeneemmista.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:54"]Miksi naisesta kokemattoman miehen pitäisi edes olla hyvä asia? Paska seksissä kokemuksen puutteen takia, ei mitään käsitystä siitä mitä haluaa parisuhteesta tai siinä toimimisesta.
[/quote]
[/quote]Minulla täsmälleen sama juttu. Kokematon seksissä ei todellakaan tarkoita samaa kuin huono seksissä! Itse asiassa seksi hänen kanssaan oli niin upeaa että pysyin suhteessa vaikka pari ensimmäistä vuotta oli meillä muuten vaikeita ja olin monta kertaa vähällä lopettaa suhteen.
[/quote] Jos on kokemusta sadasta naisesta, niin on tehnyt kaikkien kanssa jotain väärin. Seksin motiivi ei ole silloin kumppanin tyydyttäminen vaan itsetyydytys. Isomunaisilla tilanne on usein tämä. Tulee mieleen esim. Bile-dani.
Kausaliteetti ei mene noin. Mies on kokematon, koska kukaan ei halua häntä. Ei niin, että miestä ei haluta, koska hän on kokematon.
Eikö kokematonten maailmassa ole muita kuin neitsyitä ja panomiehiä?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:22"]Kausaliteetti ei mene noin. Mies on kokematon, koska kukaan ei halua häntä. Ei niin, että miestä ei haluta, koska hän on kokematon.
[/quote]
Neitsytmiehet, joiden kanssa itse olen ollut, ovat olleet ujoja introverttejä, eivätkä seurassa kovin sanavalmiita. Naiset kun harvemmin tekevät aloitteita, he jäivät yksin. Suhteet/säädöt alkoivat aina minun aloitteestani. Tykkään siitä niin. En ole muistaakseni tainnut koskaan syttyä miehestä, joka olisi itse tehnyt aloitteen. Mä saalistan miestä mielelläni pikkuisen. Nautin siitä, kun saan ujon introvertin rentoutumaan seurassani ja avautumaan. Sama juttu sängyssä tietty. :)
Noissa miehissä ei ollut muuta "vikaa" kuin ujous ja taipumus sulkeutua seurassa.
Miksi naisesta kokemattoman miehen pitäisi edes olla hyvä asia? Paska seksissä kokemuksen puutteen takia, ei mitään käsitystä siitä mitä haluaa parisuhteesta tai siinä toimimisesta.