Naiset eivät halua kokematonta miestä
Näin se menee. Jos on yli 30 v. kokematon mies, se herättää naisissa epäilyksiä eivätkä naiset tällaista luuseria halua. Niinpä ei saisi koskaan paljastaa olevansa täysin nussimaton ja seurustelematon mies. Parempi esittää panomiestä, kuin kokematonta luuseria.
Kommentit (35)
Jokainen on arvokas. :) Yhteiskunta tuottaa miehille kokemattomuutta, joten on selkeää että siitä tulee kierre ja se ei ole kaivattu resurssi. Kokemattomien kannattaa hakeutua maksullisen seksin pariin jos ovat vanhoja. Se on polkaissut monilla kierteen poikki ja mahdollistanut naisten lähestymisen muuallakin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:56"] Kokemattomia kaikki, myös panomiehet on joskus olleet. [/quote] Tässä tarkoitettiin varmaan sitä, että kyse on sen ikäisestä, että useimmilla on jo kokemuksia ja sen ikäinen nainenkin on jo tottunut siihen, ettei ole miehelle se ensimmäinen. Itse muuten harrastin seksiä ensimmäistä kertaa yli 30-vuotiaana. Naisella kumppaneita oli ollut yli 100. :D [/quote] Paljonko maksoi? Varmaan se puolen tunnin taksakin menee ensikertslaiselle osittain hukkaan.
[/quote]
Virallisesti ei maksanut mitään, mutta jos ajatellaan asiaa sitä kautta paljonko kaikki tarjoamani drinkit ym maksoivat... En edes tarjonnut niitä seksi mielessäni, oletin, ettei hänen tasoisensa nainen kiinnostu minusta missään tapauksessa.
Kaikkien kanssa täytyy jollain tapaa aloittaa alusta. Ole rehellinen, kiinnostunut naisesta ja puhu avoimesti. Näytä tunteesi; jos jännittää, kerro se. Nainen, joka ei tällaista arvosta, ei ole sinua varten.
No, minä en enää koskisi yli 30-vuotiaaseen kokemattomaan ja nyt kerron miksi.
25-vuotiaana tapailin hetken 30-vuotiasta seurustelemattomana neitsyenä säilynyttä miestä. Mies takertui minuun dramaattisesti kuin 16-vuotias ensirakkauteensa jo ensimmäisten viikkojen aikana, vaikka hädin tuskin tunsimme toisiamme. Se on aina hälyttävä merkki, eikä tuolla lailla epätasapainoiset suhteet toimi. Muutaman kuukauden draaman jälkeen päätin, ettei tämä tästä hyväksi muutu, jolloin mies alkoi syytellä minua seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja uhkailla itsemurhalla. Katkera pommitus ei meinannut loppua, joten minun oli katkaistava välit täysin.
Kokemattoman kannattaisi ehkä yrittää löytää toinen kokematon, jonka kanssa opetella parisuhdetaitoja. Kokeneelle on turhan kuluttavaa olla jonkun dramaattinen ensirakkaus. Tai mistä sitä tietää, ehkä joku huomionhakuinen drama queen tykkäisikin siitä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:09"]
No mutta tämähän onkin kiva keskustelu. Olen ollut yhden naisen kanssa ja siitä on 7 vuotta jo. Olen yli kolmekymppinen ja aivan liian passiivinen tämän naisasian suhteen. Olen tehnyt kaksi aloitetta koko elämäni aikana. :D Ainoan naiseni kanssa päädyin yhteen enemmänkin hänen aktiivisuutensa takia.
Naiset ovat kyllä antaneet signaalia kiinnostuksesta ja ihan suoraan esimerkiksi sanoneet komeaksi, mutta en jotenkin osaa reagoida. Sanon vaan jotain kiitos tai aijaa ja koko juttu sitten kuivuu siihen. Vähän nuo sosiaaliset taidot haussa.
[/quote]
Äläs nyt hukkaa kauheasti aikaa, vielä ehdit jonkun kivan nuorehkon naisen iskeä. Neljäkymppisenä kadut sitä, ettet tehnyt mitään. Onnea matkaan!
[/quote]
Itse olen yli 40v kokematon mies. En kyllä uskaltaisi edes riisua naisen nähden, eli vien poikuuden hautaan mukanani valitettavasti. Haluja on aina ollut liiaksikin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:17"]
No mutta tämähän onkin kiva keskustelu. Olen ollut yhden naisen kanssa ja siitä on 7 vuotta jo. Olen yli kolmekymppinen ja aivan liian passiivinen tämän naisasian suhteen. Olen tehnyt kaksi aloitetta koko elämäni aikana. :D Ainoan naiseni kanssa päädyin yhteen enemmänkin hänen aktiivisuutensa takia.
Naiset ovat kyllä antaneet signaalia kiinnostuksesta ja ihan suoraan esimerkiksi sanoneet komeaksi, mutta en jotenkin osaa reagoida. Sanon vaan jotain kiitos tai aijaa ja koko juttu sitten kuivuu siihen. Vähän nuo sosiaaliset taidot haussa.
[/quote]
Äläs nyt hukkaa kauheasti aikaa, vielä ehdit jonkun kivan nuorehkon naisen iskeä. Neljäkymppisenä kadut sitä, ettet tehnyt mitään. Onnea matkaan!
[/quote]
Itse olen yli 40v kokematon mies. En kyllä uskaltaisi edes riisua naisen nähden, eli vien poikuuden hautaan mukanani valitettavasti. Haluja on aina ollut liiaksikin.
[/quote]
Kannattaa mennä jo ammattilaisen luo
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:09"] No mutta tämähän onkin kiva keskustelu. Olen ollut yhden naisen kanssa ja siitä on 7 vuotta jo. Olen yli kolmekymppinen ja aivan liian passiivinen tämän naisasian suhteen. Olen tehnyt kaksi aloitetta koko elämäni aikana. :D Ainoan naiseni kanssa päädyin yhteen enemmänkin hänen aktiivisuutensa takia. Naiset ovat kyllä antaneet signaalia kiinnostuksesta ja ihan suoraan esimerkiksi sanoneet komeaksi, mutta en jotenkin osaa reagoida. Sanon vaan jotain kiitos tai aijaa ja koko juttu sitten kuivuu siihen. Vähän nuo sosiaaliset taidot haussa. [/quote] Äläs nyt hukkaa kauheasti aikaa, vielä ehdit jonkun kivan nuorehkon naisen iskeä. Neljäkymppisenä kadut sitä, ettet tehnyt mitään. Onnea matkaan! [/quote] Itse olen yli 40v kokematon mies. En kyllä uskaltaisi edes riisua naisen nähden, eli vien poikuuden hautaan mukanani valitettavasti. Haluja on aina ollut liiaksikin. [/quote] Kannattaa mennä jo ammattilaisen luo
[/quote]
Ei tunnu oikealta mennä ammattilaiselle. Olen aika tunneihminen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:58"] Eikö voi vaan nussia ja yrittää tehdä parhaansa?
[/quote]
Lausahduksessa on aineksia kuolemattomuuteen :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:22"]
Kausaliteetti ei mene noin. Mies on kokematon, koska kukaan ei halua häntä. Ei niin, että miestä ei haluta, koska hän on kokematon.
[/quote]
Tuo voi kyllä monien kohdalla olla noin. Itselläni ei ollut. En ole ruma tms, mutta seksuaalisuuteni on hieman... öh, poikkeuksellinen. Sen toteuttaminen ei ole ihan yksinkertaista. Joten olen päättänyt pitäytyä vain itsetyydytyksessä. Joskus olen kohteliaisuudesta tyydyttänyt naisen muuten kuin penetratiivisella seksillä, kun olen ollut yötä jonkun luona ja ovat suunnilleen vaatineet seksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:13"]
Miksi se miehen kokemattomuus on ongelma, kun taas nainen on suloisen viaton, opetettava jne?
[/quote] Ei se tosielämässä noin mene. Okei, joku yököttävä pervo saattaa ajatella et jes pääsenpä korkkaamaan höhöhöö, mutta normaalit miehet kyllä miettivät mitä vikaa naisessa on kun ei ole kenellekään kelvannut.
t. nainen, joka oli pitkään kokematon
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:05"]
Kokemattoman kannattaisi ehkä yrittää löytää toinen kokematon, jonka kanssa opetella parisuhdetaitoja. Kokeneelle on turhan kuluttavaa olla jonkun dramaattinen ensirakkaus. Tai mistä sitä tietää, ehkä joku huomionhakuinen drama queen tykkäisikin siitä.
[/quote]
Jos kokematon 30v yrittää löytää kokematonta naista. Jää kyllä tolla tavalla yksin. Harva nainen on tossa iässä kokematon.
Kokenut nainen haluaa kokeneen miehen. Jos piirität niitä suosituimpia naisia, joita ollaan piiritetty hänen koko elämänsä ajan, niin toki hän valikoi kilpakosijoista parhaan, eli sen, joka hänelle sopii parhaiten: kokeneen miehen.
Itse kokemattomana suorastaan välttelin inhoten kaikkia panomiehiä ja bile-daneja, koska halusin miehen, joka ei nylkytä kaikkea liikkuvaa. 25-vuotiaana neitsyenä tyydyin mieheen, jolla oli yksi seksi/seurustelusuhde takanaan, vaikka neitsyt olisi ollut parempi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:22"]
Kausaliteetti ei mene noin. Mies on kokematon, koska kukaan ei halua häntä. Ei niin, että miestä ei haluta, koska hän on kokematon.
[/quote]
Mies voi olla kokematon myös jos hän on esim ujo. Ei se, että olisi kokematon, tarkottaisi ettei kukaan haluaisi.