Ruokailu hoplopissa meni pieleen. .
Kun viereiseen pöytään kannettiin korikaupalla pelkkiä ranskalaisia.. arvatkaa halusko omat lapset enää syödä lohipihvejään kun ranskalaisten haju leijaili. Ärsyttää! Meni rahat ihan hukkaan. Viekää ne lapsenne mäkkäriin jos ranskalaisia tungette lapsillenne!
Kommentit (14)
Ei voi olla totta mikä aloitus. :O Pakko olla provo.
Vie ne lapsesi metsään eikä hoploppiin jos haluat ne terveellisesti kasvattaa.
Jokainen tilaa ja syö juuri mitä haluaa!
Pysykää te poissa paikoista, joissa tarjoillaan ranskiksia. Itse asiassa hienoimmissa gourmet-paikoissakin saa ranskiksia, joten pysykää poissa kaikkialta.
Mistäs lapsesi tietävät miltä ranskalaiset tuoksuu ja maistuu, jos niin terveellisesti niitä olet kasvattanut? ;)
En olisin ranskalaiset aina lapsilta kieltäny. Mutta pääasiassa toki eletään terveellisesti. Eli kyllä ne haistaa ja tunnistaa ranskalaiset ja nyt jäi omat ruuat syömättä kun alkoivat kinuamaan ranskalaisia :( ap
Syökää tästä eteenpäin aina kotona ja vetäkää vielä verhot kiinni, ettei lapset näe jos joku naapuri syö vaikka jäätelöö.
Vapaan kasvatuksen meininkiä jos annoit lapsille periksi?
Lapsetko teillä ap sanelee mitä ruuaksi on? Mä oisin vaan sanonut, että teillä on siinä jo annokset, syökääs niin päästään jatkamaan leikkejä.
Meillä muksut saa välillä ranskalaisia, välillä jotain muuta. Ja eipä ole sattunut koskaan tilannetta, että olisivat alkaneet kesken syönnin vinkua, että haluaa sitä mitä on naapuripöydässäkin. Oudolta kuulostaa..
Mä en ymmärrä, miten rahat menivät hukkaan. Samanhan ne safkat maksaa, söi sen tai ei. Lasten oma mokahan se on, jos ei ruoka kelpaa ja pitää olla nälässä seuraavaan ateriaan asti.
Mun mielestä hoplop tai mäkkäri on just oikeita paikkoja opettaa lapsille, miten syödään terveellisesti. Ei limsaa, ei ranskalaisia, ei mitään paistettua vaan höyrytettyjä kasviksia ja ehdottomasti paneroimatonta kalaa. Kamalia ne perheet, jotka lasten kanssa syö hoplopissa ranskalaisia.
Tietysti lasten on opittava, että tilattu annos syödään eikä mieltä muuteta kesken kaiken. Miksi he eivät alunperin tilanneetranskalaisia, jos kerran niitä halusivat?
Kyllä tuo on sun eikä muiden ongelma.