Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei halua sinkkua jos on ollut..

Vierailija
12.09.2015 |

Pidemmän aikaa sinkku. Sinkut on sinkkuja, koska eivät kelpaa kenellekkään. Parhaat ovat aina varattuja. Miltä sinkusta tuntuu, kun ei kelpaa kenellekkään? Turhaa selitellä, että haluaa olla sinkku.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kelpaa, jos on ollut pidemmän aikaa sinkku? Jopas jotakin.

Minä olen ollut sinkku koko ikäni eikä minulla ole siitä mitään ongelmaa. Tutustuin äskettäin töissä mieheen, joka vaikuttaa "sillä tavalla" todella mielenkiintoiselta ja tuntuu viihtyvän oikein hyvin minun seurassani. Voisin sanoa, että ilmassa on kipinöitä. On myös ongelma: tuo mies on juuri eroamassa, enkä minä voi kuvitellakaan ryhtyväni mihinkään tekemisiin vastikään eronneen miehen kanssa. Eron jälkeen pitää olla sinkkuna ja asua omillaan ainakin pari vuotta, jotta se "oma itse" löytyy jälleen eikä epäonnistuneen suhteen jälkeen oteta toista vain sen vuoksi, että on tottunut yhteiselämiseen eikä tykkää asua yksinään. Aion siis antaa koko ajatuksen olla, ehkäpä parin vuoden kuluttua tilanne näyttää toisenlaiselta - ihmisluonnon tuntien hän on silloin jo vakiintunut uudelleen.

Minulle pitkä sinkkuaika on siis vain positiivinen asia. Laastarisuhteet ja uuden katseleminen jo ennen avioeroa ovat epäilyttävä juttu.

Vierailija
22/24 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo aika perseestähän tää on, mutta saa sitä sentää pillua joiltain huorilta. Jos rakastun joskus suunnittelen yleensä murhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:16"]No joo aika perseestähän tää on, mutta saa sitä sentää pillua joiltain huorilta. Jos rakastun joskus suunnittelen yleensä murhia.

[/quote]

Nettivinkkasin

Vierailija
24/24 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on enemmänkin siinä, että on niin monia ihania miehiä jotka haluaisivat olla kanssani ja joiden kanssa voisin ajatella viettäväni vaikka loppuelämäni.  Haluan vaan valita kerrasta oikein, haluan sen parhaimman itselleni ja olla jollekin se paras valinta. :)