Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella voimakas ALKUraskauden pahoinvointi, mistä johtunee?

Vierailija
17.08.2008 |

Elikäs tein vasta tänä aamuna positiivisen raskaustestin, kp 31/28-30.

Ehkäisy (pillerit) jätettiin pois heinäkuussa eli raskaus ei voi olla pitemmälläkään. Mutta, minulla on ollut jo 10 päivää TOSI voimakasta pahoinvointia, siis ainoastaan tuorekurkkua ja kylmiä mansikoita voin syödä, kaikki muu ällöttää. Oksennan myös monenlaisista hajuista. Aluksi luulin mahataudiksi, mutta ei voi olla kun näin kauan kestäny eikä muihin ole tullut.

Tarviskohan nyt käydä lääkärissä, vai voiko tämä olla ihan normaalia?

Takana 3 raskautta, lapset ovat nyt 10, 9 ja 7v. Ja toisessa raskaudessa olin kyllä huonovointinen, ensimmäisessäkin pari viikkoa, mutta ei ne oireet näin aikaisin alkanu, eikä todellakaan olleet NÄIN voimakkaita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pahoinvointi usein normaalia voimakkaampaa. Ainakin mulla oli, ja monella tutulla monikkoäidillä. Onnea.

Vierailija
2/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti oli pahoinvointia. Ja suunnilleen viikoilla 6 - 12 sellaista, etten voinut nousta sängystä ylös ja oksensin heti jos menin keittiöön. Ei tiedetä varmasti syytä mistä johtuu, toisilla vain on voimakasta ja toisilla ei. Ei minullakaan tällaista ensimmäisen (tyttö hänkin) kanssa ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen meni kuitenkin kesken ja nyt on yksi tyttö talossa.

Vierailija
4/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia ja loppui vähitellen vasta vkolta 16 alkaen, en tiedä mistä johtui. Akupunktio auttaa!!!

Vierailija
5/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai kaksoset. sillä ei ollut pahoinvointia laisinkaan.

kaverillani on joka raskudesta pahoinvointi alkanut vain aikasemmin ja kestänyt pitkään.

Vierailija
6/6 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli raskautta kesti, 6 kg lähti painoa. Vähintään 7 kertaa päivässä sai oksentaa.

Ei ollut mieltä ylentävää, mutta tuli yksi terve tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi