Petyin tapailemani miehen historiaan, olenko tyhmä?
Äh, tuli vaan niin valtava pettymys kun mies ei olekaan sitä mitä aluksi luulin. Olemme molemmat 24-vuotiaita. Mies on jo koulut käynyt, minulla vielä vuosi jäljellä. Jotenkin haaveilin jo tulevaisuudesta, missä molemmat pääsemme työelämään (jos niitä töitä siis olisi) ja ehkä muutaman vuoden päästä mietitään yhteenmuuttoa ja kenties avioliittoa jne jne jos kaikki menee hyvin. Tähän asti kaikki on vaikuttanut loistavalta.
Tässä jokin aika sitten mies kuitenkin pudotti sellaisen pommin mistä en vaan meinaa päästä yli. Hän on jo ollut kihloissa! Ja myöskin asunut tämän naisen kanssa yhdessä. He muuttivat yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen, kihlautuivat.... ja erosivat noin puolen vuoden päästä. Saatan olla vanhanaikainen ja epäluuloinen, mutta minusta tuollainen toiminta on aika holtitonta. Itse haluan ehdottomasti tutustua rauhassa ennen kuin teen noin isoja ratkaisuja. Tiedän että mies haluaa sitoutua ja asettua aloilleen - tuleekin sellainen olo, että olenko minäkin vain joku ihan ok nainen jonka kanssa voisi alkaa haavetta omasta perheestä toteuttaa. Mies vaikuttaa kyllä todella rakastuneelta ja on piirittänyt minua kauan :D
Teenkö kärpäsestä härkäsen? Mulle tää oli aika iso turn off, vältän kaikin keinoin ylimääräisiä suhdesekoiluja! Katson mielellään rauhassa ja mietin asioita hieman pidemmälle, jos joku ei sitä jaksa odottaa niin menköön. Mies kyllä sanoo itsekin, että tuo kihlaus oli virhe. Silti hänen mielestään "pitää elää".
Kommentit (4)
Et tuon perusteella ole tyhmä.
Ymmärrän, että tuntuu hankalalta, jos ajattelee olevansa tuuliviirin kanssa. Älä nyt laita kuitenkaan pillejä pussiin tämän takia, jos todella pidät tästä miehestä.
Todella hienoa, että avoimesti kertoi asiasta.
Kyllähän tuo nyt vähän siltä näyttää, että olet miehelle mukavuuskumppani eli paremman puutteessa. Luultavasti jättää sinut heti kun löytyy parempi.
Arvostan kyllä sitä että hän kertoi asiasta avoimesti. Mua vaan ahdistaa hirveästi noin nopea eteneminen! Parin kuukauden jälkeen yhteenmuutto, ei ei. Alapeukkujen perusteluksi mielipiteitä? :D ap
Teet kärpäsestä härkäsen.