Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko lopettaa puhumisen siitä adoptiosta?t.ammattivalittaja

Vierailija
11.09.2015 |

Turhaan sellaista muistelette.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy laatuun. Se lapsi ansaitsee kuitenkin tulla muistetuksi.

Vierailija
2/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:25"]

Ei se käy laatuun. Se lapsi ansaitsee kuitenkin tulla muistetuksi.

[/quote]Sehän tulee sillä on adoptiovanhemmat.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se päivän adoptio-aloitus taas!
Voi ap, me muistutamme sinua esikoisestasi ihan every day. Sen siitä saa kun vuodattaa perheensä asioita tälläisiin palstoihin.

Vierailija
4/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:34"]

Tulihan se päivän adoptio-aloitus taas! Voi ap, me muistutamme sinua esikoisestasi ihan every day. Sen siitä saa kun vuodattaa perheensä asioita tälläisiin palstoihin.

[/quote]Turhaan muistutatte koska se ei mitään hyödytä, en pidä häneen enää yhteyttä.ap

Vierailija
5/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:34"]

Tulihan se päivän adoptio-aloitus taas! Voi ap, me muistutamme sinua esikoisestasi ihan every day. Sen siitä saa kun vuodattaa perheensä asioita tälläisiin palstoihin.

[/quote]Turhaan muistutatte koska se ei mitään hyödytä, en pidä häneen enää yhteyttä.ap
[/quote]

Mutta kuule, ei se hyöty ole aina tärkein. Joskus se on huvi.

Vierailija
6/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi live-elämässä ihmiset ei tiedä asiasta. Hehän jankuttaisivat siitä joka tapaamisella.ap

Vierailija
7/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi varmaan kannattanut kertoa täälläkään, sillä tämä atk-maailma ei unohda. Ever.

Vierailija
8/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen.

Vierailija
9/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"]Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen.
[/quote]

Niinpä. Vasta alkuviikosta kehui kuinka kaikki mennyisyys on unohdettu ja täällä sitä taas vatkataan samaa asiaa.

Vierailija
10/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"]

Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen.

[/quote]Muuthan sitä täällä jokaisessa mun ketjussa jankuttaa vaikka kysyisin mitä niin joku tulee siitä jankuttamaan.ap

Vierailija
11/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"]Oot säälittävä. Itse sä siitä adoptiosta täälä jankutat, vuodesta ja päivästä toiseen. [/quote] Niinpä. Vasta alkuviikosta kehui kuinka kaikki mennyisyys on unohdettu ja täällä sitä taas vatkataan samaa asiaa.

[/quote]Niin on unohdettu ja välit katkaistu joku vaan sitä alkoi jankuttamaan mun ketjuissa tänään.ap

Vierailija
12/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan itse lopettaisit asiasta puhumisen, niin ehkä ajan mittaan se voisi muiltakin unohtua. Mutta sinähän tykkäät vatvoa samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Lopettaisit näiden mitäänsanomattomien viestien lähettelyt jos sinulle ei kerran tapahdu mitään mielenkiintoista. Ihmisten huviahan näiden sinun tekstiesi mollaaminen on. Kokeilepa joskus vaikka osallistua muiden tekemiin aloituksiin - ja ihan ilman tuota typerää nimimerkkiäsi. Voisit vaikka saada uusia näkökulmia tylsiin päiviisi.

Vierailija
13/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sun adoptiolapsi olla ylpeä biologisesta äidistään.
Sitä on ihan turha väittää otta voit unohtaa esikoisesi sormia napsauttamalla vaikka itse kuinka niin toivoisit.

Vierailija
14/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:08"]

Mahtaa sun adoptiolapsi olla ylpeä biologisesta äidistään. Sitä on ihan turha väittää otta voit unohtaa esikoisesi sormia napsauttamalla vaikka itse kuinka niin toivoisit.

[/quote]Mulle on ihan sama mitä mieltä hän on, en aio tuhota nykyistä perhettäni.ap

Vierailija
15/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:08"]

Mahtaa sun adoptiolapsi olla ylpeä biologisesta äidistään. Sitä on ihan turha väittää otta voit unohtaa esikoisesi sormia napsauttamalla vaikka itse kuinka niin toivoisit.

[/quote]Mulle on ihan sama mitä mieltä hän on, en aio tuhota nykyistä perhettäni.ap
[/quote]

Missing the point darling.

Vierailija
16/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan kiinnostuksella ja ystävällisesti kysyn sinulta: miksi et ole kiinnostunut palstalla keskustelemisesta? Teet vain omia aloituksia ja laitat ihmiset keskustelemaan elämästäsi. Olet minulle suuri mysteeri :) Aikoinaan ajattelin, että olet taitavasti rakennettu feikkihahmo, mutta sittemmin olen tullut toisiin aatoksiin. Kaikkea hyvää!

Vierailija
17/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:13"]

Ap, ihan kiinnostuksella ja ystävällisesti kysyn sinulta: miksi et ole kiinnostunut palstalla keskustelemisesta? Teet vain omia aloituksia ja laitat ihmiset keskustelemaan elämästäsi. Olet minulle suuri mysteeri :) Aikoinaan ajattelin, että olet taitavasti rakennettu feikkihahmo, mutta sittemmin olen tullut toisiin aatoksiin. Kaikkea hyvää!

[/quote]Olen mä vastaillut toistenkin aloituksiin.ap

Vierailija
18/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta nousee esille aina oikeassa oleva teinityttö, jonka argumentteja ovat juupas, eipäs ja kylläpäs.

Vierailija
19/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

Ap:sta nousee esille aina oikeassa oleva teinityttö, jonka argumentteja ovat juupas, eipäs ja kylläpäs.

[/quote]Olen sitten ensiviikolla 42v täyttävä teinityttö.ap

Vierailija
20/34 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on taas jääny jotain hauskaa väliin, saisiko tiivistelmän joltakulta :D